מה אתם חושבים על יחסי יזיזות?

nati012

New member
לדעתי

יזיזות זה ה-דבר. אין לבבות שנשברים, יש הרבה יותר חופש במיטה (ככה זה אצלי לפחות) והכי הכי חשוב - לא מחייב. הידיד הכי טוב שלי ואני החלטנו "להשתדרג" לדרגת יזיזות (כן, אשכרה ישבנו ודיברנו על זה) כי זה באמת מביא תועלת לשנינו. פורק מתחים ותסכולים מיניים וכמעט תמיד זמין. גם החבר לשעבר ואני, כשגילינו שהמשיכה הפיזית עדיין קיימת גם אם הרגשות לא המשכנו לשכב אחד עם השנייה. שוב, הכל אחרי שיחות ותיאומים והסכמה הדדית כי כמו בכל דבר שקשור לסקס חייבים לדבר על זה אחרת זה לא עובד. אין, אין על יזיזות.
 

nati012

New member
טמבלית שכמותי

דמיינו שיש פסיק אחרי המילה לא במשפט השני מהסוף, אז הכל יותר ברור
 
לפי דעתי זה הכי סבבה!

זה הכי סבבה שיש...... בלי התחייבויות, בן או בת זוג שיעמדו לך על הראש..., אתם חופשים יכולים לצאת עם מי שאתם רוצים לעשות מה שאתם רוצים.... והכל ב-ס-ב-ב-ה! א-ב-ל........ תיזהרו!!! אתם צריכים לבדוק טוב מאוד עם מי אתם הולכים להיות יזיזים או יזיזות. (במיוחד היזיזות צריכות להיזהר!) מכיוון שאתן יכולות ליפול על ילד מניאק בן זונה שיפיץ עליכן שמועות של נותנת!!! אז לפני שאתן הופכות ליזיזות של מישהו (או מישהיא לבנות הלסביות או דו מינות שביננו) אז בנות אם הבן שאתן הולכות איתו הוא סבבה, נחמד, חמוד... אז לכו על זה אחיות! ביי ביי צ'או צ'או אדיאוס love u inbal
 

ני3ו3ות

New member
שכל 1 יעשה מה שבא לו../images/Emo47.gif

בעיניי זה לא רעיון טוב כי ברגע שהיזיזות נמאסת, כך גם הידידות... לא חבל? אם רוצים קשר אמיתי , אז היזיזות מיותרת אם רוצים סתם קטע מיני, סטוץ עדיף בהרבה כי אח"כ לא צריך לראות ת'"קרבן"
ולהתחבט בשאלות ריגשיות
 

77מישמש

New member
חבר'ה ../images/Emo13.gif

שלום לכם! א. אני רוצה להגיד לכל המתנגדים למיניהם, קודם תנסו, אח"כ תשללו. לא חייבים להיות מעורבים רגשות בעניין, ממש לא. אם יש לכם רגשות ל"יזיז" שלכם כנראה שהם היו שם עוד לפני הסקס... ב. זה דבר מאוד חיובי לדעתי, למדתי המון, למדתי להירגע, להנות מסקס, ועוד כמה דברים שקשורים באקט... תהיו חיוביים, אנחנו כבר לא בשנות ה 40, תהיו פתוחים להתנסויות, זה שווה את זה, מניסיון, הקשר שלי עם ה"יזיז" הזה שלי, רק התחזק ונהיינו ידידים טובים יותר. לילה טוב!
 

EverMan

New member
יקירתי , אפשר להשיג

הנאה מסקס , ניסיון , וכו' - גם ע"י קשר רגיל. לא צריך מישהו קבוע שרק מקיימים איתו יחסי מין בשביל זה ...
 

humuschipsalat

New member
אני גם חושב שיזיזות

זה דבר נחמד ומסכים עם כל מה שמשמושית אמרה חוץ מזה הסקס ביזיזות יכול להיות סקס הרבה יותר פרוע מאשר סקס בזוגיות מניסיון........
 

EverMan

New member
למה ?

הכל תלוי באינטרקציה בין בני הזוג. נראה לך שאם תהפוך להיות חבר של היזיזה אז פתאום הסקס יהיה יותר טוב ? לא נראה לי. אם יש כימיה טובה עם החברה ... אז הסקס יהיה הכי טוב בעולם והכי פרוע. אם לא - אז הסקס יהיה גרוע. הכל תלוי בכימיה בין האנשים. אם החברות רצינית - אין סיבה שהסקס לא יהיה טוב בין בני הזוג , ואפילו יותר טוב , כי חברה תהיה הרבה יותר נכונה לבצע איתך פנטזיות מאשר יזיזה. כי אכפת לה ממך והיא רוצה שתהנה יותר מיזיזה שחושבת על עצמה.
 

miss tamborin

New member
יזיזות.

כל עוד שני הצדדים לא מרגישים רגש לצד השני (הרמה של הדלקות, התאהבות וכו') אז אין בזה שומדבר רע. רק שני אנשים שנהנים.
 
ממש..... נגד../images/Emo70.gif מהסיבות האלו:

מתוך ניסיון אישי (טוב, לא ממש אישי, של חברה שלי), זה לא יכול להיות דבר טוב. סקס, חירמון, או כל דבר שמין מעורב בו, לא יכול להיות חסר רגשות בין שני אנשים שמכירים היטב זה את זה, מהסיבה האלמנטרית שהם מכירים היטב זה את זה וכנראה גם מחבבים זה את זה ברמה החברית (לפני המינית). התוצאות של יזיזות יכולות להיות:
או שמישהו מבני הזוג יתאהב בשני וימשיך לשמור על הקשר כדי לא לאבד את הידיד, אבל בעצם ירצה יותר מרק סקס וזה יגרום לו לעוגמת נפש רבה. או:
הסקס יהפוך את כל קשר הידידות למן בלגן מוזר: או שהם כבר לא ירגישו בנוח לדבר אחד עם השני בתור ידידים, או שכל הקשר ביניהם יתבסס רק על סקס, והם יאבדו את הידידות הטובה שהייתה לפני הקשר המיני. לכן, אני ממליצה לכולם בחום לשמור את הידידים שלהם רק בתור ידידים, ולא להפוך משהו (ידידות) למשהו שהוא לא (קשר מיני מתוסבך מאין כמוהו).
 

fluppster

New member
בעד

למרות שזה לא פשוט כמו שזה נראה. זה לא פשוט להתחיל את זה. יש מישהו שהיה בינינו קטע במשך יומיים, וכשהוא חתך את זה נורא נפגעתי. בינתיים התגברתי עליו, והתחלתי לחשוב אולי להציע לו להמשיך בקשר של יזיזים. הרי אם כל כך נהניתי איתו במשך אותם יומיים, אז למה לא להמשיך ליהנות? עם הבדל אחד, כמובן- שהפעם שנינו נהיה מודעים לעובדה שזה לא ימשיך ליותר מזה. אני, לצערי, האמנתי שאנחנו ממש זוג, ולכן כל כך התאכזבתי כשהוא הודיע לי שהוא לא רוצה קשר רציני. אני ממש לא יודעת אם כדאי לי או לא... אבל בכלליות- אני בעד. אם שני הצדדים מודעים לכך, ואף אחד לא נפגע - אז מה הבעיה?
 

s h e e r a

New member
סתם הורס

הרבה יותר טוב כשאוהבים אין מה להשוות בכלל ויכול להפריע להם ליצור קשר בעתיד...
 

Dumbo

New member
נגד../images/Emo31.gif

לפי דעתי סקס טוב צריך לבוא מכמה דברים; נאמנות, תשוקה, אהבה, חושניות(בעיקר) ומעט רומנטיקה. ולא בגלל יצרים.
 

Dark Muse

New member
תלוי...

אם הידידים ממש טובים והם אוהבים אחד את השני בתור ידידים ואין להם בעיה גם מבחינה מינית להיות ביחד אז בכיף אומנם זה עלול לגרום לבעיות
תלוי באופי אין מה לעשות
 

EverMan

New member
אם הידידים אוהבים ונמשכים אחד

לשני - זה נקרא חברות לא ? מה ההבדל ?
 

nir y agus

New member
לדעתי../images/Emo183.gif

אם היזיזים מחליטים לקיים יחסי מין ולהיות חברים אבל גם להיות עם אחרים- לזה התכוונו.
 
למעלה