שום שטויות. גם אני נמצא באלנבי כמעט כל יום.
המוניות כן מעכבות את האוטובוסים, כן חותכות אותם, משאירות אותם באדום, עוצרות לנוסעים בצומת וחוסמות את כל הרחוב ועוד אי אלו מפגעים. אני רואה זאת מדי יום.
מונית שירות במרכז תל אביב לא "יותר מהירה". ברוב המקרים היא אכן מגיעה שנייה לפני האוטובוס גם בהתחלה וגם בסוף המסלול (אלא אם נהג האוטובוס נוסע לאט בצורה מחרידה).
זו סיבה לקיומו של המיתוס לפיה מוניות השירות הן "יותר מהירות". יש נוסעים שאומרים, "היי, המונית הגיעה ראשונה אז ניסע בה", ולכן במצטבר מבזבזים הרבה כסף על הנסיעות האלו במקום להשתמש ברב קו, ולנסוע באוטובוס שמגיע שנייה אחרי וברוב המקרים לא פחות מהיר.
שום שטויות. גם אני נמצא באלנבי כמעט כל יום.אתה מקשקש שטויות
לפחות לגבי רח' אלנבי ושד' רוטשילד (אני נמצא שם כל יום כבר 3 שנים וחצי).
אני מעולם לא ראיתי מונית שירות חוסמת אוטובוס בקווים לאורך הרחוב הזה.
מי שצריך את ציר אלנבי-בן יהודה או את ציר רוטשילד-הבימה-דינזגוף סנטר,
חד משמעי שלאורך שעות היום הרגילות (בין 7 בבוקר ל-7 בערב) מנסיון עצום של מאות התבוננויות
וקרוב ל-10 נסיעות (המתנתי בתחנה ואמרתי לעצמי שאני עולה על מה שמגיע קודם. אף פעם אחת, אף פעם אחת לא קרה
שהאוטובוס הגיע קודם).
הן כן יותר מהירות שכן הן ממלאות 10 נוסעים וזהו, הן לא תעצורנה כשהן מלאות כמו שאוטובוס כן יעצור אלא אם כן
כבר יש בו 25 או 30 איש בעמידה.
רתם, לא יעזור לך, למספר מאוד אבל ממש מאוד מצומצם של מסלולים, ורשמתי אותם ובכל זאת אחזור, ציר אלנבי-בן יהודה וציר רוטשילד-הבימה-דיזנגוף סנטר
בשני צירים אלו
אם תבצע 100 בדיקות (50 לכל ציר) תגלה שב-85% מן המקרים מונית השירות הגיעה קודם.
ברור שאין להן רב קו, ברור שאי אפשר לבצע נסיעת המשך, ברור שהן מכסות אולי, גג, רק 7% מהשטח התח"צי של גוש דן בכלל ות"א בפרט,
אבל מי שבכל זאת צריך במסלולים שרשמתי להגיע מהכא להתם במהירות אז גם בשעות הפעילות של אוטובוסים (שלא לדבר על שבתות וחגים) במונית שירות
זה יהיה יותר מהר ברוב המאוד מוחץ של המקרים.
שוב, 10 נסיעות שבאמת הייתי צריך בשלוש השנים האחרונות + מאות התבוננויות, כל פעם שקפצתי לצהריים או לסידורים רגליים והייתי על אלנבי הסתכלתי מה מגיע קודם.
ברור ברורותיים או ברור ברורי הברורים שמונית שירות לפני אוטובוס במעל ל-90% מן ההתבוננויות הללו.
המוניות כן מעכבות את האוטובוסים, כן חותכות אותם, משאירות אותם באדום, עוצרות לנוסעים בצומת וחוסמות את כל הרחוב ועוד אי אלו מפגעים. אני רואה זאת מדי יום.
מונית שירות במרכז תל אביב לא "יותר מהירה". ברוב המקרים היא אכן מגיעה שנייה לפני האוטובוס גם בהתחלה וגם בסוף המסלול (אלא אם נהג האוטובוס נוסע לאט בצורה מחרידה).
זו סיבה לקיומו של המיתוס לפיה מוניות השירות הן "יותר מהירות". יש נוסעים שאומרים, "היי, המונית הגיעה ראשונה אז ניסע בה", ולכן במצטבר מבזבזים הרבה כסף על הנסיעות האלו במקום להשתמש ברב קו, ולנסוע באוטובוס שמגיע שנייה אחרי וברוב המקרים לא פחות מהיר.