מתי, מתי כתבתי
שגלגלצ זאת תחנה מיותרת? לא שפטתי טעם של אף אחד, אני הרי לא מכיר פה אף אחד.. אבל גלגלצ זאת תחנה של מיינסטרים (כמו אמ-טי-וי), וככזאת - היא כל הזמן חייבת להתחדש.. אין בגלגלצ אמנים שהוציאו שיר בשנות ה-90, והיום הוציאו עוד שיר (מלבד מדונה אולי).. כולם מושמעים היום, ועוד שנה-שנתיים אף אחד לא יזכור אותם (מלבד מדונה אולי, ותסכימו איתי, מעטות הזמרות באיכות וברמה של מדונה).. איפה אנריקה איגלסיאס? איפה ריקי מרטין? איפה כריסטינה אגילרה (שלדעתי לא רעה, אבל נעלמה)? איפה אבריל לאבין (שהיא מצוינת, אבל גם נעלמה)? איפה כל אלה שלפני כמה שנים היו אלילים ונעלמו פתאום? גלגלצ זאת תחנה של גלים, פעם אמנים עולים, ופעם יורדים, ואז שוב באים חדשים.. אין אף פעם אמנים קבועים, שתשמעו היום, ותשמעו גם עוד 10 שנים.. אין כאלה, ולמה? כי אמן שאין לו איכות, אמן של 3-4 שירים הוא אמן חד פעמי, שחייו במיינסטרים קצרים.. וככזה, כשהוא מזדקן, או לחלופין כשבא אחד עם גוף יותר חטוב ופחות קמטים, הישנים מפנים מקומם לחדשים.. וזה למה, בגדול, אני אישית לא אוהב את התחנה הזאת.. למה את הביטלס, אפילו ששניים מהם לא קיימים, גם אחרי 40 שנה ממשיכים לשמוע ולהשמיע? למה דפש מוד מושמעים בערך 20 שנה? האם גם את בריטני ושאקירה שלכם נזכור עוד 10 שנים (שלא לדבר על 40 שנה)? או שהן יחלקו חתימות לספרי ההיסטוריה? כל מה שבאתי לומר, הוא שאולי כדאי לחפור קצת בזמנכם החופשי, לחפש מוזיקה שכל פעם שתשמעו (גם כשיהיו לכם נכדים) תמשיכו לאהוב.. מוזיקה מאריכת ימים, לא מוזיקה עם תאריך תפוגה.. היוריתמיקס לדוגמה התפרקו כבר מזמן, אבל דייב סטיוארט משמש מפיק מוזיקלי ל-90% מהחברים שלכם בגלגלצ (כולל מדונה).. אז אולי פשוט תנסו לשמוע את דייב סטיוארט ביוריתמיקס, ולא את שאר הגלגולים הנוכחיים שלו.. ההנאה שלכם - מובטחת.. ולמי שמעדיף להישאר בגבולות של גלגלצ ובסלקציה של 12 עורכי הפלייליסט - שיבושם לו.. אבל שלא יחשוב שה'טעם' שלו מפותח כל-כך, מכיוון שהמסננת של עורכי הפלייליסט מאוד בררנית ומוגבלת..
שגלגלצ זאת תחנה מיותרת? לא שפטתי טעם של אף אחד, אני הרי לא מכיר פה אף אחד.. אבל גלגלצ זאת תחנה של מיינסטרים (כמו אמ-טי-וי), וככזאת - היא כל הזמן חייבת להתחדש.. אין בגלגלצ אמנים שהוציאו שיר בשנות ה-90, והיום הוציאו עוד שיר (מלבד מדונה אולי).. כולם מושמעים היום, ועוד שנה-שנתיים אף אחד לא יזכור אותם (מלבד מדונה אולי, ותסכימו איתי, מעטות הזמרות באיכות וברמה של מדונה).. איפה אנריקה איגלסיאס? איפה ריקי מרטין? איפה כריסטינה אגילרה (שלדעתי לא רעה, אבל נעלמה)? איפה אבריל לאבין (שהיא מצוינת, אבל גם נעלמה)? איפה כל אלה שלפני כמה שנים היו אלילים ונעלמו פתאום? גלגלצ זאת תחנה של גלים, פעם אמנים עולים, ופעם יורדים, ואז שוב באים חדשים.. אין אף פעם אמנים קבועים, שתשמעו היום, ותשמעו גם עוד 10 שנים.. אין כאלה, ולמה? כי אמן שאין לו איכות, אמן של 3-4 שירים הוא אמן חד פעמי, שחייו במיינסטרים קצרים.. וככזה, כשהוא מזדקן, או לחלופין כשבא אחד עם גוף יותר חטוב ופחות קמטים, הישנים מפנים מקומם לחדשים.. וזה למה, בגדול, אני אישית לא אוהב את התחנה הזאת.. למה את הביטלס, אפילו ששניים מהם לא קיימים, גם אחרי 40 שנה ממשיכים לשמוע ולהשמיע? למה דפש מוד מושמעים בערך 20 שנה? האם גם את בריטני ושאקירה שלכם נזכור עוד 10 שנים (שלא לדבר על 40 שנה)? או שהן יחלקו חתימות לספרי ההיסטוריה? כל מה שבאתי לומר, הוא שאולי כדאי לחפור קצת בזמנכם החופשי, לחפש מוזיקה שכל פעם שתשמעו (גם כשיהיו לכם נכדים) תמשיכו לאהוב.. מוזיקה מאריכת ימים, לא מוזיקה עם תאריך תפוגה.. היוריתמיקס לדוגמה התפרקו כבר מזמן, אבל דייב סטיוארט משמש מפיק מוזיקלי ל-90% מהחברים שלכם בגלגלצ (כולל מדונה).. אז אולי פשוט תנסו לשמוע את דייב סטיוארט ביוריתמיקס, ולא את שאר הגלגולים הנוכחיים שלו.. ההנאה שלכם - מובטחת.. ולמי שמעדיף להישאר בגבולות של גלגלצ ובסלקציה של 12 עורכי הפלייליסט - שיבושם לו.. אבל שלא יחשוב שה'טעם' שלו מפותח כל-כך, מכיוון שהמסננת של עורכי הפלייליסט מאוד בררנית ומוגבלת..