גם קראת את הקישור שלך?
או שאתה מקווה שמי שיקרא את זה יתייאש באמצע ויניח שאתה צודק?
אני לא מכיר זהות בין מטריאליזם לדטרמיניזם. סרקתי את הקישור שלך ולא מצאתי טענה כזו. אם יש לך מראה-מקום ספציפי, אנא הבא אותו. סתם לזרוק ערכים בויקיפדיה כל אחד יכול.
אתה באופן כללי מדבר מהירהורי ליבך כשאתה מכריז שמטריאליסטים חייבים להיות דטרמיניסטים. לידיעתך, גם מטריאליסטים מקבלים את קיום התודעה וגם הכוונה, אפילו שאתה ממש ממש רוצה שהם לא. אין סתירה בין קיום חומר בלבד לבין קיומו של רצון חופשי. אתה מוזמן להתווכח עם זה כרצונך, ויש בנושא ספרות ענפה שאיתה אתה יכול להתווכח. הייתי ממליץ לך לעסוק ב"תחביב" הפילוסופיה שלך בצורה קצת יותר רצינית, כי לפי רמת הידע שלך בנושא עדיין לא גירדת את פני השטח של הדיון בתודעה האנושית.
הלאה: לגבי מה שיטענו וכו' וכו' - אני רואה שהחלטת לעזוב את טיעוני השעון שלך ולהתחיל שוב לדבר על שעונים תיאורטיים שאולי ימצאו פעם, לטענתך. במקום ההתפלספות האינסופית הזו, פשוט לך ותמצא שעון בטבע וגמרנו.
לגבי חצאי מנועים ורבעי מנועים: אלה אותן טענות לעוסות לגבי "חצי עין" בכסות אחרת. אני מבין שאתה לא יודע מה לעשות עם הדיון הנוכחי חוץ מלהביא ערכים בויקיפדיה, אז חזרת לקטע על "חצי עין". כבר ניהלו איתך את הדיון הזה עשרות פעמים, אני לא רואה סיבה לעשות את זה שוב.
לגבי כוונה וחיידקים: אני מגדיר את המילה הבצורה הפשוטה והיומיומית שלה. חיידקים לא נכללים במשמעות הזו. לך, אני מבין, יש סט אחר של הגדרות לכל המילים הללו, אבל אתה שומר אותן קרוב לחזה - אפילו הגדרה למילה "שעון" לא תיתן לנו.
ולבסוף, תרשה לי לצטט לך משהו לגבי מולקולות TNA:
"המולקולות הנ'ל אינן טבעיות. לא מובן מה הטעם לחפש תרחיש למולקולות שלא קיימות".
אתה מזהה? או שאתה צריך מראה-מקום?