מה שאני חושב

ידעתי שתשאל מתישהו

אין לי ממש רשימה מסודרת, מעבר לזה ששמש נצחית במקום ראשון, אין לי ממש מקום שני וכו' מסודר, אבל אני אנסה. וזה לא בסדר מסויים (חוץ מהראשון) וזה ממש מהראש אז אני בטח שכחתי משהו. שמש נצחית בראש צלול אמריקן ביוטי Almost Famous סיפור הפרברים עיר האלוהים צלילי המוזיקה להציל את טוראי ראיין Adaptation קן הקוקיה אלאדין אני יכולה יותר אבל ביקשת 10, זה נורא מעט אגב...
 

hativa1

New member
יאללה, אחד אחד.

שמש נצחית- דיברנו. אמריקן ביוטי- סרט מדהים, מאוד נהנתי ממנו, יצאתי בתחושה נהדרת. כמעט מפורסמים? זה משהו עם להקה או משהו? אני לא יודע. לא ראיתי סיפור הפרברים- משהו ישן, לא מת על ישנים צלילי המוסיקה- הייתי איפה שצילמו את כל הקטע על הדשא! ידעת שהרקע זה תמונה? להציל את ריאן-אחלה של סרט, במיוחד הסצינת פתיחה. פשוט מדהים. אחד מהאירועים המרתקים בהסטוריה האנושית, הפלישה לנורמנדי. והוא עשה את זה כל כך טוב. אדפטיישן... גם המורה שלי אומר שזה טוב. אני הבנתי שזה משעמם, פעם ראיתי חלק, לא זוכר ממש. לא יודע, לא נראה משהו קן הקוקיה- אין ספק, מעולה. אלאדין- ... יאללה, בואי ויכוח על מצוירים. סרטים של דיסני הם אינפנטיליים, את אוהבת את אלאדין, את מגשימה צד אינפנטילי. שום מסרים למבוגרים, שום דבר. דיסני זה לילדים. מבוגרים שאוהבים- סבבה, אבל דעי שזה אינפנטיליות לשמה. אני לא אומר שזה אסור, אבל זה לא סרט רציני, ואהבה של אנשים מבוגרים אליו היא אהבה שמקורה הוא כמו המקור של האהבה של ילד בן שנה לסרט.
 
יש לי חיבה למחזות זמר

ואני חושבת שסיפור הפרברים הוא הטוב שבהם. בנוגע לאדפטציה, סרט חובה לכל מי שמתעניין בתסריטאות. ראיתי את זה כשזה יצא ואז עוד פעם אחרי שהתחלתי ללמוד תסריטאות ופתאום התסכלתי על זה בצורה אחרת לגמרי. זה תסריט גאוני! באמת שאני לא יכולה להסביר כמה אני חושבת שזה טוב, אבל זה באמת מומלץ. כמעט מפורסמים זה אכן על להקה. תראה זה לא איזה סרט גדול שהולך לשנות את פני הקולנוע, אבל יש בו משהו מאוד אישי שדיבר אלי. ובנוגע לדיסני לא מסכימה איתך, נכון זה לילדים אבל הם השתפרו המון בעשורים האחרונים. תנסה לראות למשל את פינוקיו או את פיטר פן היום. זה ממש קשה בעוד שאלאדין או מלך האריות למשל מחזיקים מעמד יופי גם מול קהל מבוגר. מה אני אגיד, אני מתה על הסרט, גם יש ב-DVD וגם ראיתי המון. ומבחינתי סרט שאני יכולה לראות כל כך הרבה ועדיין להנות ממנו למרות שאני כמעט מכירה בעל-פה, זה סרט טוב. ואז מה אם זה לילדים? אז הזדמנות פעם בכמה זמן להתחבר ל-inner child שבנו, מה נורא בזה?
 

hativa1

New member
טוב, השאלה היא האם אינפנטילי

זה טוב או רע. אני לא אוהב אינפנטילי, לא חושב שזה דבר מבורך יותר מידי. אבל אם את נהנית, שיהיה לך לבריאות. היית בפסטיבל קולנוע שדרות? לקחו את כל המגמה בבית ספר שלי ליום הראשון, היה מאוד מאוד מאוד מרשים ונחמד. ראיתי שני סרטים טובים- שנת אפס של פשחדזה, וגברים על הקצה- מאוד מומלץ
 
בחיים שלי לא הייתי בשדרות

אינפנטילי זה לא טוב, אבל אני לא חושבת שאלאדין נכנס לקטגוריה הזאת. אגב, בתור מישהי שבילתה שלושה ימים בדיסני וורלד, ברגע שעוברים את שער הכניסה, ורואים את כל הדמויות האלה מסתובבות שם, וכל מיני דברים שמזכירים קטעים מסרטים וכו'. לא משנה בן כמה אתה, אבל אוטומטי אתה נהפך לילד בן 5 שכל מה שהוא רוצה זה לפגוש את מיקי מאוס.
 

hativa1

New member
חהחהחה, אם את אומרת

אני אאמין לך. טוב, אני הולך לישון. בהחלט ניהלנו פה דיון מעניין, יחסית ליום ה...שני שלי בפורום?
 
adaptation of perception

סרט מדהים. בהחלט חובה לכל תסריטאי ולכל דכאוני ולכל חובב פיתולי עלילה לא צפויים ולכל חובב ניקולס קייג' ולכל חובב ניקולס קייג' כפול 2 ולכל חובב צ'ארלי קאופמן.. והתעייפתי.
 
גם לי העיינים של ארנולד השאירו

טראומה נוראית ובנוסף גם הסרט שרלוק הולמס הצעיר שראיתי באותו יום והיה מחריד למדיי... הו.. הנוסטלגיה:)
 
החיים על פי גראפ היה נוראי

בעקבות ההשוואה לספר שהיה מדהים אחד האהובים עליי ביותר. הסרט היה כל כך חד גוני וצנום לעומת הספר.. שבו הדמויות היו מרתקות משעשעות וכל כך אנושיות. העלילה שקיפצה מצד לצד מתפנית חולנית לתפנית ביזארית אחרת. הסיפורים שגראפ עצמו כותב תוך כדי העלילה ומשוזרים בספר עצמו והסוף הומפלא (וכמובן האפילוג). אין מקום לזלזול בשחקנים הנהדרים אבל הם פשוט לא עמדו בתפקיד לדעתי.
 
זה תמיד בעייתי כשעושים השוואות

בין המקור לסרט. לא מכירה את הספר, אבל שוב, אני לא זוכרת את הסרט בחיבה גדולה
 
המליצו לי עליו כעיבוד חלופי וחיובי

ל1984 כך שהציפיות שלי היו בשמיים והם צנחו במהירות אימתנית עמוק למרבצי המגמה שבמרכז הארץ. יש בסרט איכויות מעניינות כגון פס הקול, המשחק המעניין וכל מיני קריצות עין ובדיחות זעירות אך הוא בהחלט סובל מעומס רב מידי טירוף. בשלב מסויים העלילה ניתקת והכל מתחיל להשתולל, זה מהנה עד מידה מסויימת שלדעתי הסרט בהחלט עבר אותה. עד שהגעתי לסוף העוצמתי כבר איבדתי את תחושת ההתרשמות שהייתי יוצא איתה מהסרט עם החלק הסופי היה יותר ממוקד.
 

hativa1

New member
ראית את גרסת הבמאי?

לא. אני כמעט משוכנע שלא ראית. שם הסוף שונה לחלוטין. הכריחו את גיליאם לעשות סוף טוב עם זקיעה וזוג אוהבים שנוסעים לאופק. זה לא מה שהוא רצה- מה שהוא רצה, בגרסת הבמאי.
 
סוף טוב עם שקיעה וזוג אוהבים?

דרך אגב.
אני מבולבל. ראיתי את הסרט לראשונה לפני כמה שנים, בוידאו, וגם כשהיה בטלוויזיה, ותמיד הסוף היה *לא* כמו שאתה מתאר, אלא מדכא ברמות מטורפות. כלומר, הוא מדמיין שהם נוסעים לאופק, אבל זה בעצם קורה רק בדמיון שלו. אז אני ראיתי את גרסת הבמאי? איך זה שגרסת לא הבמאי לא משודרת בשום מקום?
 
היי היי! דברי הוצאו מהקשרם!

התכוונתי שהאווירה שלו 1984ית, רק שבמקום שהקומוניזם השתלט על העולם, הבירוקרטיה השתלטה על העולם. הקריצה לעולם הזה של 1984 ניכרת, כמו כל הקטע עם האנשים שכולם מתלבשים באותן חליפות וכו'.
 
../images/Emo45.gif

אחד מהסרטים הגדולים. הומור שנון ומוטרף, דימיון חסר גבולות שיוצר חזון של עולם עתידני בדיעבד, גיליאם ניסה לעשות את הסרט כאילו הוא למעשה במאי מהעבר שעושה סרט על העתיד שהוא בעצם ההווה בשביל גיליאם, כמו כל הקטע הזה של מסכי המחשב שבנויים בצורה הכי מסורבלת שיש (מסך קטן עם זכוכית מגדלת עליו). לא יודע למה אנשים חושבים שהסרט הזה משעמם, אני נהניתי מכל רגע. טוב, חוץ מהסוף.
 
אתה לא היחיד שהשווה אותו עם 1984

גם חבר שלי כיוון אותי לחשוב כך. אבל בלי כל קשר להשוואה הוא סרט טוב אבל יש בו ליקויים משמעותיים לדעתי. ואם הסוף היה קורה קצת לפני אז הוא היה כה עוצמתי ונפלא ואכזרי.
 
למעלה