אני עדיין חושב שההחלפה לא יעילה, ובבוא היום
אני אעשה טיולים בעיר ואוכיח לך את זה
אבל אני מסכים שכדאי להשתמש בקו לצרכים יותר חשובים, ואני אוהב את הרעיון של לתפוס את שתי הציפורים האלה במכה.
 
לפי בדיקה לא הכי מדויקת שעשיתי 18 במסלול שנתנו לוקח 7.5 קילומטר. בהנחה שאת הפלוס כמה פעמים שעושים את עמותות אפשר להשיג מאיפשהו אחר, מסלול שמתחיל בנווה זאב עד הכניסה לעיר הוא 7.1 קילומטרים (http://tinyurl.com/ocq73n7), מה שאומר שהמסלול בתוך רמות חייב להיות פשוט מאוד, ובטח שלא יכול להסתיים במסוף רמות, אולי רק בנקודת הקצה שסימנו ל-24. אם ממשיכים ישר אליו זה יוצא כבר 9.4 קילומטר... אין לי רעיון איך לפתור את זה. אולי לבטל לקו 24 את הסיבוב בעיר
 
לגבי שמשון, הייתי לוקח את 3 לשם, אבל השאלה היא כמה זה נורא שלא יהיו קווים בעלייה, מה שאולי גם יעמיס עוד יותר על 9... בעייתי המצב הזה.
אני עדיין חושב שההחלפה לא יעילה, ובבוא היוםהרעיונות מעולים, אבל, תמיד יש אבל...
קודם כל לגבי החלפה מו 9 ומכל קו כמעט לביג, אם יורדים ברגר, עוברים לצד השני ושם מחכים לך 13/14 לביג, אם באים באחד הקווים שמגיעים מכיוון העיריה, יורדים בבית רסקו, עוברים לתחנה שבתחילת הנרייטה סולד וממשיכים עם 13/14. אין צורך בהגעה למרכזית, הדבר רק מאריך את הדרך.
 
שנית, השאלה היא מה צריך יותר אם אנחנו מבטלים את 18. יציאה מהירה מרמות לשדרות רגר? קו מהיר מנווה זאב למכללות ומשם לביג או משם לרמות (כקו בסיס לשדרות רגר) שיסע במסלול דומה למסלול של קו 16 וכך יתגבר גם את 16?
 
ומה עושים עם רחובות אלפסי ושמשון, קשה לי להאמין שלא תהיה התנגדות ולא יופעלו לחצים להחזיר את המצב לקדמותו.
 
אני מנסה לתפוס כמה שיותר ציפורים במכה אחת, לכן הצעתי כאן הצעה שמתבססת על הצעתך אבל ממשיכה לרמות. לביג כפי שציינתי ההחלפות כבר לא רעות, גם ברסקו וגם בדואר המרכזי - זה לא רע, זה מהיר ויעיל. אבל קישור בין רמות למכללות ובין נווה זאב למכללות זה קישור מתבקש, זה גם יקשור את רמות לשכונות הדרומיות במסלול לא רע ולהיפך.
 
מה אתה חושב על ההצעה הזאת?
אני אעשה טיולים בעיר ואוכיח לך את זה
 
לפי בדיקה לא הכי מדויקת שעשיתי 18 במסלול שנתנו לוקח 7.5 קילומטר. בהנחה שאת הפלוס כמה פעמים שעושים את עמותות אפשר להשיג מאיפשהו אחר, מסלול שמתחיל בנווה זאב עד הכניסה לעיר הוא 7.1 קילומטרים (http://tinyurl.com/ocq73n7), מה שאומר שהמסלול בתוך רמות חייב להיות פשוט מאוד, ובטח שלא יכול להסתיים במסוף רמות, אולי רק בנקודת הקצה שסימנו ל-24. אם ממשיכים ישר אליו זה יוצא כבר 9.4 קילומטר... אין לי רעיון איך לפתור את זה. אולי לבטל לקו 24 את הסיבוב בעיר
 
לגבי שמשון, הייתי לוקח את 3 לשם, אבל השאלה היא כמה זה נורא שלא יהיו קווים בעלייה, מה שאולי גם יעמיס עוד יותר על 9... בעייתי המצב הזה.