פחות או יותר
בואי נגיד, טופ 10: ברזיל שם הורד ליאון חולית ג'יי אף קיי- תיק פתוח (אחחח איזה סרט, אני מאוד אוהב את קוסטנר) ללכת שבי אחריו (המורה שלי לתקשורת אמרה:"זה הסרט שגרם לי להיות מורה") רוקד עם זאבים העולם על פי גארפ (רובין וויליאמס הוא גם אחד מהאהובים עליי) הבוגר (הופמן+ סיימון וגרפונקל זה סרט מנצח.) החשוד המיידי (הסוף שווה הכל.) תשמעי, חולית זה סרט חובה. הוא מאוד, מאוד מיוחד. אני ראיתי סרטים אחרים של לינץ', והם בהחלט מאוד מאוד מוזרים, אבל זה משהו אחר. הוא לא משעמם לרגע, הוא מיוחד, וזורם. יש בו מבנה עלילתי מאוד טוב, והוא ברור יחסית (כלומר, ברור כמו העלילה שבספר). זיכרון גורלי שונה. הוא נהנה מהומור מסוים, מקלילות. לדוגמא, הקטע שבו שוורצנגר מתחפש לאישה השמנה. או כשהוא מוציא בגסות את המכשיר מהאף. זה דברים שלא היית רואה בסרטים הרציניים והאפלים של שנות השמונים. גם לא זונה עם שלושה שדיים.
בואי נגיד, טופ 10: ברזיל שם הורד ליאון חולית ג'יי אף קיי- תיק פתוח (אחחח איזה סרט, אני מאוד אוהב את קוסטנר) ללכת שבי אחריו (המורה שלי לתקשורת אמרה:"זה הסרט שגרם לי להיות מורה") רוקד עם זאבים העולם על פי גארפ (רובין וויליאמס הוא גם אחד מהאהובים עליי) הבוגר (הופמן+ סיימון וגרפונקל זה סרט מנצח.) החשוד המיידי (הסוף שווה הכל.) תשמעי, חולית זה סרט חובה. הוא מאוד, מאוד מיוחד. אני ראיתי סרטים אחרים של לינץ', והם בהחלט מאוד מאוד מוזרים, אבל זה משהו אחר. הוא לא משעמם לרגע, הוא מיוחד, וזורם. יש בו מבנה עלילתי מאוד טוב, והוא ברור יחסית (כלומר, ברור כמו העלילה שבספר). זיכרון גורלי שונה. הוא נהנה מהומור מסוים, מקלילות. לדוגמא, הקטע שבו שוורצנגר מתחפש לאישה השמנה. או כשהוא מוציא בגסות את המכשיר מהאף. זה דברים שלא היית רואה בסרטים הרציניים והאפלים של שנות השמונים. גם לא זונה עם שלושה שדיים.