וואי, לא שמתי לב לזה שאין אף קו באלפסי.
כצה השגות לתכנית
1. חלק משכונה יא' מאבד מהקישוריות שלו כמו רחוב אלפסי ורחוב שאול המלך מקניון אביה עד אלפסי אל התחנה המרכזית, ויש באיזור הרבה קשישים למשל.
2. רחוב אפק ורחוב שומרון מאבדים קישור בכללי (למעט קו 112...), ולדעתי עדיף להעביר את 13 שם ולהוריד את התחנה בעין גדי, ולשים תחנה בצומת עין-גדי שומרון.
3. קו 14 צריך להיות מוארך לרכבת צפון ואז לנסוע דרך מגה קודם, כמו קו 16.
4. שוב פעם הוכח כי לא משנה כמה יתלוננו, תדירות קו 32 לא תשופר, ו-3 נסיעות בין 7 ל-8 זה לא ריאלי.
5. קישור ישיר מרמות לנווה זאב ודרומה שלא קיים כראוי.
6. מקווה גם שמחיר הנסיעה לא יעלה פתאום ל-6.90 אלא ישאר כרגיל.
וואי, לא שמתי לב לזה שאין אף קו באלפסי.
בהחלט יש באיזור הרבה קשישים אבל לא רק, יש שם רוב היום אנשים בתחנות.
 
2. לגבי רחוב שומרון, אין באמת הצדקה נסיעת אוטובוס ברחוב הזה. מצד אחד יש פארק ומהעבר השני יש את בתי המגורים ביחד עם בתי המגורים ברחוב בית שאן ובין הבתים שי מעבר לשדרות יגאל ידין בדיוק להיכן שיש תחנות. זה יתרום למהירות של הקו במקום כל הבמפרים. אני לא חושב שזה רע.
 
ברחוב אפק קו 13 ימשיך לנסוע, יפנה ימינה לשומרון ואז שמאלה במרכז השכונתי להולצברג.
 
לבטל את התחנה בעין גדי משמע לבטל את התחנה בגראנד קניון ומטרת 13 היא גם קישור לגראנד קניון, או שלא הבנתי אותך נכון.
 
3. אין מקום ברכבת צפון גם ככה, לא ברור אם בכלל ירחיבו את המסוף, כך שזה בעייתי למרות שגם לטעמי זה מה שצריך שיקרה.
 
4. עדיין לא נסגר האם יופעלו מפרקיות בבאר שבע, קו 32 הוא אחד מאלו שיכול לקבל מפרקיות. בנוגע לתדירות, גם זה לא סופי. המכרז עדיין לא הוגש וכל עוד הוא לא הוגש, אין שם משהו סופי. אפילו אחרי שיוגש, תמיד משרד התחבורה יכול לשנות במסגרת מספר הקילומטרים העומדים לרשותו.
 
5. מסכים, אבל אי אפשר לרצות את כולם, יש את קו 4 שמקשר לציר טוביהו ומשם יהיה ניתן לבצע החלפה לשכונות הדרומיות, זה דווקא לא רע. איזה רעיון יש לך לקו יעיל שיעשה את הקישור הזה אבל לא רק כקו שיקשר בין שתי השכונות אלא גם יתבסס על מוקדי משיכה? אני חשבתי על קו על בסיס יהודה הלוי ודרך המשחררים אבל אז יש פספוס של המכללה הטכנולוגית וסמי שמעון.