נראה לך שאלוהים ברא לך עורלה כדי
שתכרות אותה? לו אלוהים היה מעדיף שלא תהיה לך עורלה היה בורא אותך בלעדיה. את התורה כתבו אנשים ולא אלוהים, לראיה יש בה סתירות פנימיות וטעויות, ביניהן הניגודים הרבים בין סיפורי הבריאה בבראשית א' ובראשית ב', הטענה השקרית ששפנים וארנבות מעלים גרה, לבני בנימין 4 מנינים שונים מפקד מדוד : מסית שונה אלהים או שטן , תוצאות שונות במספר בני יהודה מיכל בת שאול : נשאה לפלטי בן ליש ומתה ללא ילדים, או שילדה לעדריאל המחולתי. יש גם טענות מוזרות בתלמוד: שבעה דברים בגלם ושבעה בחכם. חכם ...אומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחלופיהן בגולם:" "ואומר על ראשון ראשון - וכן מצינו בהקב"ה שאמר לו משה (שמות ג) מי אנכי כי אלך אל פרעה היא הראשונה. וכי אוציא את בני ישראל הרי שניה. והשיבו הקב"ה על הראשונה כי אהיה עמך. ועל השניה בהוציאך את העם ממצרים תעבדון את האלהים:" (ברטנורא) נטען שאין מוקדם ומאוחר בתורה. תופעה זו מאוד שכיחה של כתיבת השמטות בסוף הספר. ולדברי חז"ל החלה עם מתן תורה. ובהכרח שזייפן מספר 2 הוזיף זיוף על זיופו של זייפן מספר 1. ומה פלא שאף לדברי פשוטו של מקרא רק אחר מלחמת העי "אז יבנה יהושע מזבח ליהוה אלהי ישראל בהר עיבל: כאשר צוה משה עבד יהוה את בני ישראל ככתוב בספר תורת משה מזבח אבנים שלמות אשר לא הניף עליהן ברזל ויעלו עליו עלות ליהוה ויזבחו שלמים: ויכתב שם על האבנים את משנה תורת משה אשר כתב לפני בני ישראל: וכל ישראל וזקניו ושטרים ושפטיו עמדים מזה ומזה לארון נגד הכהנים הלוים נשאי ארון ברית יהוה כגר כאזרח חציו אל מול הר גרזים והחציו אל מול הר עיבל כאשר צוה משה עבד יהוה לברך את העם ישראל בראשנה: ואחרי כן קרא את כל דברי התורה הברכה והקללה ככל הכתוב בספר התורה: לא היה דבר מכל אשר צוה משה אשר לא קרא יהושע נגד כל קהל ישראל והנשים והטף והגר ההלך בקרבם:" לדעת חז"ל לא בנה כלל יהושע את אותו מזבח בהר עיבל: "תניא אמר רבי מאיר מניין לתחיית המתים מן התורה שנאמר ...אז יבנה יהושע מזבח לה' בנה לא נאמר אלא יבנה מכאן לתחיית המתים מן התורה" ואם מצאו מזבח אי שם בהר עיבל, בהכרח שהתרחשה זה מכבר תחיית המתים שהחיה חכם חצקאל בבקעת דורא, שאמרו על זה חז"ל "משל היה" ואנו נמצאים בעיצומו של משל ונמשל כמו בתוך חלום. שהרי במציאות לא בנה מזבח בהר עיבל. החלום בה ברוב עניין למרות ש: "אמר רבי אלעזר ויתפלל לא נאמר אלא ויפלל מלמד שעשה פלילות עם קונו... אמר לפניו רבונו של עולם על אלו יפלו עשרים וארבעה אלף מישראל דכתיב ויהיו המתים במגפה ארבעה ועשרים אלף ואלא מהכא למה העברת העביר את העם הזה את הירדן ...ולו הואלנו ונשב בעבר הירדן ויאמר ה' אל יהושע קום לך! דריש רבי שילא אמר ליה הקדוש ברוך הוא שלך קשה משלהם אני אמרתי והיה בעברכם את הירדן תקימו... ואתם ריחקתם ששים מיל" דעת רבי שילא נוטה בהכרח על פי פשוטו של מקרא, שאת אותו מזבח הקימו אחר מלחמת העי. אף על פי כן אחרי שסיים רב שילה את דרשתו "בתר דנפק [אחר שיצא רב שילא] אוקים רב אמורא עליה [העמיד רב תורגמן לדברי רב שילא לאותם בורים ועמי ארצות שמימיילא לא הבינו עברית] ודרש: כאשר צוה ה' את משה עבדו כן צוה משה את יהושע וכן עשה יהושע לא הסיר דבר מכל אשר צוה ה' את משה.[- מקרא כתוב כן, ולא יפה דרש ר' שילא שיהושע שינה:רש"י] אם כן מה תלמוד לומר קום לך? אמר ליה אתה גרמת להם. [ - שלא היה לך לאסור עליהם ביזת יריחו:רש"י] והיינו דקאמר להו בעי והיינו דקאמר ליה בעי [וזהו מה שאמר לו יהוה במלחמת העי] ועשית לעי ולמלכה כאשר עשית ליריחו ולמלכה וגו' [- , שלא תחרימם עוד:רש"י]" ולפלא על אותם חבורת בורים ! שאם במלחמת יריחו עבר יהושע על דברי משה. שמשה אמר "רק שללה ובהמתה תבוזו" ואעפ"כ "והיתה העיר חרם היא וכל אשר בה ליהוה רק רחב הזונה תחיה היא וכל אשר אתה בבית כי החבאתה את המלאכים אשר שלחנו: ורק אתם שמרו מן החרם פן תחרימו ולקחתם מן החרם ושמתם את מחנה ישראל לחרם ועכרתם אותו: וכל כסף וזהב וכלי נחשת וברזל קדש הוא ליהוה אוצר יהוה יבוא:" ואיך אמר על המחדל הלז בהכרח שאפילו אותו סופרמן שזייף את ספר יהושע אינו אלא זייפן בור ועם הארץ. שאף על פי שיהושע עבר על דיני מלחמה מכפי שצווהו משה, 1. שהחרים את שלל יריחו. 2. שהחיה את רחב הקחבה ואת הגבעונים. ועבר על מצוות לא תחייה כל נשמה. ואעפ"כ לדעת אותו זייפן עם הארץ "כאשר צוה ה' את משה עבדו כן צוה משה את יהושע וכן עשה יהושע לא הסיר דבר מכל אשר צוה ה' את משה" והמסקנה שספר דברים נכתב אחר ספר יהושע, לכן לא עבר יהשוע על דברי משה. התורה אינה אמינה כי היא סותרת את עצמה וגם כוללת בתוכה טעויות רבות, אין שום סיכוי שבאה מאלוהים.