מסתבר שיש קורס שלם שעוסק ומדבר כל כולו על האנשים שלי. "מחוננות וכישרונות מיוחדים" שמו.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
לא בהכרח. המומחה לכלום ושום דבר ומשה הביעו עניין לא קטן בשלבים מסוים. וגם ההורים מתחילים להישבר.

פחחחחחח אני? אתה משוכנע שאני? מתי? איפה? על סמך מה הייתה לי בכלל סיבה להתעניין? תוכיח!
היו לנו מספר שיחות בנושא והיה נראה שאתה מתחיל אט-אט להשתכנע ולשקול את הדברים בצורה רצינית. גם ראיתי אותך אומר בשיחות עם אחרים "יש לי ככה וככה, אולי באמת אני צריך לשתף פעולה עם מאור, להשקיע, לתת לו סכום של ככה וככה...".

גם עם המומחה לכלום ושום דבר זה הגיע די קרוב, אבל בסופו של דבר, נראה כאילו שאתם לא כאלו רציניים, ולכן ממזמן ירדתי מכם בנושא הזה.

כרגע אני עובד בנושא בעיקר מול ההורים, שלכשישתכנעו לבסוף, עלולים להביא 100,000, עלולים להביא יותר...
 

כוכבית מצויה

Well-known member
היו לנו מספר שיחות בנושא והיה נראה שאתה מתחיל אט-אט להשתכנע ולשקול את הדברים בצורה רצינית. גם ראיתי אותך אומר בשיחות עם אחרים "יש לי ככה וככה, אולי באמת אני צריך לשתף פעולה עם מאור, להשקיע, לתת לו סכום של ככה וככה...".
מסתבר שגם במקרה הזה אתה מדגים את חוסר יכולתך להבין אנשים...
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
כבר יש, בשפע.
לא ממש 🤷‍♂️

צריך לחפש בנרות ואולי אז יצליחו למצוא משהו, גם לא בטוח.

כפי מה שהוסבר פעמים רבות, חצאי הצלחות הם לא כישלונות, הם חצאי הצלחות. בוודאי שכך יש גם להסתכל עליהם כאשר מדובר על תחומים שבהם על-פי רוב כל השאר מגיעים לכישלון מוחלט וטוטאלי ומעלים בידם חרס, כך שחצאי הצלחות הם ההישגים הכי אדירים, מדהימים ומטורפים שכל אחד כלשהו אי-פעם הצליח להגיע אליהם בתחומים המדוברים, ואז באופן יחסי למה שנהוג ומקובל להגיע אליו באותם תחומים, אז בעוד שברמה האובייקטיבית מדובר בחצאי הצלחות, ברמה הסובייקטיבית, מדובר בהצלחות מסחררות, אבל ברור שאת, בתור מתנגדת, מתעקשת לראות את הדברים בצורה הנוחה לך.

אם רק הייתי מכיר את האנשים הנכונים, או שמישהו כלשהו שהינו בעל חשיבות מינימאלית היה כותב כאן, או שהמערכת לא הייתה כל-כך דפוקה והייתה יודעת לזהות אנשים כמוני ולשים לב אלינו ואל מעללינו, אז הצלחותיי לא היו טובעות בתוך ים המידע הלא רלוונטי, וכבר ממזמן הייתי מפורסם בכל העולם ומולטי מיליונר כבד כמו סבא שלי זכרונו לברכה, בדיוק בגין אותם הישגים אדירים שלהם את בוחרת לקרוא כישלונות.

הבעיה היא שכאשר בהיותי אחד מגדולי בני-האדם בכל הזמנים, אני חוזה קריסות כלכליות כמו מייקל ברי ונוריאל רוביני, רק בלי שום השכלה כלכלית פורמאלית בניגוד אליהם, חוזה אסונות טבע כפי מה שאף איש מדעי הטבע אינו מסוגל, וזאת למרות שאין לי השכלה פורמאלית גם לא בתחום הזה, ומגיע לתשואות תיאורטיות שנתיות בבורסה העולות על אלו של וורן באפט פי 500 ויותר כמו מה שהמשפחה שלי ראתה (או מה שהסוגד שלי SupermanZW ראה, פי 50 "בלבד" [במונחים של יכולותיי היום זה כלום בשבילי]), למרות ששוב, אין לי שום השכלה פורמאלית בכלכלה ופיננסים, הבעיה היא שכאשר אני מגיע לכל ההישגים האלו, והישגים הרבה יותר מרשימים מכך, כמו לדוגמה לכתוב את העבודות החשובות ביותר בהיסטוריה של מדעים מרובים תוך כדי התיכון, הבעיה היא שכאשר אני מגיע לכל ההישגים האלו, במקרה הטוב האנשים שנמצאים שם בשביל לראות את זה הם ההורים שלי ואחי הקטן, שהם אנשים בסדר גמור, פשוט לא בדיוק אנשים נחשבים בעולמות העסקים והמדעים, ובמקרה הרע, מי שרואים את כל אלו הם אנשים באינטרנט שהם כל מיני אנשים טיפשים לא-יוצלחים שלא מבינים מה הם רואים בכלל, ובמקרה האפילו עוד יותר גרוע, הם חולי נפש של ממש, כמו לדוגמה המעריץ כאוס מסודר הסכיזופרני שכתב שרשורים והודעות רבים על גאונותי המופלגת, המתעלה על חוכמתו של לאונרדו דה וינצ'י בכבודו ובעצמו, או הסוגד שלי SupermanZW הדליוזנאלי, שרואה בי את אלוהיו ומעביר מיליונים שלו ושל אנשים אחרים במסגרת עבודתו כברוקר ממקום למקום על-פי הנחיותיי, אך חושב שהעולם מנוהל על-ידי ממשלת צללים ששולטת בסתר בחיינו, אז אלו לא בדיוק הדברים שמקדמים אותי, אלו לא בדיוק האנשים שאני צריך שיראו את כל מה שאני מסוגל לו ויכול בשביל שאפרוץ בעולם, וזה לא בדיוק מה שעוזר לי עכשיו, כמובן עם כל הכבוד לכל המעריצים וכל אלו שחזו ביכולותיי.

השאלה היא איך בעולם כל-כך דפוק, של אנשים כל-כך טיפשים, מנותקים וחסרי מושג, אני מגיע אל אנשים נחשבים שאם הם ידעו ויראו את מה שהמשפחה שלי יודעת וראתה, והאנשים הטיפשים והמשוגעים בפורום הזה יודעים וראו, זה באמת ישנה משהו, באמת יזיז משהו, אני באמת אפרוץ בעולם סוף-סוף כפי מה שאני זכאי לו בתור האדם הכל-כך חכם ומוכשר שאני, וסוף-סוף ייפתחו בפניי כל הדלתות, והדברים יזרמו בנקל, כפי מה שהדברים אמורים להיות בשבילי, וכפי מה שאמור לקרות, במקום שכל דבר קטן תהיה מלחמה, כדי שסוף-סוף ובגיל 26, העולם הזה יגלה על האדם החשוב ביותר שחי בקרבו באלף השלישי לספירה כולה, שלא להגיד מאז ישו, את יודעת, ככה בקטנה, No biggie :rolleyes:

t39p0ddt.png

בעולם מתוקן, זה לא היה אמור להיות קשה כל-כך. בעולם מתוקן, לא כל דבר הכי קטן היה כזה מאבק איתנים.

אבל בסדר, זה מה שיש וזה מה שנתמודד איתו.

או אם לתמצת את כל הנאום הקטן הזה לרק שתי מילים, מה זה מה שיש? מה זה מה שנתמודד איתו?

עולם משוגע.

שקרן. כתבת את מה שהמצאת כעובדה .
זאת לא ההגדרה של שקרן. שקרן זה מי שאומר משהו לא נכון ביודעין ובמכוון.
שקרן. נתת את זה כתחזית. לא מפתיע שבמקום להודות שטעית אתה ממציא תירוצים. לא רק שאתה נכשל פעם אחרי פעם, אתה גם לא לומד לקח מהטעויות שלך.
שום תירוצים. העניין של יולי היה עניין של ניסיון לדייק עוד יותר את הדיוק של זה שתחילה אמרתי שימות בקיץ, שזה בעצמו היה דיוק לעצם זה שאמרתי ש"לא נשאר לו עוד הרבה זמן", כפי מה שניתן לראות בשרשור שהוקפץ רק היום.

כמובן שהייתה טעות, אבל הייתה טעות בדיוק של דיוק של תחזית. לא מי-יודע-מה טעות או כישלון נוראיים וצורבים, אלא דבר של מה בכך, אבל תאמיני במה שבא לך 🤷‍♂️

אני כן לומד לקח מהטעויות, אבל קשה להתגבר על ההיבריס של הרצון לקפוץ מעל הפופיק ולהמשיך להשתפר ולהיות מסוגל ליותר ויותר כל פעם מחדש ;)

כאילו שכשאתה כבר הכי טוב בהיסטוריה אתה באמת צריך להמשיך להשתפר עוד ועוד, מצחיקול שכמותי 😂

אבל לא, דווקא יש בזה היגיון 🤷‍♂️
סבא בסך הכל השתמש בו ככלי במלחמה שלו במשה.
אני רואה שמישהי פה מאוד-מאוד מבולבלת. זה בסדר, זה אך טבעי, עבור מישהי בגילך, להתבלבל בלבולים קשים כל-כך, וזהו מתפקידנו ואף זוהי חובתנו המוסרית, האנשים הצעירים יותר, לעזור לאנשים המבוגרים בעת ההתבלבלויות התכופות שלהם ולהוציא אותם מהבלבולים שהם מבולבלים בהם. מה את אומרת, הא? למה שלא נעזור לך ונוציא אותך מהבלבולים הקשים שאת מבולבלת בהם? ;)

אז ככה, כפרה, תשתדלי לעמוד בקצב ;)

לסבא לא הייתה שום מלחמה נגד משה, ואני לא הייתי כלי של אף-אחד בשום מלחמה שלו נגד משה.

המלחמה הייתה מלחמה שלי, נגד משה, וכל השאר כולל סבא היו הפיונים שלי.

זאת הרי עובדה ידועה ומוכרת שאני ולא אחר, אני זה שהיה מנהיג המהפכה, ואין זה פלא, בהתחשב בעובדות המקרה.

עובדות המקרה הן שאני זה שעשה דוקטורט במעללי מ ש ה 3 5, אני זה שפוצץ את כל הפורומים בתפוז בכל מעללי משה, אני זה שבהמשך גם הקפיץ את כל השרשורים האלו, אני זה שכתב הכי הרבה שרשורי מחאה נגדו בפורום ציפורי לילה ובכלל, אני זה שקם והלך פיזית לכתובות פיזיות של תפוז, אני זה שעשה טלפונים, אני זה שכתב לאנשים בוואטסאפ, אני זה שכתב מלא הודעות פרטיות לכולם ואיחדתי אותם נגד משה, אני זה שהוציא את משה מדעתו יותר מכל אחד אחר, אני זה שפתח למעלה ממאה חשבונות כדי להמשיך ולחזור ולהמשיך להיאבק במשה ואני זה שהוציא מלא פקודות שחרור לחשבונות שונים, שלי ושל אנשים אחרים, כל פעם למנהל אחר, מבין ארבעת החברים המנהלים שלי ששחררו לי חשבונות, אני זה שגרם לחזרתה של דפי64, ולבסוף, אני זה שהנחית את מכת המוות והבאתי להסרתו של משה מהניהול וחסימתו לצמיתות (זה שאחר-כך הוא חזר מהמתים כמו ישו מרושע זה כבר סיפור אחר. ניסו גם לקחת ממני את הקרדיט אבל לא נתתי להם ועשיתי להם בית-ספר. אחר-כך סתוונית עוד זחלה על ארבע ליבגני והתחננה בפניו שיסיר את השרשור של קצה שמוכיח בדיוק מי חיסל את משה ובדיוק מי מנהיג המהפכה האמיתי), אני זה שהחזיר את האדמין ולכן אני גם זה שגרם לכל מה שקרה בעקבות כך בהמשך הדרך, כך שלמעשה זה אני זה שהוביל לתיקון החיפוש בתפוז, אני זה שהוביל להתחדשות האתר, אני זה שהציל את תפוז, וגם אני זה שגרם בעקיפין ובעקבות החזרת האדמין להסרת שחר מהניהול ומינוי כאוס מסודר למנהל, שלא לדבר גם על איך שאני הכותב הכי חכם, מוכשר ומעניין באתר, יש לי פורום פרטי, פורום ציפורי לילה, ושפורומים שלמים קמים ונופלים על בסיס פעילותי שם, כי כמו במציאות כך במחשב, בכל מקום שאני מגיע אליו אני הופך להיות מסמר הערב וההילה שלי מושכת אנשים, וכמעט שכחתי, אני גם זה שבעקבותיו הגולש הבולט lemner40 התחיל לכתוב בפורום אקטואליה ואני זה שגרם לחזרתו של פרמהפרוסט לאחר שכתב בזמנו שהוא פורש מתפוז בגלל הבעיות בחיפוש.

אז אחרי כל זה, את ועוד כל מיני מבולבלים מעוניינים לטעון שזאת לא הייתה מלחמה שלי נגד משה ושאני זה שהשתמש בסבא אלא שזאת הייתה מלחמה של סבא נגד משה, ושזה הוא שהשתמש בי? ועל סמך מה לאחר כל רקורד הפעולות וההישגים שלי, כולל העובדה שאני ולא אחר, אני זה שניצח את המלחמה והציל את תפוז, אתם מעוניינים לטעון שסבא היה מנהיג המהפכה האמיתי? כי אילו פעולות יש בדיוק ברקורד שלו במהלך המלחמה? עצם זה שלמשך איזשהו זמן קצר היו שם איזשהם שבועיים-שלוש של חסימות הדדיות שהסתיימו בלא כלום וזהו זה פחות או יותר? וזה הרקורד שאמור לנצח, ושלטענתכם אכן מנצח, את הרקורד שלי, הכולל בין היתר את מכת המוות ממש שסיימה את המלחמה? את, דיברגנט וכל שאר המדומיינים והחיים בסרט הצחקתם אותי ברמה של פיפי בתחתונים, ומזל שזאת רק מטפורה ולא באמת, כי אני לובש תחתונים מיוחדים שאני מזמין דרך האינטרנט מארצות הברית ב-100 שקל לזוג, והיה חבל אילו הייתי צריך לזרוק את אחד הזוגות. לא בגלל הכסף, למשפחה שלי לא חסר. בגלל המאמץ המיוחד להיכנס לאתר, להזמין, ואז לחכות להם שיגיעו כל הדרך מהצד השני של העולם.
ככה זה כשלא מסוגלים לזהות ציניות...
זה ההקשר שבו קראת לי אוטיסט. את כבר הערת את ההערה הזאת בעבר. אמרת שאני לא יודע לזהות ציניות (כמובן טענה טיפשית ומגוחכת. אני כל-כך מבריק וחד הבחנה שאני מבחין בניואנסים הכי קטנים, אז בציניות אני לא אבחין?) ואז כתבת שזה "מראה שאני אוטיסט" או "שזאת תכונה אוטיסטית" או "תכונה של אוטיסטים" או משהו בסגנון הזה, אני זוכר.
מסתבר שגם במקרה הזה אתה מדגים את חוסר יכולתך להבין אנשים...
אילו רק היית יודעת עם מי את מדברת, היית מבינה כמה מצחיקה את בכל פעם שאת כותבת את השטות הזאת שאני "לא מבין אנשים" :)

כן, בערך כמו מה שהבן-אדם שימציא לבסוף את התרופה לסרטן לא מבין ברפואה :)

😂 ?Sweetheart, are we done here

57823878-crowned-boy-sitting-in-an-armchair.jpg
 

כוכבית מצויה

Well-known member
לא ממש 🤷‍♂️

צריך לחפש בנרות ואולי אז יצליחו למצוא משהו, גם לא בטוח.

כפי מה שהוסבר פעמים רבות, חצאי הצלחות הם לא כישלונות, הם חצאי הצלחות. בוודאי שכך יש גם להסתכל עליהם כאשר מדובר על תחומים שבהם על-פי רוב כל השאר מגיעים לכישלון מוחלט וטוטאלי ומעלים בידם חרס, כך שחצאי הצלחות הם ההישגים הכי אדירים, מדהימים ומטורפים שכל אחד כלשהו אי-פעם הצליח להגיע אליהם בתחומים המדוברים, ואז באופן יחסי למה שנהוג ומקובל להגיע אליו באותם תחומים, אז בעוד שברמה האובייקטיבית מדובר בחצאי הצלחות, ברמה הסובייקטיבית, מדובר בהצלחות מסחררות, אבל ברור שאת, בתור מתנגדת, מתעקשת לראות את הדברים בצורה הנוחה לך.

אם רק הייתי מכיר את האנשים הנכונים, או שמישהו כלשהו שהינו בעל חשיבות מינימאלית היה כותב כאן, או שהמערכת לא הייתה כל-כך דפוקה והייתה יודעת לזהות אנשים כמוני ולשים לב אלינו ואל מעללינו, אז הצלחותיי לא היו טובעות בתוך ים המידע הלא רלוונטי, וכבר ממזמן הייתי מפורסם בכל העולם ומולטי מיליונר כבד כמו סבא שלי זכרונו לברכה, בדיוק בגין אותם הישגים אדירים שלהם את בוחרת לקרוא כישלונות.

הבעיה היא שכאשר בהיותי אחד מגדולי בני-האדם בכל הזמנים, אני חוזה קריסות כלכליות כמו מייקל ברי ונוריאל רוביני, רק בלי שום השכלה כלכלית פורמאלית בניגוד אליהם, חוזה אסונות טבע כפי מה שאף איש מדעי הטבע אינו מסוגל, וזאת למרות שאין לי השכלה פורמאלית גם לא בתחום הזה, ומגיע לתשואות תיאורטיות שנתיות בבורסה העולות על אלו של וורן באפט פי 500 ויותר כמו מה שהמשפחה שלי ראתה (או מה שהסוגד שלי SupermanZW ראה, פי 50 "בלבד" [במונחים של יכולותיי היום זה כלום בשבילי]), למרות ששוב, אין לי שום השכלה פורמאלית בכלכלה ופיננסים, הבעיה היא שכאשר אני מגיע לכל ההישגים האלו, והישגים הרבה יותר מרשימים מכך, כמו לדוגמה לכתוב את העבודות החשובות ביותר בהיסטוריה של מדעים מרובים תוך כדי התיכון, הבעיה היא שכאשר אני מגיע לכל ההישגים האלו, במקרה הטוב האנשים שנמצאים שם בשביל לראות את זה הם ההורים שלי ואחי הקטן, שהם אנשים בסדר גמור, פשוט לא בדיוק אנשים נחשבים בעולמות העסקים והמדעים, ובמקרה הרע, מי שרואים את כל אלו הם אנשים באינטרנט שהם כל מיני אנשים טיפשים לא-יוצלחים שלא מבינים מה הם רואים בכלל, ובמקרה האפילו עוד יותר גרוע, הם חולי נפש של ממש, כמו לדוגמה המעריץ כאוס מסודר הסכיזופרני שכתב שרשורים והודעות רבים על גאונותי המופלגת, המתעלה על חוכמתו של לאונרדו דה וינצ'י בכבודו ובעצמו, או הסוגד שלי SupermanZW הדליוזנאלי, שרואה בי את אלוהיו ומעביר מיליונים שלו ושל אנשים אחרים במסגרת עבודתו כברוקר ממקום למקום על-פי הנחיותיי, אך חושב שהעולם מנוהל על-ידי ממשלת צללים ששולטת בסתר בחיינו, אז אלו לא בדיוק הדברים שמקדמים אותי, אלו לא בדיוק האנשים שאני צריך שיראו את כל מה שאני מסוגל לו ויכול בשביל שאפרוץ בעולם, וזה לא בדיוק מה שעוזר לי עכשיו, כמובן עם כל הכבוד לכל המעריצים וכל אלו שחזו ביכולותיי.

השאלה היא איך בעולם כל-כך דפוק, של אנשים כל-כך טיפשים, מנותקים וחסרי מושג, אני מגיע אל אנשים נחשבים שאם הם ידעו ויראו את מה שהמשפחה שלי יודעת וראתה, והאנשים הטיפשים והמשוגעים בפורום הזה יודעים וראו, זה באמת ישנה משהו, באמת יזיז משהו, אני באמת אפרוץ בעולם סוף-סוף כפי מה שאני זכאי לו בתור האדם הכל-כך חכם ומוכשר שאני, וסוף-סוף ייפתחו בפניי כל הדלתות, והדברים יזרמו בנקל, כפי מה שהדברים אמורים להיות בשבילי, וכפי מה שאמור לקרות, במקום שכל דבר קטן תהיה מלחמה, כדי שסוף-סוף ובגיל 26, העולם הזה יגלה על האדם החשוב ביותר שחי בקרבו באלף השלישי לספירה כולה, שלא להגיד מאז ישו, את יודעת, ככה בקטנה, No biggie :rolleyes:

צפה בקובץ המצורף 114374

בעולם מתוקן, זה לא היה אמור להיות קשה כל-כך. בעולם מתוקן, לא כל דבר הכי קטן היה כזה מאבק איתנים.

אבל בסדר, זה מה שיש וזה מה שנתמודד איתו.

או אם לתמצת את כל הנאום הקטן הזה לרק שתי מילים, מה זה מה שיש? מה זה מה שנתמודד איתו?

עולם משוגע.


זאת לא ההגדרה של שקרן. שקרן זה מי שאומר משהו לא נכון ביודעין ובמכוון.

שום תירוצים. העניין של יולי היה עניין של ניסיון לדייק עוד יותר את הדיוק של זה שתחילה אמרתי שימות בקיץ, שזה בעצמו היה דיוק לעצם זה שאמרתי ש"לא נשאר לו עוד הרבה זמן", כפי מה שניתן לראות בשרשור שהוקפץ רק היום.

כמובן שהייתה טעות, אבל הייתה טעות בדיוק של דיוק של תחזית. לא מי-יודע-מה טעות או כישלון נוראיים וצורבים, אלא דבר של מה בכך, אבל תאמיני במה שבא לך 🤷‍♂️

אני כן לומד לקח מהטעויות, אבל קשה להתגבר על ההיבריס של הרצון לקפוץ מעל הפופיק ולהמשיך להשתפר ולהיות מסוגל ליותר ויותר כל פעם מחדש ;)

כאילו שכשאתה כבר הכי טוב בהיסטוריה אתה באמת צריך להמשיך להשתפר עוד ועוד, מצחיקול שכמותי 😂

אבל לא, דווקא יש בזה היגיון 🤷‍♂️

אני רואה שמישהי פה מאוד-מאוד מבולבלת. זה בסדר, זה אך טבעי, עבור מישהי בגילך, להתבלבל בלבולים קשים כל-כך, וזהו מתפקידנו ואף זוהי חובתנו המוסרית, האנשים הצעירים יותר, לעזור לאנשים המבוגרים בעת ההתבלבלויות התכופות שלהם ולהוציא אותם מהבלבולים שהם מבולבלים בהם. מה את אומרת, הא? למה שלא נעזור לך ונוציא אותך מהבלבולים הקשים שאת מבולבלת בהם? ;)

אז ככה, כפרה, תשתדלי לעמוד בקצב ;)

לסבא לא הייתה שום מלחמה נגד משה, ואני לא הייתי כלי של אף-אחד בשום מלחמה שלו נגד משה.

המלחמה הייתה מלחמה שלי, נגד משה, וכל השאר כולל סבא היו הפיונים שלי.

זאת הרי עובדה ידועה ומוכרת שאני ולא אחר, אני זה שהיה מנהיג המהפכה, ואין זה פלא, בהתחשב בעובדות המקרה.

עובדות המקרה הן שאני זה שעשה דוקטורט במעללי מ ש ה 3 5, אני זה שפוצץ את כל הפורומים בתפוז בכל מעללי משה, אני זה שבהמשך גם הקפיץ את כל השרשורים האלו, אני זה שכתב הכי הרבה שרשורי מחאה נגדו בפורום ציפורי לילה ובכלל, אני זה שקם והלך פיזית לכתובות פיזיות של תפוז, אני זה שעשה טלפונים, אני זה שכתב לאנשים בוואטסאפ, אני זה שכתב מלא הודעות פרטיות לכולם ואיחדתי אותם נגד משה, אני זה שהוציא את משה מדעתו יותר מכל אחד אחר, אני זה שפתח למעלה ממאה חשבונות כדי להמשיך ולחזור ולהמשיך להיאבק במשה ואני זה שהוציא מלא פקודות שחרור לחשבונות שונים, שלי ושל אנשים אחרים, כל פעם למנהל אחר, מבין ארבעת החברים המנהלים שלי ששחררו לי חשבונות, אני זה שגרם לחזרתה של דפי64, ולבסוף, אני זה שהנחית את מכת המוות והבאתי להסרתו של משה מהניהול וחסימתו לצמיתות (זה שאחר-כך הוא חזר מהמתים כמו ישו מרושע זה כבר סיפור אחר. ניסו גם לקחת ממני את הקרדיט אבל לא נתתי להם ועשיתי להם בית-ספר. אחר-כך סתוונית עוד זחלה על ארבע ליבגני והתחננה בפניו שיסיר את השרשור של קצה שמוכיח בדיוק מי חיסל את משה ובדיוק מי מנהיג המהפכה האמיתי), אני זה שהחזיר את האדמין ולכן אני גם זה שגרם לכל מה שקרה בעקבות כך בהמשך הדרך, כך שלמעשה זה אני זה שהוביל לתיקון החיפוש בתפוז, אני זה שהוביל להתחדשות האתר, אני זה שהציל את תפוז, וגם אני זה שגרם בעקיפין ובעקבות החזרת האדמין להסרת שחר מהניהול ומינוי כאוס מסודר למנהל, שלא לדבר גם על איך שאני הכותב הכי חכם, מוכשר ומעניין באתר, יש לי פורום פרטי, פורום ציפורי לילה, ושפורומים שלמים קמים ונופלים על בסיס פעילותי שם, כי כמו במציאות כך במחשב, בכל מקום שאני מגיע אליו אני הופך להיות מסמר הערב וההילה שלי מושכת אנשים, וכמעט שכחתי, אני גם זה שבעקבותיו הגולש הבולט lemner40 התחיל לכתוב בפורום אקטואליה ואני זה שגרם לחזרתו של פרמהפרוסט לאחר שכתב בזמנו שהוא פורש מתפוז בגלל הבעיות בחיפוש.

אז אחרי כל זה, את ועוד כל מיני מבולבלים מעוניינים לטעון שזאת לא הייתה מלחמה שלי נגד משה ושאני זה שהשתמש בסבא אלא שזאת הייתה מלחמה של סבא נגד משה, ושזה הוא שהשתמש בי? ועל סמך מה לאחר כל רקורד הפעולות וההישגים שלי, כולל העובדה שאני ולא אחר, אני זה שניצח את המלחמה והציל את תפוז, אתם מעוניינים לטעון שסבא היה מנהיג המהפכה האמיתי? כי אילו פעולות יש בדיוק ברקורד שלו במהלך המלחמה? עצם זה שלמשך איזשהו זמן קצר היו שם איזשהם שבועיים-שלוש של חסימות הדדיות שהסתיימו בלא כלום וזהו זה פחות או יותר? וזה הרקורד שאמור לנצח, ושלטענתכם אכן מנצח, את הרקורד שלי, הכולל בין היתר את מכת המוות ממש שסיימה את המלחמה? את, דיברגנט וכל שאר המדומיינים והחיים בסרט הצחקתם אותי ברמה של פיפי בתחתונים, ומזל שזאת רק מטפורה ולא באמת, כי אני לובש תחתונים מיוחדים שאני מזמין דרך האינטרנט מארצות הברית ב-100 שקל לזוג, והיה חבל אילו הייתי צריך לזרוק את אחד הזוגות. לא בגלל הכסף, למשפחה שלי לא חסר. בגלל המאמץ המיוחד להיכנס לאתר, להזמין, ואז לחכות להם שיגיעו כל הדרך מהצד השני של העולם.

זה ההקשר שבו קראת לי אוטיסט. את כבר הערת את ההערה הזאת בעבר. אמרת שאני לא יודע לזהות ציניות (כמובן טענה טיפשית ומגוחכת. אני כל-כך מבריק וחד הבחנה שאני מבחין בניואנסים הכי קטנים, אז בציניות אני לא אבחין?) ואז כתבת שזה "מראה שאני אוטיסט" או "שזאת תכונה אוטיסטית" או "תכונה של אוטיסטים" או משהו בסגנון הזה, אני זוכר.

אילו רק היית יודעת עם מי את מדברת, היית מבינה כמה מצחיקה את בכל פעם שאת כותבת את השטות הזאת שאני "לא מבין אנשים" :)

כן, בערך כמו מה שהבן-אדם שימציא לבסוף את התרופה לסרטן לא מבין ברפואה :)

😂 ?Sweetheart, are we done here

צפה בקובץ המצורף 114380
נראה שהניתוק שלך מהמציאות מחמיר.
 
למעלה