אפרת אפי אסף
New member
ההחלפה מתאימה בתנאים מסוימים
במקומות בהם יש כרטיס מעבר/המשך ולא עולה תוספת כסף
אם לא צריך לסחוב תרמיל / תיק / עגלה כבדה ולשנע אותם בכל המעברים
לאנשים מבוגרים / מוגבלים בכושר שקשה להם לטפס כל פעם לאוטובוס. תזכורת רוב האוטובוסים לא נצמדים למדרכה.
אם כבר מוצאים מקום ישיבה אז מעדיפים לנסוע יותר ולא להסתכן בעמידה באוטובוס הבא
אני גרה בירושלים ומחליפה כמה קווים גם בנסיעות הקצרות. זו לא בחירה מרצון אלא כורח מאחר והקווים בנויים כך שבעצם כמעט ואי אפשר להגיע עם קו אחד. גם במסלולים שהיה מתבקש שכך יהיה.
וכמובן הבעייה העיקרית חוסר מידע על מסלולי הקווים. זה שאגד שמה פרסומות לאפליקציות באוטובוס ואפילו יש מפה ברשת אינה עוזרת ביומיום כשמנסים לדעת מה הקו הדרוש ולא נמצאים ליד מחשב בבית.
כן, יש אנשים עם מחשב / קישור לרשת עליהם. לחלק גדול אין ובטח בתחבורה הציבורית.
מפה ברורה עם מסלולי הקווים וחוברת לוחות זמנים כמו שיש באירופה היתה משנה את המצב. אין לוחות זמנים בתחנה והלוחות שמורידים בבית מהרשת או לוקחים בתחנה המרכזית תקפים לשבוע בלבד.
ההחלפה מתאימה בתנאים מסוימיםיש כמה שחשבתי עליהם
חייבים לנסוע מהמוצא ליעד בקו אחד!
(רבים לא מכירים שהיום אפשר ואף רצוי להחליף קווים, בייחוד במקום שנוסעים בו קבוע)
במקומות בהם יש כרטיס מעבר/המשך ולא עולה תוספת כסף
אם לא צריך לסחוב תרמיל / תיק / עגלה כבדה ולשנע אותם בכל המעברים
לאנשים מבוגרים / מוגבלים בכושר שקשה להם לטפס כל פעם לאוטובוס. תזכורת רוב האוטובוסים לא נצמדים למדרכה.
אם כבר מוצאים מקום ישיבה אז מעדיפים לנסוע יותר ולא להסתכן בעמידה באוטובוס הבא
אני גרה בירושלים ומחליפה כמה קווים גם בנסיעות הקצרות. זו לא בחירה מרצון אלא כורח מאחר והקווים בנויים כך שבעצם כמעט ואי אפשר להגיע עם קו אחד. גם במסלולים שהיה מתבקש שכך יהיה.
וכמובן הבעייה העיקרית חוסר מידע על מסלולי הקווים. זה שאגד שמה פרסומות לאפליקציות באוטובוס ואפילו יש מפה ברשת אינה עוזרת ביומיום כשמנסים לדעת מה הקו הדרוש ולא נמצאים ליד מחשב בבית.
כן, יש אנשים עם מחשב / קישור לרשת עליהם. לחלק גדול אין ובטח בתחבורה הציבורית.
מפה ברורה עם מסלולי הקווים וחוברת לוחות זמנים כמו שיש באירופה היתה משנה את המצב. אין לוחות זמנים בתחנה והלוחות שמורידים בבית מהרשת או לוקחים בתחנה המרכזית תקפים לשבוע בלבד.