מחקר הראה שאין שוני בקיום יחסי מין בין נימולים ללא נימולים

זה סקר, לא מחקר...לא מהתחומים שחוקרים נשענים בהם על סקרים.

ממש כמו רמת הכנסה וגודל של איברי מין, יש נושאים שצריך בהם מחקר, לא סקר.
האמינות של סקר כאן מאד קטנה לדעתי.
וגם אם זו היתה אמת צרופה חצובה בפלטינה זה עדיין לא סיבה בעיני לניתוח מיותר ושינוי איבר המין ואיתו שינוי מכניקת קיום יחסי המין של הגבר העתידי עם פרטנר/ית ועם עצמו.
 

KallaGLP

New member
אז מה? אני בטוחה שאדם שחתכו לו חתיכה מהאוזן החיצונית

שומע טוב כמו אדם שלא חתכו לו. סיבה טובה לחתוך אוזניים! כבר קובעת תור לניתוח.
 

KallaGLP

New member
פשששש... איזו רמה, ממש דברי אלוהים חיים.

 

KallaGLP

New member
עבור אדם לא מאמין אין שום הבדל עקרוני

בין לחתוך ללא סיבה רפואית חתיכה מהז.. או חתיכה מהאוזן או מהאצבע או מכל איבר אחר. לי נחתכה חתיכה קטנה מהאצבע בילדות כי מישהו בטעות סגר עליה דלת, ואני לא מרגישה שום הבדל בתפקוד רק בגלל שהיא קצת יותר קצרה מהאצבע השנייה. בכל זאת, הייתי מעדיפה שהיא הייתה נשארת שלמה. אין שום סיבה או הצדקה לאתאיסט להטיל מום בלתי הפיך (וזאת עוד בלי להזכיר את הסיבוכים הפוטנציאליים כתוצאה מפעולה כזו) באיבר כלשהו בלי צורך רפואי מבלי שאותו אדם שהולכים להטיל בו את המום הביע את רצונו והסכמתו לכך. מי שחושב שזה אסטטי יותר לעשות ניתוח באיבר כזה או אחר בגוף - שיחליט על כך מרצונו וכשהוא מספיק בוגר להבין את כל המשמעויות של זה, ואז אין שום בעיה. כל אחד אדון לגופו.
בקיצור, מבחינתי להציע להסיר את העורלה זה לא שונה משום בחינה מלהציע לעקור ציפורן מהאצבע. אתה משוכנע שיש הבדל או כי אתה אדם מאמין או בגלל שטיפת המוח כאילו זה מקרה מיוחד ויוצא דופן, אך אם רק חושבים על זה בקצת היגיון, מבינים שאם מוציאים את האמונה העיוורת מהמשוואה, זה בדיוק, אבל בדיוק, אותו הדבר.
 

KallaGLP

New member
אין לי מושג מה זה הפורום השני.

אני כותבת בפורום הזה והדיון מבחינתי מתנהל פה, ואם אתה רוצה להסביר, אתה מוזמן. אם לא - כרצונך.
 

KallaGLP

New member
אשמח שתראה לי איפה הזכרתי את הפורום האחר

ואולי גם תבהיר באיזה פורום מדובר (אין לי מושג מה שמו של הפורום ה"אחר", כי יש אלפי פורומים בתפוז, אולי הייתי יכולה לזהות את הפורום כמוכר אילו הייתי יודעת מה שמו), ואני מבחינתי לא מודעת לכך שהזכרתי איזשהו פורום אחר בשרשור הנוכחי, אבל ייתכן ששכחתי. הזיכרון כבר לא מה שהיה פעם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בשורה השנייה של תגובתך המדוברת

אולי את רגילה לדקלם, שכבר לא שמה לב למלל של המילים
 

KallaGLP

New member
אם נראה לך שמזיז לי הזלזול שלך, אתה טועה מאוד.

הנה אני מעתיקה לכאן את השורה השנייה של "תגובתי המדוברת" ואשמח אם תראה לי איפה הזכרתי בה שם של פורום אחר.
"האצבע השנייה. בכל זאת, הייתי מעדיפה שהיא הייתה נשארת שלמה. אין שום סיבה או הצדקה לאתאיסט להטיל מום בלתי הפיך (וזאת עוד בלי להזכיר את הסיבוכים הפוטנציאליים כתוצאה מפעולה כזו) באיבר כלשהו בלי צורך רפואי מבלי "
 

KallaGLP

New member
הגבתי על ההודעה הפותחת בשרשור

שמקשרת למחקר בוואלה.
עברתי עכשיו שוב על כמה הודעות פה בניסיון להבין על מה אתה מדבר וראיתי שמוזכר באחת מהן (אולי ביותר אבל אין לי כוח או רצון לקרוא את כל השרשור) פורום אתאיזם. אז אם לפורום הזה התכוונת, לא זכור לי אם ומתי אי פעם ביקרתי בו. הגבתי למה שהובא בפורום הזה. אני אתאיסטית ודיברתי על אנשים כמוני, בלי שום קשר לפורום שבמקרה נקרא גם הוא פורום אתאיזם, כי זה לא פורום שאני נוהגת לבקר בו ורק עכשיו שמתי לב שמישהו הזכיר אותו בשרשור הנוכחי. בפרט, אין לי משוג מה היה בשרשור בפורום ההוא, אם אכן אליו הכוונה, וזה גם לא ממש מעניין אותי. אני הגבתי למה שנכתב בפורום הזה
אז שוב: אם אכן התכוונת לפורום אתאיזם, אז לא נכנסתי אליו ולא קראתי את הדיונים בו ולא הייתי מודעת כלל שהיו בו דיונים בנושא שאולי קשורים לשרשור הזה. יש רשימה מוגבלת מאוד של פורומים שאני פעילה בהם כי הזמן מוגבל ויש עוד דברים לעשות בחיים, ופורום אתאיזם לא נמצא ברשימת הפורומים שמעניינים אותי ושאני נוהגת להיכנס, לקרוא ולכתוב בהם.
 
הוא מתכוון לפורום אתאיזם; השרשור שם הפך למפלצת של ממש.

לא הייתי טורח לנסות לאתר את מה שהוא כתב שם, ולא רק בגלל שמה שהוא כתב שם זה קשקוש, אלא בעיקר בגלל שזו "עבודה" מפרכת למדי - אבל הי, אם משעמם לך ממש...
&nbsp
 

KallaGLP

New member
איזה קטע! בדיוק עכשיו קראתי את ההודעה שלך שבה מוזכר הפורום

ההוא, והבנתי שהוא כנראה מתכוון לפורום אתאיזם. בדיוק כשלחצתי על "שלח" לפרסום התגובה שבה כתבתי שסוף כל סוף כנראה הבנתי למה הכוונה, ראיתי שנכנסה ההודעה שלך עם ההסבר. בכלל לא שמתי לב קודם לכך שהפורום ההוא הוזכר כי התמקדתי בנושא המהותי של השרשור (בין היתר כי אין לי זמן להתעמק בכל הפרטים הפחות מרכזיים ועקרוניים מבחינתי). כאמור, זה בכלל לא פורום שאני מבקרת בו, ובהחלט לא בתכנון אצלי להתחיל - יש מספיק מה לעשות גם ככה, אין לי עוד זמן להקדיש לתפוז מעבר למה שאני כבר מקדישה. מטבע הדברים לא הייתי מודעת לקיומו של שרשור בנושא בפורום ההוא וכמובן שגם לא קראתי אותו ולכן לא הבנתי בכלל לאיזה פורום או שרשור הוא מתכוון.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לוגית זה התבקש עפ"י תגובתך

כתבת "אין שום סיבה או הצדקה לאתאיסט להטיל מום בלתי הפיך", לכן הסקה מתבקשת, שאת מתכוונת לפורום אתאיזם ששם השרשור המדובר, אחרת לא ברור לי, עד לתגובתך הנוכחית שכתבת שהתייחסת לכאלו כמוך, למה בחרת להתייחס דווקא לפלח שוק הכה קטן הזה, כי הרי רוב האוכלוסיה הם לא אתאיסטים, אלא הם חילוניים או/ו מסורתיים.
 
אז... כל האתאיסטים אמורים להיות פעילים בפורום אתאיזם?

לא נשמע לי לוגי כל כך.
&nbsp
מה שאני הבנתי הוא שהיא מתכוונת שאין שום סיבה למי שאינו מאמין לבצע ברית מילה, בדיוק כמו שאין שום סיבה לחתוך את תנוך האוזן או לקטוע חתיכה מהאצבע.
&nbsp
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לא, כי יש עוד פרמטרים שלא ציינת, כמו צירוף המקרים שדווקא

בשרשור שמדובר על הנושא, ...
 

Helio

New member
מניסיון אישי- לא נימול, סקס עם ובלי קונדום

אם לדרג סקס של לא נימול בלי קונדום כ-10 מתוך 10 אז סקס של לא נימול עם קונדום יהיה 3 מתוך 10. זה מהניסיון האישי. העניין הוא לא ב"משך הזמן שנדרש לגבר להגיע לפורקן" אלא באיכות הסקס גם זה נמשך דקות ספורות. אני אומר לכם אין מה להשוות בין סקס עם קונדום לבין סקס ללא קונדום. סקס עם קונדום זה סקס לא טוב כי בו הנאה.
 
למעלה