מה זה וויל סמית לא מועמד לכלום

מה זה וויל סמית לא מועמד לכלום../images/Emo7.gif

אני ראיתי שהוא כן אז למה לא כתוב כלום עליו \ או על עלי כאן?
 

LaLyBLooM

New member
על מה אתה רוצה שהוא יהיה מועמד?

או לא הוציא השנה אף סרט שהוא היה יכול להיות מועמד עליו... עלי לא יצא השנה, הוא יצא שנה שעברה, וויל סמית' היה מועמד לשחקן הכי טוב על עלי באוסקר של שנה שעברה
 

מיצי007

New member
צודקת

וויל סמית' באמת היה מועמד שנה שעברה,אם אתה זוכר... הייתה לו גם את התגרה הזאת עם אית'ן הוק...בדיוק לפני הזכייה של דנזל וושינגטון...
 
עם כל הכבוד לוויל סמית'

הוליווד כבר ראתה שחקנים איכותיים ממנו. דנזל וושינגטון הוא דוגמא מצוינת. לטעמי, הכבוד שסמית' מקבל נובע בעיקר מהמסרים נגד אלימות שהוא שולח בראיונות העוסקים במוזיקה שחורה.
 

מיצי007

New member
כן אבל עד כדי כך

שזה יגיע למועמדות לאוסקר?לא נראה לי. האוסקר מפוצץ בבירוקרטיה,ועד שמעמידים בנאדם לאוסקר לוקח להם הרבה זמן. אני חושבת שהוא שחקן די טוב,בסרט הזה הוא דווקא הוכיח את עצמו. המועמדות לאוסקר שנה שעברה דווקא נבעה מהעובדה שהסרט נעשה על "כוכב על" בתרבות השחורה,סרט שציפו לו כבר הרבה זמן והוא לא בא...ובגלל זה שהוא הגיע הייתה מן תחושת חובה כזאת שצריך להעמיד גם את השחקן הראשי... לזכות באוסקר זה בטוח לא הגיע לו,אבל להיות מועמד זה מספיק כבוד לטעמי בהתחשב שהיו מועמדים יותר טובים. דנזל הוא גם שחקן טוב,אבל לטעמי הסרט שעליו זכה באוסקר לא היה מגיע לו- אלא לראסל קרואו. זאת פשוט הייתה השנה שבה האוסקר החליט-אחרי שנים של קיפוח,הנה תראו- אנחנו אוהבים גם את השחורים. ככה שגם הוא זכה,גם האלי ברי זכתה וגם סידני פואטייה לפרס מפעל חיים.
 
מבחינתי זה מוריד את האוסקר לזנות

אם הוא מחולק לפי הטרנד החברתי הנחשב ולא על פי עשייה קולנועית הולמת, הרי מה שנשאר זה רק ה"שואו", הדאווין. טקס שכל מטרתו הוא לקבוע מי הם האנשים שנחשבים לסלבס. שום דבר על קולנוע. אגב - אם כבר מדברים - ראסל קרואו גם לא גרם לי לעליה בלחץ דם.
 

Rivendell

New member
אבל התעשייה מתבססת על זה כבר שנים

אנשים הרבה יותר מעוניינים לדעת מי יוצא עם מי, ושמלה של איזה מעצב תלבש הפליצה התורנית מאשר מי עשה השנה משהו באמת איכותי. יש מיעוט רציני של שחקנים ושחקניות ש*לא* נראית כמו דוגמני תחתונים. המראה החיצוני הוא החשוב, והוא גם קובע בין השאר את הסטטוס החברתי. שחקניות מופת כמו מריל סטריפ, שהיא אגב יפה אמיתית גם עם האף השבור שלה, או אנג'ליקה יוסטון (מלכה בלתי מעורערת) מתמעטות בקצב שמזכיר לי הכחדות של כמה זני חיות.
 
חייבת להסכים איתך, ומנסה לחשוב

למשל על סרט כמו "ערפילי אבלון". האם יש שחקנית שהיתה יכולה לקחת את התפקיד של ויויאן חוץ מאנג'ליקה יוסטון.
 

Rivendell

New member
אין. אל תטרחי לחשוב על זה ../images/Emo13.gif

אף בלונדינית מלוקקת לא היתה יכולה לעשות את זה. אנג'ליקה היא אישה אמיתית. יש לה נוכחות מדהימה על המסך, וזה בגלל ולמרות שהיא לא יפה קלאסית. היא משדרת יותר נשיות מרוב השחקניות שיש היום. היא חזקה, היא שחקנית אופי מדהימה, ובעיקר היא בולטת בנוף. אי אפשר לא לשים לב אליה. כמו כלבים וילדים, היא גונבת את ההצגה
ו"ערפילי אבאלון" יכל היה להיות מועמד נהדר, רק שזאת מיני סדרה ולא סרט
 
חבל, פשוט חבל

אם טיפה היו מקצרים זה היה יכול להיות סרט מופלא. במיוחדל אור העובדה שהפן הנשי שם עובד שעות נוספות, בניגוד לכל חומר אחר שראיתי על אבירי השולחן העגול. עדיין מנסה לאמץ את מוחי ולחשוב את מי הייתי מלהקת לתפקיד הזה - אל היתה אנג'ליקה...
 

Rivendell

New member
באמת חבל. סדרה נהדרת.

ואני אחשוב על זה. אין לי אף אחת בשלוף.
 

מיצי007

New member
זה מה שזה

בין אם אנשים מקבלים את זה או לא. תראי,במשך השנים שראיתי את הטקס ראיתי איך כל פעם אנשים שהם אמורים להיות שחקנים מעולים עם סרט מעולה מפספסים את המועמדות לאוסקר,או את הזכייה באוסקר. תראי למשל את אדוארד נורטון שהיה מועמד פעמיים לאוסקר-פעם על הסרט פחד ראשוני ופעם על אמריקה X ואף אחת מהפעמים הוא לא זכה. בבנאדם הזה יש כישרון אדיר,ולמרות זאת האוסקר התעלם ממנו-באותם שנים המועמדים שהיו לצידו בכלל לא השתוו לתפקידים שהוא עשה אבל בכל מקרה הם זכו... והנה גם עכשיו,השחקן הצעיר אדריאן ברודי עשה סרט מעולה-"הפסנתרן" מבית היוצר של רומן פולנסקי...עכשיו הסיכויים שהוא יזכה?קלושים מאוד...למי יתנו את האוסקר?לזוכים בשנים עברו..או לג'ק ניקולסון או לדניאל דיי לואיס,ככה הם לא לוקחים סיכונים....וככה הם גם לא יצטרכו להעניק פרס בעקיפין לסרט של רומן פולנסקי
 

Rivendell

New member
ההוא מ"הפסנתרן" מדהים. מ ד ה י ם.

עבודה מופתית. באמת. אמנם סרט כבד עד כאב, וגורם ל"רשימת שינדלר" להראות כמו קומדיה, אבל עשוי בטוב טעם ועם נגיעה אנושית נהדרת.
 

מיצי007

New member
כן הפסנתרן

זה הסרט שאני תומכת בו מכל הסרטים. שיקאגו זה אומנם סרט יפה והכל,אבל לטעמי אם הולכים על איכות צריך ללכת עד הסוף והוא צריך לזכות. אדריאן ברודי פשוט הוכיח את הכשרון שלו פה. עזבי,רשימת שינדלר נראה כמו זבלון שנעשה על השואה,סרט מגוחך לעומת הפסנתרן. במיוחד שהבמאי הוא גם ניצול שואה...
 

Rivendell

New member
את "שיקגו" עוד לא ראיתי

אבל את רנה זלווגר אני אוהבת מאוד בגלל סרט אחד שלה (ולא, לא בריג'יט גו'נס, שהוא אמנם חמוד מאוד אבל לא בדיוק דורש משחק אופי עמוק) אלא דווקא בגלל "אשת חיל". היא שיחקה שם עם ג'וליאנה מרגוליס האלוהית (אם כבר דיברנו על "ערפילי אבאלון") ועשתה עבודה נהדרת. מה גם שיש לה שיר מתוק מאת אריאל הורוביץ שתמיד גורם לי לחייך
 
רנה זלוואגר...הממממ

חוץ מפיסת הסמרטוט "ג'רי מגוויאר" לא ראיתי אף סרט שהיא השתתפה בו. מעניין איך זה קרה. יש לה תמיד בטקסים מן הבעה ביישנית צנועה כזו....היא נראית מותק.
 

Rivendell

New member
היא באמת מותק.

"אשת חיל" סרט מצויין. זה על אישה חרדית שמורדת באורח החיים הזה, ועל הסנקציות החברתיות שמוטלות עליה כתוצאה. עשוי היטב. לא היה מועמד לכלום כפי הנראה
אבל שווה מאוד צפייה. ורנה מקסימה. היא צריכה לעשות עוד סרטים.
 

Rivendell

New member
קובי ניב אמר פעם שכל הסרטים

הם אותו דבר. הם מדברים על אחד משלושה דברים - אהבה, מוות או התבגרות. כששומעים כמה הרצאות שלו מבינים כמה הוא צודק
 
לא מסכימה ולא מסכימה

ויש לי גם דוגמא מצוינת "חדשות הספנות", למרות שיש בו פרק מסוים על אהבה, מדבר על התפתחות רגשית של אדם מבוגר, ועל תהליכים רגשיים של אנשים שקשורים אליו (הדודה והבת) נכון שבכל סרט יש אלמנטים של מוות ואהבה, אבל להגיד שעל כך מתבסס כל סרט זו אמירה יומרנית.
 
למעלה