ואיך אתה יכול להכירו?
העובדה שהחלפת מילה, אינה ולא כלום, אלא השאלה בעינה עומדת.
מה עוד שהרמב"ם דיבר על ידיעה במובנה הרווח היום, והרי זה מפורש אצלו.
אשר לעניין הידיעה במקרא - הרי אלו מקראות מפורשים - אין ידיעה אלא חיבור "ידע את חווה אישתו", "והוא לא ידעה" ועוד ועוד.
גם כאשר "ידיעה" זו לא מוזכרת במובן הסקסואלי, הרי היא בעלת אותה משמעות "חיבורית", מהדרישה "השכל וידוע אותי..".. כלומר תשכיל ואז תתחבר אליי, ועד לאותה אחרית הימים "לדעה את ה' כמים לים מכסים", התחברות אליו.
נו, ואיך מתחברים אל האל? על ידי שמקבלים את מצוותיו, ברגע הקבלה - יצרתי את החיבור.
העובדה שהחלפת מילה, אינה ולא כלום, אלא השאלה בעינה עומדת.
מה עוד שהרמב"ם דיבר על ידיעה במובנה הרווח היום, והרי זה מפורש אצלו.
אשר לעניין הידיעה במקרא - הרי אלו מקראות מפורשים - אין ידיעה אלא חיבור "ידע את חווה אישתו", "והוא לא ידעה" ועוד ועוד.
גם כאשר "ידיעה" זו לא מוזכרת במובן הסקסואלי, הרי היא בעלת אותה משמעות "חיבורית", מהדרישה "השכל וידוע אותי..".. כלומר תשכיל ואז תתחבר אליי, ועד לאותה אחרית הימים "לדעה את ה' כמים לים מכסים", התחברות אליו.
נו, ואיך מתחברים אל האל? על ידי שמקבלים את מצוותיו, ברגע הקבלה - יצרתי את החיבור.