מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
התכוונתי לטוביהו :)

התוכנית עדיין בתכנון, החלק הצפוני שייך למשרד השיכון.
כשבנו את בנייני השיכון לא חשוב שיהיה צורך בכביש יציאה צפונית מהעיר בעתיד. עכשיו אם תבטל את החניות, אתה בבעיה קשה כי אין חניות לבחלק נכבד מהבתים האלו ולהרוס את הבניינים קצת פחות נראה לי שיקרה, אז לא יודע.
התכוונתי לטוביהו :)
הנת"צ בטוביהו בעצם כמעט חסר משמעות, כי הוא נעלם במשחררים, ועכשיו גם הרבה יותר יצטרכו אותו.
 

magicbs

New member
כצה השגות לתכנית

מצגת המכרז החדש עירוני באר שבע, כולל מפות
המפות על פי שכונות וגם על פי כל קו בנפרד עם השוואה של מצב קיים למצב עתידי.

תהנו :) אני נהנתי.

http://tinyurl.com/lyt6lqu
כצה השגות לתכנית
1. חלק משכונה יא' מאבד מהקישוריות שלו כמו רחוב אלפסי ורחוב שאול המלך מקניון אביה עד אלפסי אל התחנה המרכזית, ויש באיזור הרבה קשישים למשל.
2. רחוב אפק ורחוב שומרון מאבדים קישור בכללי (למעט קו 112...), ולדעתי עדיף להעביר את 13 שם ולהוריד את התחנה בעין גדי, ולשים תחנה בצומת עין-גדי שומרון.
3. קו 14 צריך להיות מוארך לרכבת צפון ואז לנסוע דרך מגה קודם, כמו קו 16.
4. שוב פעם הוכח כי לא משנה כמה יתלוננו, תדירות קו 32 לא תשופר, ו-3 נסיעות בין 7 ל-8 זה לא ריאלי.
5. קישור ישיר מרמות לנווה זאב ודרומה שלא קיים כראוי.
6. מקווה גם שמחיר הנסיעה לא יעלה פתאום ל-6.90 אלא ישאר כרגיל.
 

olli3

New member
מנהל
וואי, לא שמתי לב לזה שאין אף קו באלפסי.

כצה השגות לתכנית
1. חלק משכונה יא' מאבד מהקישוריות שלו כמו רחוב אלפסי ורחוב שאול המלך מקניון אביה עד אלפסי אל התחנה המרכזית, ויש באיזור הרבה קשישים למשל.
2. רחוב אפק ורחוב שומרון מאבדים קישור בכללי (למעט קו 112...), ולדעתי עדיף להעביר את 13 שם ולהוריד את התחנה בעין גדי, ולשים תחנה בצומת עין-גדי שומרון.
3. קו 14 צריך להיות מוארך לרכבת צפון ואז לנסוע דרך מגה קודם, כמו קו 16.
4. שוב פעם הוכח כי לא משנה כמה יתלוננו, תדירות קו 32 לא תשופר, ו-3 נסיעות בין 7 ל-8 זה לא ריאלי.
5. קישור ישיר מרמות לנווה זאב ודרומה שלא קיים כראוי.
6. מקווה גם שמחיר הנסיעה לא יעלה פתאום ל-6.90 אלא ישאר כרגיל.
וואי, לא שמתי לב לזה שאין אף קו באלפסי.
בהחלט יש באיזור הרבה קשישים אבל לא רק, יש שם רוב היום אנשים בתחנות.
&nbsp
2. לגבי רחוב שומרון, אין באמת הצדקה נסיעת אוטובוס ברחוב הזה. מצד אחד יש פארק ומהעבר השני יש את בתי המגורים ביחד עם בתי המגורים ברחוב בית שאן ובין הבתים שי מעבר לשדרות יגאל ידין בדיוק להיכן שיש תחנות. זה יתרום למהירות של הקו במקום כל הבמפרים. אני לא חושב שזה רע.
&nbsp
ברחוב אפק קו 13 ימשיך לנסוע, יפנה ימינה לשומרון ואז שמאלה במרכז השכונתי להולצברג.
&nbsp
לבטל את התחנה בעין גדי משמע לבטל את התחנה בגראנד קניון ומטרת 13 היא גם קישור לגראנד קניון, או שלא הבנתי אותך נכון.
&nbsp
3. אין מקום ברכבת צפון גם ככה, לא ברור אם בכלל ירחיבו את המסוף, כך שזה בעייתי למרות שגם לטעמי זה מה שצריך שיקרה.
&nbsp
4. עדיין לא נסגר האם יופעלו מפרקיות בבאר שבע, קו 32 הוא אחד מאלו שיכול לקבל מפרקיות. בנוגע לתדירות, גם זה לא סופי. המכרז עדיין לא הוגש וכל עוד הוא לא הוגש, אין שם משהו סופי. אפילו אחרי שיוגש, תמיד משרד התחבורה יכול לשנות במסגרת מספר הקילומטרים העומדים לרשותו.
&nbsp
5. מסכים, אבל אי אפשר לרצות את כולם, יש את קו 4 שמקשר לציר טוביהו ומשם יהיה ניתן לבצע החלפה לשכונות הדרומיות, זה דווקא לא רע. איזה רעיון יש לך לקו יעיל שיעשה את הקישור הזה אבל לא רק כקו שיקשר בין שתי השכונות אלא גם יתבסס על מוקדי משיכה? אני חשבתי על קו על בסיס יהודה הלוי ודרך המשחררים אבל אז יש פספוס של המכללה הטכנולוגית וסמי שמעון.
 

scooby5

Member
אחרי כמעט שנה בב"ש, אפשר לברך שהחיינו....

וואי, לא שמתי לב לזה שאין אף קו באלפסי.
בהחלט יש באיזור הרבה קשישים אבל לא רק, יש שם רוב היום אנשים בתחנות.
&nbsp
2. לגבי רחוב שומרון, אין באמת הצדקה נסיעת אוטובוס ברחוב הזה. מצד אחד יש פארק ומהעבר השני יש את בתי המגורים ביחד עם בתי המגורים ברחוב בית שאן ובין הבתים שי מעבר לשדרות יגאל ידין בדיוק להיכן שיש תחנות. זה יתרום למהירות של הקו במקום כל הבמפרים. אני לא חושב שזה רע.
&nbsp
ברחוב אפק קו 13 ימשיך לנסוע, יפנה ימינה לשומרון ואז שמאלה במרכז השכונתי להולצברג.
&nbsp
לבטל את התחנה בעין גדי משמע לבטל את התחנה בגראנד קניון ומטרת 13 היא גם קישור לגראנד קניון, או שלא הבנתי אותך נכון.
&nbsp
3. אין מקום ברכבת צפון גם ככה, לא ברור אם בכלל ירחיבו את המסוף, כך שזה בעייתי למרות שגם לטעמי זה מה שצריך שיקרה.
&nbsp
4. עדיין לא נסגר האם יופעלו מפרקיות בבאר שבע, קו 32 הוא אחד מאלו שיכול לקבל מפרקיות. בנוגע לתדירות, גם זה לא סופי. המכרז עדיין לא הוגש וכל עוד הוא לא הוגש, אין שם משהו סופי. אפילו אחרי שיוגש, תמיד משרד התחבורה יכול לשנות במסגרת מספר הקילומטרים העומדים לרשותו.
&nbsp
5. מסכים, אבל אי אפשר לרצות את כולם, יש את קו 4 שמקשר לציר טוביהו ומשם יהיה ניתן לבצע החלפה לשכונות הדרומיות, זה דווקא לא רע. איזה רעיון יש לך לקו יעיל שיעשה את הקישור הזה אבל לא רק כקו שיקשר בין שתי השכונות אלא גם יתבסס על מוקדי משיכה? אני חשבתי על קו על בסיס יהודה הלוי ודרך המשחררים אבל אז יש פספוס של המכללה הטכנולוגית וסמי שמעון.
אחרי כמעט שנה בב"ש, אפשר לברך שהחיינו....
יש כאן לא מעט שינויים מתבקשים, ביניהם הפחתת הסרבול של מסלולי קווים, הוצאת קווים לא מעטים מהעיר ויצירת קישורים מהירים לאיזורים שהיום מקופחים מבחינה תח"צית, באופן יחסי.
אני באמת מקווה, שישכילו להפעיל גם בב"ש מפרקיות, כי יש קווים שהנסיעה בהם בשעות מסוימות היא לא פחות מבלתי נסבלת.
דבר אחרון, מקווה שרמת התחזוקה תעלה עם בחירת מפעיל חדש. האוטובוסים של מטרודן ברובם, לא מתאימים לרמה הנוכחית של תח"צ בארץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה