מה אתם שומעים עכשיו?

2Dirrty4U

New member
אני לא ביקשתי ממנה, רק ציינתי משהו

שהיא הייתה יכולה לעשות בשביל להסביר את עצמה חד וחלק אחת ולתמיד.
 

DAN1EL

New member
אני מאמין לה. היא ממש לא דוחה אותי.

ראיתי כמה פעמים את הראיון הזה איתה (ארבעה חלקים):
https://www.youtube.com/watch?v=U3y81N-3AVk
https://www.youtube.com/watch?v=aNGVis4OFcI
https://www.youtube.com/watch?v=kB6-ClCPCP4
https://www.youtube.com/watch?v=palQgbVFIck

וזה מרגיש לי שהיא בן אדם אמיתי וכנה עם בעיות רגשיות אמיתיות.
זה לא פשוט, החיים וכל זה.
אנחנו רגילים להיות נורא ציניים תמיד ולחשוב שכל דבר זה מהלך יח"צני, אבל הפעם אני חושב שסיה באמת עוברת משהו ושזו הדרך שלה לבטא אותו.
היא תמיד הייתה עם הרגליים על הקרקע, והיא עברה דברים לא פשוטים בחיים (התמכרות לסמים ולאלכוהול, למשל) ודווקא עכשיו, כשהיא על גג העולם, ולא עוד איזו אמנית אינדי אלמונית, היא בוחרת לקחת צעד אחורה ולהנמיך פרופיל ולא לשחק את המשחק כמו שכולם משחקים אותו.
סביר להניח שהיא הפכה למיליונרית בשנתיים האחרונות, ובכל זאת היא לא מתנהגת כמו כוכבת. והיא יכלה לעשות את זה בקלות.
מפיקים דומים לה שקפצו מדרגה בשנים האחרונות מתנהגים אחרת לגמרי. תראי את חשבון האינסטגרם של דיפלו או את ההתנהלות של פארל. סיה יכלה להתנהג כמוהם (ואני לא אומר שהם מתנהגים לא בסדר) והיא לא עושה את זה.
 

2Dirrty4U

New member
אז שתשאר מאחורי הקלעים

תכתוב שירים בינוניים לתעשייה ותשתתף בגג של הגג בשירים של דיג'יים כי שם לא רוצים את הפרצוף שלה בקליפ.

אבל שלא תצא "להופיע" ולעשות צחוק מהקהל עם הליצנות והפלצנות הזאת שלה. אף אחד לא רוצה לראות אותה שוכבת כמו גופה עם פרצוף בתוך הכרית או עם שקית נייר על הראש (עדיף ניילון
).

אם זה לא היה גימיק ומהלך יח"צני אז היא הייתה מראה את הפרצוף שלה על העטיפה של האלבום ולא תמונה של פאה על רקע שחור - שזאת ההצגה שהיא גם עושה על הבמה. I don't buy that shit, bitch go home!
 

ערן1987

New member
את שוכחת אבל שלפני שהיא פרצה

בעזרת דייויד גואטה וכו' היא הייתה זמרת שזכתה להצלחה יפה מאוד בסצנת האינדי, מה גם שיש לה קלאסיקה חזקה ביד - Breathe Me, כמובן. זה לא שהיא התחילה ככותבת לאחרים שניסתה לפרוץ אלא ההיפך, היא התחילה כזמרת סולו שעם הזמן החלה לכתוב גם לאמנים אחרים שירים שזכו להצלחה יפה מאוד.

אין ספק שיש במהלך הזה מהגימיקיות אבל אני פשוט חושב שזה ניצול לטובה של המצב הבריאותי שלה ולא החלטה צינית ומגעילה שלה ו/או של חברת התקליטים שלה. אם היא הייתה עושה את זה מתחילת הקריירה שלה אז הייתי מסכים איתך אבל מכיוון שהמצב הוא מ-מ-ש לא ככה אני פשוט חושב שאת טועה בענק.
 

2Dirrty4U

New member
היא לא פרצה בעזרת דיויד גואטה

היא הייתה זמרת כלשהי באוסטרליה הנידחת שלה והייתה לה להקה זירו 7 או משהו כזה וכריסטינה אגילרה הייתה זאת "שגילתה" אותה, הביאה אותה לארה"ב עם 200 דולר בכיס והכניסה אותה לתעשיית המיינסטרים. בזכות זה היא זכתה לעבוד עם דיויד גואטה על שירים שהפכו ללהיטים ומשם הדרך לזונת התעשייה הייתה קצרה. היא כתבה לחצי מהתעשייה ועבדה עם מדונה, בריטני ספירס, ני-יו, ריהאנה, אמינם, קאשה, ריטה אורה, ג'סי ג'יי, סלין דיון, קטי פרי, ג'ניפר לופז, ביונסה, קיילי מינוג, פלו רידה, אפרוג'ק, שאקירה ועוד'.

ודווקא ההפך, בגלל שהיא לא התנהלה ככה מתחילת הקריירה ורק מתחילת תקופת הקידום של האלבום החדש שלה (כמה מקרי) זה מה שצועק "בול-פאקינג-שיט ביצ'!".
 

ערן1987

New member
היא לא הייתה חלק מזירו 7

אלא זמרת אורחת שהתארחה בלא מעט שירים שלהם, וגם אליהם היא הגיעה אחרי שהיא התחילה בקריירת הסולו - שאין ספק שעזרה לה לפרוץ אבל מכאן ועד להצליח כמו עם גואטה/Breathe Me יש הבדל של שמיים וארץ. אין ספק שכריסטינה דחפה אותה אבל בזכות שיתוף הפעולה שלה עם גואטה היא הצליחה בגדול ולא עם כריסטינה (מה לעשות ש-YLM נכשל).

ואני לא מבין את הקטע שאת קוראת לה ביצ', באמת. יש לה מחלה, היא התוודתה עליה כבר מזמן, זה לא משהו שצץ אתמול, לא משהו ש"התגלה" במקרה, זה משהו שהיא מטפלת בו כבר שנים - אז למה כל השנאה הזו? ברצינות אני שואל.
 

2Dirrty4U

New member
כריסטינה לא דחפה אותה

כריסטינה היא זאת שבזכותה היא קיבלה את ההזדמנות לשיר בשיר של דויד גואטה. אם לא כריסטינה שגילתה את סיה והכניסה אותה למיינסטרים סיה עדיין הייתה חולבת קנגורו באוסטרליה.
(לא קשור ל-YLM, סיה לא שרה שם)

ביצ' זה בעיקר figure of speech.
אבל סיה ללא ספק דוחה אותי, היא פתטית ועלובה.
 

ערן1987

New member
סיה כתבה את YLM

ועוד כמה שירים לכריסטינה. ואת מזלזלת בסיה יותר מדי, היא הייתה אמנית די מוכרת ופופולארית בקרב קהילת האמנים עוד לפניה. שוב, אני לא אומר שכריסטינה לא נתנה לה חתיכת push, אבל סיה ממש לא הייתה nobody לפניה.
 

2Dirrty4U

New member
היא כתבה אותו אבל היא לא שרה אותו

גם אם YLM היה להיט ענק היא לא הייתה מקבלת את החשיפה שהיא קיבלה ב-Titanium שם היא הייתה על תקן זמרת אפילו שהיא הייתה גם שותפה בכתיבה של השיר.

אני אצטט לך חלק מראיון עם סיה כחודש אחרי שכריסטינה הטיסה אותה לארה"ב בשביל הסשנים של הכתיבה לאלבום שלה (ביוניק) שתבין עד כמה סיה הייתה מסכנה לפני כריסטינה וכמה היא השתקמה בזכותה וקיבלה את הגולדן טיקט לעולם מוזיקת המיינסטרים של ארה"ב:

"SIA Furler couldn't afford a cup of coffee a short time ago. Now she's writing songs with Christina Aguilera.
Superstar Christina Aguilera handpicked the Adelaide singer to write with for her new album. But when Furler flew to LA for the Aguilera writing session last month she had only $200 in the bank after being ripped off by a dodgy accountant. After spending most of her remaining cash on an ‘‘LA facial'' Furler found herself unable to even afford a coffee at Starbucks a few hours later.
Yet she's now talking from Aguilera's home studio, where the multi-millionaire star has lent Furler her personal ‘‘mani/pedi'' technician Lida. ‘‘Lida comes to Christina's house twice a week to do her nails, she's let me borrow her for a few hours,'' Furler says.
When Aguilera contacted Furler for the writing session the star wanted to ‘‘get into her world''. Now it's Furler who finds herself falling head -- and feet -- first into Christinaland; getting manicures, pedicures and neck massages while working in the backyard studio in the house Aguilera bought from the Osbournes -- the one used in their reality show.
‘‘It's her home studio,'' Furler says. ‘‘But it's not like most of my friends' home studios, in their bedrooms with one microphone obviously.''


את הראיון המלא שהתפרסם ברץ 09 אתה יכול למצוא פה אם זה מעניין אותך: http://www.heraldsun.com.au/news/now-you-sia/story-e6frf7jo-1111119107653
 

ערן1987

New member
לא אמרתי לרגע שכריסטינה לא עזרה לסיה

אני רק חושב שה-push האמיתי שלה לקריירה נוצר מהשת"פ עם דייויד גואטה, שהוא עצמו נוצר דרך כריסטינה. דבר הוביל לדבר כמו שאומרים.
 

2Dirrty4U

New member
דבר הוביל לדבר


בלי כריסטינה היא לא הייתה עושה את הש"פ עם גואטה.

לפחות על דבר אחד הסכמנו כאן היום
 

ערן1987

New member
אני לא אומר שהשת"פ עם דייויד גואטה לא היה

קורה גם בלעדיה, אנחנו לא יכולים לדעת אם הוא הכיר אותה/חשב עליה עוד קודם, זה משהו שאי אפשר לדעת - אבל זה בטח שלא הזיק.
 

ערן1987

New member
את מזלזלת בה יותר מדי

נכון שהיא לא הייתה סופרסטאר אבל היא כן עשתה דברים שזכו לתהודה בתעשייה. איך בדיוק כריסטינה גילתה אותה, גם כאן בחוות קואלות באוסטרליה, לא?
 

2Dirrty4U

New member
אני לא מזלזלת באף אחד בלי סיבה

כריסטינה ידועה בתור אחת שלא שומעת רדיו וחיה מתחת לסלע שלה עם הטעם הלא רגיל שלה במוזיקה יחסית לכוכבת פופ. היא שומעת בין היתר רדיוהד, ביורק, פורטיסהד, גולדפראפ, אן ווג, גאנז אנד רוזס, ג'ולי אנדרוז, אטה ג'יימס, נינה סימון וכו'. היא תמיד חוקרת מוזיקה חדשה ותמיד שהיא מספרת מה היא שומעת כולם מרימים גבה.
בביוניק היה לה וויז'ן מסויים לגבי האלבום וכריסטינה הוציאה בפינצטה אנשים שאיתם היא רצתה לעבוד. זה מסביר את שיתופי הפעולה שלה באלבום הזה עם ליידיטרון, לה טיגרה (שפאקינג התאחדו בשבילה), הייל וסוויץ', גולדפראפ (שסירבו אפילו למדונה) ופיצ'ז. לא בדיוק האנשים שאתה מצפה ממנה לעבוד איתם.
אז לא מפתיע בכלל שכריסטינה הכירה את המוזיקה של סיה והביאה אתה בשביל לעבוד איתה. וכן, היא סוג של מצאה אותה בחוות קואלות באוסטרליה והטיסה אותה ללוס אנג'לס.

אני חושבת שאתה לא מעריך מספיק את הכוח של כריסטינה בתעשייה הזאת.
כריסטינה לא "רק" הביאה אותה לארה"ב וכתבה איתה 4 שירים. כריסטינה נתנה לה את החשיפה הכי גדולה שלה לפני "הפריצה" בפאקינג דה וויס! בפריים טיים של אמריקה שבכל פרק צפו בממוצע 13-14 מיליון אנשים! ואיפה סיה הייתה? ישבה לצד כריסטינה בכיסא האדום (ולא ממש תרמה לתוכנית).
באופן פלא מיד אחרי דה וויס היא שיתפה פעולה עם דיויד גואטה. ודיויד גואטה לא היה מחפש אותה down under כמו כריסטינה.

וכריסטינה גם חתומה ב-RCA רקורדס מתחילת הקריירה שלה שזאת, כמה מפתיע, גם חברת התקליטים שבה סיה חתמה בסוף (עוד צירוף מקרים?)
אני מאמינה שכריסטינה עזרה לה הרבה מעבר למה שזה נראה על פני השטח.
 

ערן1987

New member
מעריך את הכוח של כריסטינה ועוד איך

אבל את מזלזלת בסיה כאילו היא הייתה מוכרת באוסטרליה בלבד, כאילו לא הייתה לה בכלל קריירה לפני השת"פ עם כריסטינה. שוב, כי כבר נמאס לי להגיד את זה, כריסטינה נתנה חתיכת פוש גדול לקריירה של סיה אבל זה לא שהיא הייתה nobody לפני כן.
 
למעלה