מיהו בשבילכן המשתמט?

moonie1

New member
ואני רק תוהה- איך?!

איך את יכולה להשתמט? איך את מסוגלת? איך את מעיזה?! כשילד בן 8 קיפח את רגלו. כשדור שלם של ילדים ונוער גדל בתופת. אם זה בשדרות, ואם זה בירושלים, ואז זה בכל מקום אחר בארץ. איך את מרשה לעצמך להיות עיוורת למתרחש? האם הזיכרון שלך תקף ל5 דקות האחרונות? האם ההסטוריה אינה עומדת לנגד עינייך? צועקת ונהירה? אנחנו יהודים. בכל מהלך הדורות זו הייתה הסיבה שרדפו אותנו. בימי אחשוורוש, בפרס. בימי האינקווזיציה בספרד, בימי הקוזקים בפולין, בימי השואה באירופה. בימינו אנו, כאן, בארץ ישראל! את לא יכולה לברוח מזה. האם את מאמינה שהתוצאה של חוסר אלימות הייתה מונעת את הפיגועים? את חמימות המח? את ההטפה היומיומית האינטנסיבית ששררה ועודנה חיה ובועטת בקרב העם הפלסטיני? כמובן שלא בכולם קיימת שנאה וכו' וכו'- אבל אותם טרוריסטים שכן מלאים שנאה מפרשים זאת כחולשה, כויתור. תארי לעצמך עם של פציפסטים. עם שבמלחמת לבנון לא היה נכנס לשטח האויב. לא היה הורג מחבלים. לא היה אלים. תארי לעצמך את גודל הזוועה. כשנלחמים בך, עלייך להגיב. לא להתכחש ולהתייפיף ולטמון את הראש בחול. אחי נכנס לעזה עוד מעט. כן, הוא יהרוג אנשים. כן, הוא יהרוג ילדים. ואולי זה ימנע מעוד דור של אזרחים לגדול בתופת. במציאות של 'שחר אדום' שחרוט ומצלק לכל שאר חייהם. במציאות של התפוצצויות, הרג, מ ל ח מ ה. צאי מהסרט. במקרה הזה, להיות יפה נפש זו טעות, זו חולשה, זה אסון, זה טיפשות עיוורת. אנחנו צבא כובש. ככה זה במלחמה. מכירה? יש שתי מחנות: הטובים, והרעים. הטובים זה אנחנו והרעים זה הם. (אני מקווה שאת לפחות בעד עמך). אחד מהמחנות כובש את השטח של השני, והשטח נהפך להיות שלו. קוראים לזה כיבוש. כן, אנחנו כובשים. מה הדבר שאינו נכון? מה הדבר שאינו מוצדק? תביני. יש מליון וכמה מאות אלפים תושבים בעזה. כולם שם טרוריסטים, או מחונכים לכך. ואלו שלא- מחוייבים לעשות כך. האם השתמטות תשנה את דעתם של מליון תושבים? האם הקאסמים יפסיקו מלהפציץ כאשר את תזנחי את חובתך ותפקירי את אחייך להילחם בשבילך? בגלל המוסר הנאיבי, הלא מציאותי והאגואיסטי שלך. איך את מסוגלת להפקיר כך את האזרחים במדינה בה את חיה?
 

MetalSinagouge

New member
להלהלה דמגוגיה.

נכון, פצפיזם זה לא מציאותי, לפחות לא כשישראל מוקפת באוייבים, אבל לומר משהו כמו: "כשילד בן 8 קיפח את רגלו." זה קצת אמממ... מטומטם? היא בת, כנראה גם חסרת מוטיבציה. במה הגיוס שלה יתרום לך חוץ מאשר להשקיט את הרגשת "היצאתי קורבן ופראייר" שלך? במה? וגם זה ישקיט אותה לאיזה חצי דקה עד שתפוז יעלו את הפוסט הבא שעוסק בהשתמטות. אני כבר לא מדבר על זה שבין כה וכה הקאסם, הצינור מתכת תוצרת בית הזה היה נופל פשוט כי אי אפשר לדעת מתי יחליט הטרוריסט הבא לירות אותו. אבל נו... אני מניח שבנאדם שטוען שכולם שם טרוריסטים או מחונכים לכך, ורואה את העולם כאילו זה היה ספר שר הטבעות, קיבינמאט, עדיין יכול לדבר על מציאותיות. צקצקצק... הפוסט מודרניזם...
 

moonie1

New member
זלזול..הקלף המנצח.

אני כותבת מהפלאפון, אז לא אקיף את כל ההודעה.. ברמת המעשיות-הגיוס והשירות שלה לא יתרמו לי או למדינה במשהו ניכר. מה שחורה לי (באמת ובתמים מציק ומתמיה), היא הידיעה שבחורה, אם לא קהילה שלמה כאן בארצינו מחזיקים בדעה המעוותת הזו.
 

leeron161

New member
טוב אז ככה

אין לי בעיה עם זה שאת לא רוצה לעשות צבא רק בפעם הבאה שיבוא איזה אחמד וירצה להתפוצץ עלי אני יגיד לו :"היי אחמדון המתן שניה יש פה איזו אמא של מישהיא שלא רוצה לשרת בצבא אז אתה יכול להרוג אותה בכיף היא חסופה לגמריי ואף אחד לא יימנה ממך לחסל אותה בטח שלא הבת שלה כי היא כניראה לא אוהבת אותה ולא אכפת לה ממנה ואולי אחר כך אם תרצה מה שבטוח שתרצה תוכל גם "לעשות" את הבת שלה (יעני לחסל) כי גם אף אחד לא ישמור עליה וכך הרגת שני ציפורים במכה ואז הבית המפואר שלהן עומד לרשותך ובעוד אתה יושב על קורסת המנהלים שלהם בעוד הן מתבוססות בדמן על הרצפה אתה תחשוב לעצמך הויי איזה דבר ניפלא זה מצפון וכמה טוב שהוא קיים ורק חבל שהמשפחה שלך לא יכולה להתפנק איתך בביתך החדש כי צהל חיסל אותם. ואז כשתסבע מכל הטוב הזה תקום ותחפש לך קורבן סרבנות אחר... אני יודע שהתגובה שלי אולי לא הכי סימפטית שאפשר לשמוע אבל בו נודע באמת זה לא דימיון עד שתסריט כזה יקרה ווואלה אני לא רוצה להיות בו כשהו יקרה.ותחשבו על זה.
 
למעלה