מה אתם שומעים עכשיו?

2Dirrty4U

New member
מה היא אוהבת? לעשות ליפסינק על הבמה?

לשיר בפלייבק פרי רקורדד?
אוו כן, בטוחה שזה היה חלום חייה!
 

ערן1987

New member
אני לא יודע עד כמה זה היה פלייבק

אבל גם אם כן אני בטוח שאם היא תחזור להופיע כרגיל על הבמה היא תחזור לבצע בלייב כמו בעבר.
 

2Dirrty4U

New member
ברור כי אם היא לא תתעסק בלהסתיר את עצמה

היא תהיה יכולה לשיר כמו בנאדם.
 

Music Man XD

New member
אבל כשאת אומרת

לאדם שיש לו בעיה "להתגבר" עליה, זה לא הגיוני. זה כמו שתגידי לאדם עם משקפיים שיתגבר ויראה בלי. זה בול אותו הדבר.
 

2Dirrty4U

New member
למה לא הגיוני לבנאדם להתגבר על בעיה?

אנשים כל יום מתגברים על בעיות שיש להם.
הבעיה עם הדוגמאות שלך שהן בעיות פיזיות קיצוניות ביחס למצב של סיה כמו אדם נכה או אדם עם בעיות ראיה.

ועם זאת, אדם על כסא גלגלים לא מנסה לקום בכוח וללכת. אדם עם משקפיים לא מוריד בכוונה את המשקפיים כי אולי הוא יראה פתאום יותר טוב.
אבל סיה כן יוצאת בכוח לבמה כשהיא אפילו לא שרה רוב הזמן באמת.
 

ערן1987

New member
אני מניח שבאופן מאוד טבעי

הקהל שלה גדל מאוד מאז שהיא פרצה בגדול בזירה הבינלאומית. אני לא יודע מול אולמות של כמה מושבים היא הופיעה בעבר אבל אין ספק שהכמות שהיא הייתה רגילה אליה כבר השתנתה לחלוטין בהפרש משמעותי.

ושוב, זה כנראה משהו שאת לא מבינה - גילו אצלה את המחלה אחרי שיצא האלבום האחרון שלה (לפני 4 שנים בדיוק), ולא לפני כן. בנאדם עובר המון במהלך 4 שנים, במיוחד אמן שזוכה פתאום לחשיפה עצומה שהוא לא היה רגיל אליה.

חוץ מזה, שאישית אני אוהב את העטיפה של האלבום החדש - מתאים מאוד לשם של האלבום. גם אם לא הייתה לה את המחלה וזו הייתה העטיפה הייתי אוהב אותה.
 

2Dirrty4U

New member
שיבושם לה עם המחלות והפרנויות שלה

אבל למה לצאת להופיע בכוח מול קהל שכ"כ מפחיד אותה שהיא חייבת להיות כלפיו עם הגב?
 

DAN1EL

New member
כדי לצאת חוצץ נגד מה שהתרבות שלנו מכתיבה.

הרעיון הזה - להתפרסם בלי להתפרסם - הוא כל כך אבסורדי, וכל כך חתרני (במציאות תרבותית בה הפרסום הפך לערך ומטרה מקודשת בפני עצמה - פרסום לשם פרסום) שזה יפה שבכלל נותנים לה לעשות את זה.

זה גם אקט מרדני, ואני חושב שהוא אקט חשוב, בימינו, כשמצפים ממך לשחק את המשחק ולהיחשף כמה שיותר.
אין לי בעיה עם השיטה של מיילי סיירוס וריהאנה - שאכן חושפות, תרתי משמע, המון מעצמן, וזה עובד להן.
אני לא מתחסד כמו שינייד אוקונור וחושב שהן קורבנות של התעשייה.
אבל אני עדיין חושב שזה ממש יפה שסיה מוכיחה לנו שאפשר לבחור גם אחרת.

עכשיו רק נותר לנו להתווכח האם היא צבועה וצינית בעצמה, או בן אדם כנה, אמיתי ורגיש.
מההיכרות שלי איתה (מראיונות בלבד) ועם המוזיקה המרגשת שלה לאורך שנים, אני יכול להגיד, שאני באופן אישי - מאמין לה.
את יכולה כמובן לחשוב אחרת. לשנינו יהיה קשה להוכיח זאת באותה מידה. אנחנו לא יכולים להיכנס לה לתוך הראש.
 

ערן1987

New member
מסכים מאוד

גם אני כמוך, "מכיר" אותה מראיונות, וההחלטה הזו שלה, להמשיך להופיע רק בדרך לא רגילה, נראית לי מאוד טבעית ולא משהו מצוץ מהאצבע.
 

2Dirrty4U

New member
שלא תצא, דיויד גואטה מחכה לה בסטודיו

דווקא מההשתתפות שלה בדה וויס וכמה ראיונות שראיתי אחרי זה אני לגמריי תפסתי ממנה שהיא צבועה. לא צינית, צבועה! (כתבתי את זה אפילו בפורום כריסטינה)
אני לא קונה את כל ה-"אני לא רוצה פרסום, אל תסתכלו עליי, אני הפרה הקדושה עם העיניים בחוץ, זאתי עם הפאה והפרנויות מהגיהנום".
 

ערן1987

New member
שוב, זה לאו דווקא הקהל עצמו שמבהיל אותה

כמו שהוא "מוסיף" למחלה וגורם לה להיות חזקה יותר. חסרים אמנים שמפחדים להופיע מול קהל? לא כולם לוקחים את זה באיזי, לא כולם מצליחים להתרגל לתהילה שנפלה עליהם במהירות (ועובדה שבשנים האחרונות היא התמכרה לסמים ולאלכוהול).

היא רגילה להופיע, זה משהו שהיא עושה שנים, אבל כנראה לא מול אותה כמות של אנשים, מה גם שאני בטוח שחברת התקליטים שלה הוסיפה לא מעט ללחץ שנוצר עליה.
 

2Dirrty4U

New member
לא לא, אל תפיל את הלחץ על חברת התקליטים

היא ידעה טוב מאוד מה היא עושה כשהיא חתמה עם חברת תקליטים בסדר גודל של RCA והיא הסכימה לכל הדרישות שלהם בשביל להיות חתומה שם.

אם הביזנס הזה גדול עלייה אז שתפרוש בשיא ותתחבא מאחורי הקלעים כמו שכבר אמרתי. היא עדיין יכולה להרוויח לא רע מכתיבת שירים.
 

ערן1987

New member
אבל עובדה שהם באו לקראתה

והסכימו שהיא לא תופיע בכלל וכנראה שהם הגיעו לעמק השווה - כלומר להופיע בטלוויזיה אבל לא להיות הפרונט בעניין. שוב, אני לא אומר שאין בזה גימיק - אבל אני רק חושב שזה ניצול של המצב ולא מצב שנוצל.

את מה-זה מגזימה לדעתי. שוב, חסרים אמנים שחלו במחלות כאלו ואחרות והפסיקו להופיע? תראה את קיילי מינוג, החלימה מסרטן השד ואחרי הפסקה יפה היא חזרה להופיע ולהקליט אלבומים כאילו כלום. אז רק כי יש לה מחלה זה אומר שזהו, היא צריכה לפרוש? גם אלאניס מוריסט מספרת כמה היא נלחצת לפני שהיא עולה לבמה והיא מצאה לעצמה שיטה איך להירגע ולעלות לבמה כמו ענקית.
 

2Dirrty4U

New member
אם הם הסכימו לה לא להופיע

אז אני לא מבינה למה ההתעקשות, זה לא שהיא תחסר לנו אם היא לא תופיע. חוץ מזה היא גם ככה רוב הזמן עושה ליפסינק בגלל ההצגות שלה שמונעות ממנה לשיר נורמלי.
אני פשוט לא מבינה למה זה טוב. זה ללכת לסטודיו, להקליט גרסת "לייב" בשביל לעלות על במה, להתחבא בתוך עציץ ולעשות את עצמך שרה. אין לזה שום הצדקה. את חולה אז תשארי בבית.

קיילי מינוג חזרה להופיע כמו גדולה, היא לא עלתה לבמה בשביל לשכב במיטה. ולא אמרתי שסיה צריכה לפרוש, אמרתי שלא תעלה להופיע אם היא לא יכולה פיזית ונפשית להופיע כמו אדם נורמלי.
הרבה זמרים מתרגשים ונלחצים לפני הופעות גדולות, זה קורה לטובים שבטובים אבל אומן אמיתי צריך לדעת לעשות את ההפרדה הזאת וכשהוא עולה לבמה לתת את השואו הכי טוב שהוא יכול ולא משנה כמה אנשים יש בקהל! זה ממש לא תירוץ! מי שלא מצליח להתגבר על זה אז מקומו לא בתעשייה הזאת.

שורה תחתונה ונקודה למחשבה - אם ונגיד היא כ"כ מסכנה יש לה פרנויות ומחלות ופחדים ועיניים יוצאות במהלך ההופעות שהיא לא יכולה לעמוד עם הפנים לקהל - למה לעזאזל בסוף ההופעה אצל אלן כשאלן ניגשה לתת לה חיבוק היא לא הורידה את השקית מהראש ולא הסתובבה אפילו? היא סיימה לשיר, העיניים חזרו למקום, מה התירוץ הפעם?
 

ערן1987

New member
הפסקה הראשונה שלך ממש דבילית

ומרתיחה אותי, באמת. לא היית אומרת מילה על זה אם זה היה קורה לכריסטינה או לאמינם, ואת יודעת את זה.

לגבי הפסקה השניה, סיה מנסה לשלב בין הטיפול במחלה לבין להמשיך להופיע כי כמו הרבה אמנים אחרים זה בוער בה והיא רוצה להמשיך את זה, אזו זו הדרך שלה לעשות זאת. חסרים אמנים שנלחצים ברמות כאלה ואחרות לפני הופעה? אני חושב שגם האמנים הגדולים ביותר אי פעם מתרגשים לפני הופעות שלהם, זה הגיוני כי את חושפת את עצמך מול כמות כזו או אחרת של אנשים וזה לא קל לכולם. כולה מופיעה בצורה לא קונבנציונלית בטלוויזיה, זה לא שהיא עשתה את זה בהופעות שלה.

אצל אלן היא לא הייתה עם שקית על הראש, על מה את מדברת? היא פשוט הופיעה עם הגב לקהל בזמן שהרקדנית מהקליפ שיחזרה אותו על הבמה. ולגבי ה"למה היא לא הסתובבה", כי את לא יכולה לצפות ממנה להסתובב שנייה אחרי שסיימה לשיר - זה לא שההתרגשות יורדת ברגע שהשיר מסתיים.
 

2Dirrty4U

New member
לא אומרת מה?

אם באופן קבוע כריסטינה הייתה עולה לבמה עם מסיכה שהייתה מפריעה לה לשיר והיא הייתה צריכה בשביל זה באקינג טראק אז הייתי יורדת עלייה בדיוק כמו שאני יורדת על סיה.
אני לא מצדיקה ליפסינק אפילו בשביל ריקוד אינטנסיבי על הבמה כי אני תמיד אמרתי שאת קודם כל זמרת ואחר כך רקדנית ואם הריקוד מפריע לך לשיר אז אל תרקדי. וריקוד זה הרבה יותר מוצדק מסתם לשכב במיטה ולא לשיר.

ואתה צודק, אצל אלן היא לא הייתה עם שקית על הראש, התבלבלתי בין ההופעה לבין הפארודיה שעשו עלייה עם שקית נייר חומה על הראש

בכל מקרה היא היית יכולה להסתובב, אין לזה שום הצדקה לשזה שהיא המשיכה לעמוד כמו זין בפינה כשאלן ניגשה לחבק אותה. זה היה מגעיל מצידה.
 

ערן1987

New member
מסכים אותך שהיא can do better than that

מבחינת צורה השירה שלה, ליפ סינק או לא, אבל בסדר, לא כולם טובים בלייב.

ואני לא חושב שזה היה מגעיל מה שהיא עשתה אצל אלן. אלן עצמה אמרה לפני ההופעה "תאמינו לי שזו היא" וסיה נתנה לה חיבוק מהצד בסוף ההופעה ושמעו אותה מצחקקת - לא בקטע של להיות עילאית ומתנשאת.
 

2Dirrty4U

New member
לא אכפת לי מה אלן אמרה עלייה

היא הופיעה עם הגב לקהל והמינימום שהיא הייתה יכולה לעשות זה להסתובב בסוף.
 

ערן1987

New member
עוד לפני תחילת ההופעה אלן הסבירה

שזו היא עם הגב לקהל, אמנם לא ציינה למה - אבל בימינו לכל אחד יש אינטרנט וכל אחד יכול לגגל את השם שלה ולבדוק למה זה ככה. שוב, זה גימיק שנוצר מהמצב ולא ההיפך.
 

2Dirrty4U

New member
אלן זאת לא סיה

הייתי מתייחסת לכל זה בצורה שונה אילו באמת סיה הייתה יוצאת לתקשורת ומספרת במפורש מה הסיבה (הרפואית או הפסיכולוגית) לזה שהיא לא רוצה לחשוף את הפנים שלה. הייתי מעריכה אותה הרבה יותר על זה. אבל כל עוד היא לא עשתה את זה מבחינתי זה הכל גימיק אחד גדול ותרגיל יח"צני!
 
למעלה