מחררררררררר מחררררררררררררררר תמיד נשאר מחר.

Gal15il

New member
כתבתי משו, לא יודע לאן נעלם

8 שירים ראשונים, אורגזמה. פתיחה מושלמת, מדהימה, אקסטזה מטורפת - אין דברים כאלו. אי אפשר להסביר, מדהים מדהים מדהים. משם ועד הסוף? פשוט...רע.
 
רציתי לא לענות לך, ידעתי שזה לא כדאי,אבל ...

לא יכולתי לראות את מה שכתבת.. אתה הורס רק לעצמך!!! אני הגעתי להופעה הזאת אחרי שלא באתי להופעה של אביב המון המון זמן, והגעתי עם כאבי גרון ועם אי חשק ופחד להתבאס כי אני לא מחבבת את האלבום הזה (כפי שאתה יודע). אבל יחד עם זאת הגעתי עם אנרגיות מטורפות (לא הולך עם כאבי גרון אבל עובדה חחח)... ועם מלא געגועים לאביב. והייתי הכי אנרגטית שיש!!!!! נהנתי מכל שיר שהוא שר לא משנה עם זה שיר שאני אוהבת או לא אוהבת... מה שאני לא אוהבת לא היה את ההתלהבות כמו בשיר שאני אוהבת (ולהפתעתי הרבה היו כאלה הרבה!!) פשוט לא התלהבתי אבל הסתכלתי לאביב בעיניים אומנם מרחוק, אבל בעיניים בפנים ואתה לא יכול להגיד שהוא לא נתן הופעה,שהוא לא היה בשיא האנרגיות שלו.. הוא היה מדהים!!! בכל שיר... אוהבת אותו כל כך,חזרתי הביתה מאוהבת כאילו זאת פעם ראשונה שאני הולכת להופעה של אביב.... משפט לסיכום-במקום להתעסק במה הוא שר ובמה הוא לא שר תסתכל לו בעיניים, ופשוט תהנה.. זה יעשה לך רק טוב! למה תמיד להתעסק בשליליות באביב.. גם אתה הרי לא מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ElShaddai

New member
מדהיםמדהים

היה מדהים. היו כמה גרעונות, כמו קוצים ובובות, איך שלא קוראים לשירים האלה. אם אני ארצה ללכת להופעה של עידן רייכל אני אקנה כרטיסים לעידן רייכל. מחר היה נוראי. כאילו, למה הוא חושב שמי ששילם 160 שקל להופעה של אביב יהיה מאלה ששומעים את 'מחר'? אורנה בנאי שמשום מה חושבת שהיא מרשה לעצמה לבוא (?!) לא היה את בית נבנה (לא שזה שיר יפה, אבל אם כבר אור הירח אז עד הסוף) לא היה את מחכים למשיח. פתיחת דלתות ב8 וחצי, וההופעה התחילה ב11?! בסה"כ היה מאודמאוד כיף. צרחתי את נשמתי ב"בואי אלי" וסוף העולם. העיבוד החדש לעל הכנרת בזריחה היה ממש מעניין
 
סוף סוף תגובה נורמלית:)

תגובות כאלה כיף לקרוא!! אני ממש ממש נהנתי מאל תדאג, וממחר כבר לא יבוא ושנינו שווים קרע לי את הלב לחתיכות ועכשיו מעונן היה כייפי וגם עונות!!!! מעונות מאוד מאוד נהנתי,להיט כייפי ומקפיץ..גם אלימות עם נינט היה ביצוע מדהים!! אל תהרגו אותי אבל אפילו ממחר נהנתי, ככה זה שלא שומעים שיר מסויים מלא מלא זמן... בא לי שוב אני כבר מתגעגעת:( בבובות רציתי למות חחחח.... ובעוד כמה שירים מאור הירח, אבל לא הפסקתי להסתכל על אביב לשניה, כל הזמן אבל חיפשתי את סמדר שעמדה ליידי, פחדתי להיות לבד ושאנשים יחשבו שאני מוזרה :/ כי התלהבתי יותר מיידי...
 

ElShaddai

New member
אלימות עם נינט היה ביצוע מצמרר

למרות כמה שנינט מעצבנת, פה היא לא הפריעה. הם הולכים טוב ביחד. אל תדאג היה כיפי בטירוף. עונות שיר יפה אבל נטחן עד דק כבר. כמה אפשר איתו.. השיר הראשון שאביב שר כשרק עלה לבמה היה פחות טוב מהשאר. ראו שהוא היה צריך להתחמם, אבל כבר מהשיר השני זה היה מדהיםמדהיםמדהים
 

בר דותן

New member
אני דווקא חושב

שנינט לקחה תשיר למקום אחר ודי הרסה אותו ... חושב שעם זה היה סולו של אביב הביצוע היה הרבה יותר טוב
 
בשביל נינט סמסו 1../images/Emo9.gif

בשביל אביב סמסו 2
 
היתרון של נינט הוא בקול החזק שלה

מה שהרבה יותר "יציב" מהקול השברירי לפעמים של אביב ... היא נתנה ביצוע עוצמתי אבל מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב את המעטפת שלה.
 
אני אסכים איתך חלקית.

מחר... בהתחלה חשבתי שוואלה הוא הולך לעשות לנו כמו בנדירים רק איזה טוויסט אחר אבל הוא הפיל אותי לרצפה... זה היה כל כך מאכזב, וחשבת יטוב אולי זה יפסק במחר וזה לא נפסק, זה פשוט המשיך... הייתה לידי מישהי ממש חמודה בהופעה ופשוט הוצאתי עליה ת'תסכולים מההופעה חח הפתיחה הייתה מדהימה, מרגשת, לעניין! במשך ההופעה פשוט עלתה בי הודיה לסיאט שעשו את המבצע הזה כי ה-160 שקלים האלה לא שווים בשיט ועוד מישהו פה שילם 250 שקל שזה בכלל מוגזם. אורנה בנאי הייתה מקסימה, ממש לא הנתגדתי, היא לא זמרת וגם אביב אמר שלא, אבל זה היה מרגש ומקסים בעיניי. נינט עשתה ביצוע סבבה לאלימות, לא הרסה אבל העדפתי רק את אביב. חיכיתי לאלימות כל הימים האלו. בית נבנה.............. (גל!) אני לא חובבת של השירים החדשים - אנגלית ו/או עברית. אז לא היה לי מה לעושת בקטעים האלה... זמן במה מבוזבז. מחכים למשיח לא היה אבל שלום חנוך על הבמה היה מספיק טוב בשבילי. :) פתיחת דלתות מוגזמת. הדרן מעולה רק חבל שהקוצים האלה היו שם... אהה.. למען האמת שזו לא פעם ראשונה שהוא מבצע את על הכנרת בזריחה בעיבוד הזה.
 

lemon vafel

New member
ביקורת

נתחיל כמו כל דבר בחיים מהחלק הטוב. כל האווירה מסביב למופע ובתור לקופות הייתה אווירה של הופעת עשור. באמת שהרגשתי התרגשות באוויר, וכל היופי היה באמת לראות בני 40 ביחד עם בני 20 נהנים ומתרפקים על זכרון העבר. ההאנגר 11 הוא פשוט מקום מושלם להופעות, אין יותר טוב מזה. תפאורה, תאורה, סאונד, הכל. שאפו גדול על סמל ה-peace and love הכל כך אופייני לנו, ילדי אור הירח בצורת נורות על התיקרה. ההתחלה הייתה מדהימה, לפעמים בביצוע לא רע בכלל, ההמשך עם הכל ניהיה לא רגיל, אמש,בואי אליי, גנרל היה מושלם. כמה שחשששתי מהשילוב עם נינט דווקא כפרפורמית לצד אביב היא נתנה את הביצוע הטוב ביותר. ודאי שבאליות היה עדיף סולו אביב אבל הביצוע היה לא רע בכלל. משם הכל התדרדר, השילוב של מחר, לילות לבנים, אהבנו, זה רק הלב שכואב לך,ארבע עונות, בובות וכ"ו פשוט הוציא לי את החשק מההופעה.. עם כל הכבוד הייתי יכול ללכת לבריכת הסולטן או כל פסטיבל אחר בו אביב נוטל חלק ולהנות מ"רפרטואר השירים העשיר הזה" אז היה את מחר כבר לא יבוא ועל הכינרת בזריחה כמו בנדירים, אבל לא יותר מזה. שלום אחד ממש היה לי חסר. כמו גם ביצועים מלנכולים, איזה אלפי אנשים, זיגוטה, חושך, מצטערים, התאבדות, משהו שיפיל לריצפה. העלייה אחרי ההדרן עם קוצים ממש לא הייתה במקום, ממש צפיתי להתאבדות, מתים משעמום או משהו בסגנון. בסוף השילוב של לאן את הולכת, סוף העולם ועכשיו מעונן אלוהי. לא יכולתי לבקש יותר מזה. כמו שאמרתי, הייתה התחלה מדהימה, סוף מרטיט, אבל האמצע הוי האמצע, משינה עשו טובה שבכלל עלו לבמה ושלום זה שלום אין מה להגיד. בגדול די התאכזבתי אבל אני אעדיף לנצור את הרגעים הטובים, והיו כאלה.
 
למעלה