מה אתם שומעים עכשיו?

ערן1987

New member
אבל היא כן עשתה את זה, היא כן הסבירה!

תראי בעמוד החיים הפרטיים שלה בוויקיפדיה, היא התראיינה במהלך ה-ARIA Awards או משהו כזה וגם סיפרה על כך בטוויטר, זה לא היה סוד או משהו כזה. היא דיברה על זה לא פעם ולא פעמיים.
 

2Dirrty4U

New member
זאת לא הייתה הכוונה שלי

ברור שהיא דיברה על זה, זה הקאבר סטורי שלה, מרגש וסוחף (בין אם היא חולה או לא זה כלל לא משנה).

אני מדברת איתך על וידיאו שבו סיה מסבירה את ההתנהלות שלה בתקופה הנוכחית. למה היא מסתירה מתחילת התקופה את הפרצוף שלה ומתעקשת להופיע אם זה רע בשבילה. address the issue.
לא לספר על זה שהיא חולה, זה לא מעניין אותי.
 

ערן1987

New member
אבל היא לא רוצה להתראיין, היא לא רוצה להיחשף

היא בוחרת לעשות את המינימום מבחינתה וככל הידוע לי היא לא התראיינה "כמו שצריך" בתקופה האחרונה. היא אמנם לא הצטלמה כדי להסביר למה היא "מתחבאת" אבל היא הסבירה את זה בראיונות בכתב, מה גם שלא צריך להיות גאון גדול כדי להבין לבד מדוע היא עושה את זה.
 

2Dirrty4U

New member
מה זה לא רוצה להיחשף?!?!?!

אז שפאקינג תשב בבית ותמצוץ סוכריה על מקל! מה היא ציפתה?
אם היא לא רוצה להיחשף אז שלא תעלה לבמה להופיע! שלא תחתום בחברת תקליטים הכי מיינסטרים שיש, שתחזור לאוסטרליה ותקליט שירים בחדר השינה שלה!

אתה מבין בכלל את האבסורד שבדבר?
היא לא יכולה להיות בלב תעשיית המיינסטרים האמריקאית ולזיין את השכל שהיא לא מחפשת פרסום וצומי!
היא לא יכולה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה!!!
 

2Dirrty4U

New member
זה בלתי אפשרי. היא יודעת את זה וחברת התקליטים

יודעת את זה. הם פשוט משחקים על זה, זה הכל.
 

ערן1987

New member
לא נכון, זה מה שהיא מנסה לעשות

אם זה יעבוד או לא, מבחינה מסחרית, רק הזמן יגיד
 

DAN1EL

New member
אבל זה לא שקראת ראיון כזה לא אומר שהוא לא

קיים:
http://www.nytimes.com/2014/04/20/magazine/sia-furler-the-socially-phobic-pop-star.html?_r=0

וחוץ מזה, היא מדברת על זה כבר שנים.
זה תמיד היה שם, מאז שהיא התחילה לעבוד עם כריסטינה והתקשורת התחילה להתעניין בה (אגב, ערן צודק, היא לא הייתה לגמרי Nobody לפני כריסטינה, אבל אין ספר שכריסטינה הזניקה אותה למעמד של כותבת שירים A-list, ברמה של לינדה פרי/דיאן וורן החדשה).

היא דיברה על זה שקשה לה להיות מפורסמת.
היא אוהבת להיות מוזיקאית והיא רוצה לכבד את המעריצים שלה, אבל קשה לה עם הפרסום.
וזה מן הסתם משהו שהיא לא התמודדה איתו בכאלה רמות לפני כל מה שקרה עם כריסטינה, המועמדות לגלובוס הזהב על Bound To You, הפריצה הגדולה עם כל הכוכבות והכוכבים הכי A-list שיש (ביונסה, אמינם, ריהאנה וכו' - אומרים שעכשיו היא עובדת גם עם מדונה).

כשאתה מתחיל לעבוד בתור מוזיקאי (ואני לא מדבר איתך על בובת פופ שהונדסה מהרגע הראשון להיות מפורסמת, אלא מוזיקאי שמתחיל מלמטה כי הוא אוהב מוזיקה) אתה כמובן חולם על זה שיום אחד יהיה לך המון קהל, אבל אתה לא תמיד מבין את ההשלכות של זה.

סיה הייתה מוזיקאית שידועה בקהילת חובבי האינדי (וכמובן באוסטרליה) ואז היא פשוט...התפוצצה.
וזה יכול להיות טראומטי. אני לגמרי מבין אותה.
אני, למשל, עובד על כמה פרויקטים בתחומי היצירה שמעניינים אותי.
מה יקרה אם יום אחד החלום שלי יתגשם ופתאום אני אהיה מוכר?
אתה לא בדיוק חושב על זה כשאתה nobody ואף אחד לא מכיר אותך ואתה פאקינג נאבק לסגור את החודש ולממן שכר לימוד בעצמך ותוך כדי זה גם ליצור את מה שאתה אוהב. אתה לא אומר לעצמך: "אה כן, יום אחד בטח יעקבו אחרי פפראצי בזמן שאני עם חברים במסעדה - כדאי שאתחיל כבר עכשיו לחשוב על ההשלכות של זה".
זה לא כזה פשוט.
 

2Dirrty4U

New member
אני לא מעריצה שלה בשביל לקרוא ראיונות שלה

אני מדברת על וידיאו שהיא תצלם את עצמה ואת הפרצוף שלה ותתקע אותו בגדול בכניסה לאתר שלה או אפילו שתדבר על זה באחת מתוכניות האירוח שנותנות לה במה. לא מבקשת הרבה - דקה, דקה וחצי אולי מזמנה.
וזה לא יקרה.

ואם קשה לה להיות מפורסמת אז שתתחיל מזה שלא תצא להופיע על במה.
 

2Dirrty4U

New member
ודווקא ערן הוא זה שקרא לי טרוריסטית

ועדיין לא התייאש ממני

ערן! לא מנהלים משא ומתן (או דיון) עם טרוריסטים


ודניאל
 

ערן1987

New member
זאת בקשה סופר מוגזמת וגם מגעילה

היא לא חייבת לך כלום, נקודה.

זה כמו לבקש מזמרת מפורסמת, למשל, שחולה בסרטן השד להציג את הגוש הממאיר/שפיר שהוציאו לה רק כדי להוכיח שבאמת היא חלתה בסרטן השד. זה נראה לך הגיוני?
 

2Dirrty4U

New member
לי בטוח שהיא לא חייבת כלום

אבל על מה יש כאן לדבר אם היא אפילו לא רוצה להסתובב בסוף ההופעה לאנשים שבפניהם היא הופיעה, למעריצים, לאנשים שתומכים בה וקונים את המוזיקה שלה.

זה מזלזל וזה לא מכבד.
אפילו אם זאת לא הייתה הכוונה שלה - זה מתנשא ומגעיל.

ועובדה שהמון מפורסמים שחלו בסרטן יצאו לתקשורת ודיברו על זה ותמכו באנשים נוספים שעוברים את זה. אף אחד לא ביקש מהם להציג את הגושים שהוציאו להם, אף אחד לא ביקש מהם צילומי רנטגן או הוכחות רפואיות כי כשזה אמיתי זה אמיתי ורואים את זה.
גם מסיה אף אחד לא ביקש שתצלם את העיניים היוצאות שלה והיא בכלל לא חייבת לדבר ולפרט על המחלה שלה רק שתצלם וידיאו כנה ואמיתי ממנה למעריצים שלה. בלי מסיכות, בלי העמדת פנים.
 

ערן1987

New member
איך זה מתנשא אם יש לה מחלה

והיא הסבירה אלף פעם למה היא עושה את זה? באמת, מה קשה להבין בזה? היא הסבירה את עצמי כמה וכמה פעמים, זה לא שהיא אומרת "טוב, לא בא לי שיסתכלו עליי" כאילו היא איזו דיווה.

"כשזה אמיתי זה אמיתי ורואים את זה" - גם אצלה זה אמיתי אבל היא בוחרת שלא לחשוף את זה פיזית והיא מדברת על זה בדיוק כמו אחרים. כמו שאת לא יכולה לצפות מקיילי מינוג להציג לראווה את הגוש שהיה לה בחזה את לא יכולה לבקש מסיה שתציג את המחלה שלה מול כל העולם.

"גם מסיה אף אחד לא ביקש שתצלם את העיניים היוצאות שלה והיא בכלל לא חייבת לדבר ולפרט על המחלה שלה רק שתצלם וידיאו כנה ואמיתי ממנה למעריצים שלה" - את שוללת את עצמך! רגע אחד את אומרת שאף אחד לא ביקש ממנה לצלם את עצמה אבל רגע אחר כך את אומרת "רק שתצלם וידאו.."
 

2Dirrty4U

New member
אני לא סותרת את עצמי

אני לא מבקשת ממנה שתצלם וידיאו, אמרתי את זה עוד בהודעה הראשונה שהייתי מעריכה אותה יותר אם היא הייתה מצלמת את הוידיאו הזה וכמובן שכולנו יודעים שזה לא יקרה כי היא stuck up bitch! (הביצ' זה צורת ניסוח, אל תיעלב בשמה בבקשה
)

לי אישית היא לא הסבירה למה היא עושה את זה.
צר לי אני לא קוראת את הערך שלה בויקיפדיה ולא עוקבת אחרי הטוויטר שלה כמו בערך רוב אוכלוסיית העולם. ולא אני גם לא קוראת ראיונות שלה באורך הגלות כי זה לא מעניין אותי.
לצורך העניין על המחלה שלה שמעתי פעם ראשונה ממך. אני שמעתי על פוביה מקהל ועל זה שהיא לא רוצה את הפרסום.

ולא, אל תעליב את תואר הדיווה. סיה רחוקה שנות אור בשביל שיהיו לה את הביצים להיות דיווה. היא האוסטרליאן סוויטהארט עם החיוך המזויף וה-SMUG FACE הזה שלה.
 

ערן1987

New member
את אומרת שתצלם וידאו כנה ממנה למעריצים

אז מה זה אם לא "לבקש" ממנה לצלם את עצמה?

לגבי הפסקה השנייה, אני מסכים איתך - אבל כאמור אנחנו חיים בעולם סופר טכנולוגי וכל אחד יכול לגגל את זה ולמצוא את התשובה בחצי שנייה.
 
למעלה