תסתכל על המפה המצחיקה הזאת של רכבת ישראל. מופיעה בה שלוחת
רכבת משא שיוצאת מהמסילה המזרחית המתוכננת, למפעל הפלדה פקר בכפ"ס.
הבעיה היא שאין שם כבר מפעל פלדה אלא הוקם במקומו מתחם G לקניות ולבילויים (בקצה המזרחי של רחוב וייצמן).
בניגוד למפעל הפלדה הישן, תחנת הרכבת ראש העין-דרום קיימת.
החלק הדרומי שלה פעיל ומשמש כמסוף מטענים פרטי.
החלק הצפוני שלה נעול ורק עובדי הרכבת נכנסים אליו היום. הוא מכיל רציפי נוסעים משני צידי המסילה ומעבר תת-קרקעי ביניהם.
שר התחבורה הבטיח להפעיל אותה מחדש בקרוב לנוסעים וכך יהיה. צריך רק לבנות גשר חדש להולכי רגל מראש העין עד אליה.
תראה את הגשר החדש להולכי רגל ששר התחבורה בונה כעת לתחנת הרכבת סגולה בפ"ת.
אצלו מילה זו מילה ( האם באמת נראה לך שהוא יחכה עד לבניית המסילה המזרחית כדי לפתוח את שער התחנה הנעול לנוסעים? ).
רכבת משא שיוצאת מהמסילה המזרחית המתוכננת, למפעל הפלדה פקר בכפ"ס.
הבעיה היא שאין שם כבר מפעל פלדה אלא הוקם במקומו מתחם G לקניות ולבילויים (בקצה המזרחי של רחוב וייצמן).
בניגוד למפעל הפלדה הישן, תחנת הרכבת ראש העין-דרום קיימת.
החלק הדרומי שלה פעיל ומשמש כמסוף מטענים פרטי.
החלק הצפוני שלה נעול ורק עובדי הרכבת נכנסים אליו היום. הוא מכיל רציפי נוסעים משני צידי המסילה ומעבר תת-קרקעי ביניהם.
שר התחבורה הבטיח להפעיל אותה מחדש בקרוב לנוסעים וכך יהיה. צריך רק לבנות גשר חדש להולכי רגל מראש העין עד אליה.
תראה את הגשר החדש להולכי רגל ששר התחבורה בונה כעת לתחנת הרכבת סגולה בפ"ת.
אצלו מילה זו מילה ( האם באמת נראה לך שהוא יחכה עד לבניית המסילה המזרחית כדי לפתוח את שער התחנה הנעול לנוסעים? ).