מ 1.7 קו חדש של דן 389

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
ראה את תגובתי לדרוריקו - עשו חצי עבודה ואז

מה הפריע כל השנים שפעלו קווים 20 ו- 21 ממרכז
ת"א שצריך שני קווים לעתידים שמגיעים מבת ים ? אם "לא צריך" קישור לעבר הירקון אז מדוע האריכו את 22 והכניסו בו שיוניים בלי סוף, וכך גם ב- 89, בלי לקחת בחשבון את שינוי מסלולו באזור התחנה המרכזית ?
ראה את תגובתי לדרוריקו - עשו חצי עבודה ואז
במקום לתקן את הליקויים ולגמור את הרה-ארגון כמו שהיה צריך לעשות מתחילה, רק מוסיפים טלאי על טלאי.למשל את עתידים היו אמורים לשרת הרבה יותר נסיעות, גם של 289 - אז היו צריכים להכשיר שטח.עבור המעברים היו צריכים להכשיר מסופים קטנים בכל צומת מרכזי, היה להם שבע שנים לתכנן ולהקים...
 

alantan

New member
שיטת השני אוטובוסים נכשלה?

2 דברים
1.שסוף סוף, שנתיים באיחור אמנם, החזירו את הקישור מאלנבי ודיזינגוף לרמת החייל שקו 20 היה מספק, והבינו ששיטת ה-2 אוטובוסים נכשלה.

2. ברגע שהקו הזה קיים אין שום סיבה ש-189 יסע עד עתידים,הוא צריך לסיים בתחנה המרכזית. כמובן של-389 צריכה להיות תדירות נורמלית+תיגבור של קו 12
שיטת השני אוטובוסים נכשלה?
היא אף פעם לא יושמה, אז איך אפשר לומר שהיא נכשלה?שנית, מדובר בקו יוממים לתגבור 189 - בעיקר עבור הנוסעים באבן גבירול, לא בשביל נוסעים באלנבי ודיזנגוף שלא היו מצדיקים את הפעלת הקו. הסיבה היחידה שהיא עוברת שם היא שהם "על הדרך" מהמסוף כי אין מסוף ליד עיריית תל אביב.
 

DRORIKO8

New member
אתה יודע שנאי מעריך אותך

שיטת השני אוטובוסים נכשלה?
היא אף פעם לא יושמה, אז איך אפשר לומר שהיא נכשלה?שנית, מדובר בקו יוממים לתגבור 189 - בעיקר עבור הנוסעים באבן גבירול, לא בשביל נוסעים באלנבי ודיזנגוף שלא היו מצדיקים את הפעלת הקו. הסיבה היחידה שהיא עוברת שם היא שהם "על הדרך" מהמסוף כי אין מסוף ליד עיריית תל אביב.
אתה יודע שנאי מעריך אותך
אבל הכרת בכלל את קו 20?? איזה לא מצדיקים את הקו?

ומה זאת אומרת השיטה 2 האוטובוסים לא יושמה? אז מה זה הביטול של קו 20? מה זה הביטול של קו 27? מה זה הביטול של קו 44?

ל-189 כרגע אין שום הצדקה להמשיך את כל המסלול הארוך לעתידים. מצפון אבן גבירול יש את 142,מהדרום יש מעכשיו את 389. 389 לא צריך להיות קו תגבור ל-189 אלא קו בפני עצמו. חבל שהתדירות שלו כל כך גרועה.
 

alantan

New member
תודה לך על המילים החמות

אתה יודע שנאי מעריך אותך
אבל הכרת בכלל את קו 20?? איזה לא מצדיקים את הקו?

ומה זאת אומרת השיטה 2 האוטובוסים לא יושמה? אז מה זה הביטול של קו 20? מה זה הביטול של קו 27? מה זה הביטול של קו 44?

ל-189 כרגע אין שום הצדקה להמשיך את כל המסלול הארוך לעתידים. מצפון אבן גבירול יש את 142,מהדרום יש מעכשיו את 389. 389 לא צריך להיות קו תגבור ל-189 אלא קו בפני עצמו. חבל שהתדירות שלו כל כך גרועה.
תודה לך על המילים החמות
בכל מקרה, הכוונה שלי היא שלא יישמו את השיטה במלואה. לא מספיק לבטל ולאחד קווים אלא צריך גם שינויים תשתיתיים.כי אם היו עושים זאת, היית יכול לרדת בתחנה שהוגדרה כתחנת מעבר (מסופון קטן בכל מקום מרכזי) והיית עובר לקו אחר מבלי לצעוד בשמש ובגשם ואף אחד לא היה מתלונן. אבל עשו חצי עבודה ולכן אף אחד אינו מוכן להחליף...אם היו עושים עבודה מלאה, היו מאפשרים פניה שמאלה לתחבורה ציבורית בלבד במקומות שבו אין היום פניה כדי שהקווים יהיו סימטריים וישירים.תשאל את CWEN ורבים אחרים שנהנים מקיצור זמן הנסיעה ולכן מוכנים לסבול את המעברים הלא-נוחים. אם המעברים היו נוחים, אז הקולות היו נשמעים אחרת.(שלא לדבר על כך שקווים כמו 89 עוותו במקום לטפל בבעיות בצורה יסודית.)
 

orchilit

New member
מסכים איתך

תודה לך על המילים החמות
בכל מקרה, הכוונה שלי היא שלא יישמו את השיטה במלואה. לא מספיק לבטל ולאחד קווים אלא צריך גם שינויים תשתיתיים.כי אם היו עושים זאת, היית יכול לרדת בתחנה שהוגדרה כתחנת מעבר (מסופון קטן בכל מקום מרכזי) והיית עובר לקו אחר מבלי לצעוד בשמש ובגשם ואף אחד לא היה מתלונן. אבל עשו חצי עבודה ולכן אף אחד אינו מוכן להחליף...אם היו עושים עבודה מלאה, היו מאפשרים פניה שמאלה לתחבורה ציבורית בלבד במקומות שבו אין היום פניה כדי שהקווים יהיו סימטריים וישירים.תשאל את CWEN ורבים אחרים שנהנים מקיצור זמן הנסיעה ולכן מוכנים לסבול את המעברים הלא-נוחים. אם המעברים היו נוחים, אז הקולות היו נשמעים אחרת.(שלא לדבר על כך שקווים כמו 89 עוותו במקום לטפל בבעיות בצורה יסודית.)
מסכים איתך
חלקית, תחבורת המעברים פועלת טוב בגוש דן, אבל יש הרבה חסרונות, מבחינת נקודות החלפה, היו צריכים ליצור יותר כאלו, פיזור תחנות הגיוני ברכבת מרכז ובעזריאלי וכיוצ"ב. גם ויסות של קווי המזלג היה עוזר יותר (מה עוזר לי ש60/160 מגיעים יחד? ) בקיצור התחילו עבודה טובה ולא יישמו אותה מספיק טוב.
מסכים עם אוהד שמה שעשו עם 89 הוא פשוט צ'יקמוק אחד גדול. הוא הפך להיות סוג של 83 . גם כל החזרה (קו 9 וביטול 139 והסטת 239) אחורה לשיטות הטלאי גם דפק את מה שכבר עוד עשו טוב. תחבורת מעברים היא טובה, רק צריך לעשות אותה טוב והציון הכי גבוה שהייתי נותן למה שעשו ברה ארגון הוא 6.5 (כשבהתחלה עוד הייתי מוכן לתת 7 או 7.5).
 
דרוש גם הסברים לציבור

תודה לך על המילים החמות
בכל מקרה, הכוונה שלי היא שלא יישמו את השיטה במלואה. לא מספיק לבטל ולאחד קווים אלא צריך גם שינויים תשתיתיים.כי אם היו עושים זאת, היית יכול לרדת בתחנה שהוגדרה כתחנת מעבר (מסופון קטן בכל מקום מרכזי) והיית עובר לקו אחר מבלי לצעוד בשמש ובגשם ואף אחד לא היה מתלונן. אבל עשו חצי עבודה ולכן אף אחד אינו מוכן להחליף...אם היו עושים עבודה מלאה, היו מאפשרים פניה שמאלה לתחבורה ציבורית בלבד במקומות שבו אין היום פניה כדי שהקווים יהיו סימטריים וישירים.תשאל את CWEN ורבים אחרים שנהנים מקיצור זמן הנסיעה ולכן מוכנים לסבול את המעברים הלא-נוחים. אם המעברים היו נוחים, אז הקולות היו נשמעים אחרת.(שלא לדבר על כך שקווים כמו 89 עוותו במקום לטפל בבעיות בצורה יסודית.)
דרוש גם הסברים לציבור
עדיין יש תפיסה כזאת שעדיף אוטובוס אחד.בירושלים שם התדירויות יותר טובות ההחלפות משתלמות בהרבה מקרים.
 

DRORIKO8

New member
כמובן שהתבלבלתי בין צפון ודרום אבן גבירול

אתה יודע שנאי מעריך אותך
אבל הכרת בכלל את קו 20?? איזה לא מצדיקים את הקו?

ומה זאת אומרת השיטה 2 האוטובוסים לא יושמה? אז מה זה הביטול של קו 20? מה זה הביטול של קו 27? מה זה הביטול של קו 44?

ל-189 כרגע אין שום הצדקה להמשיך את כל המסלול הארוך לעתידים. מצפון אבן גבירול יש את 142,מהדרום יש מעכשיו את 389. 389 לא צריך להיות קו תגבור ל-189 אלא קו בפני עצמו. חבל שהתדירות שלו כל כך גרועה.
כמובן שהתבלבלתי בין צפון ודרום אבן גבירול
 
השיטה מצוינת , צריך להרגיל את הציבור

2 דברים
1.שסוף סוף, שנתיים באיחור אמנם, החזירו את הקישור מאלנבי ודיזינגוף לרמת החייל שקו 20 היה מספק, והבינו ששיטת ה-2 אוטובוסים נכשלה.

2. ברגע שהקו הזה קיים אין שום סיבה ש-189 יסע עד עתידים,הוא צריך לסיים בתחנה המרכזית. כמובן של-389 צריכה להיות תדירות נורמלית+תיגבור של קו 12
השיטה מצוינת , צריך להרגיל את הציבור
ולעשות תחנות \מסופים להחלפה ובהם הסברים מפורטים כולל תדירות.בנתיים כדאי להכיר כמה שיותר תחנות החלפה ולא להתעקש על קו עד ליעד ממרכז תל אביב.
 

DRORIKO8

New member
אני מכיר כל תחנה בתל אביב

השיטה מצוינת , צריך להרגיל את הציבור
ולעשות תחנות \מסופים להחלפה ובהם הסברים מפורטים כולל תדירות.בנתיים כדאי להכיר כמה שיותר תחנות החלפה ולא להתעקש על קו עד ליעד ממרכז תל אביב.
אני מכיר כל תחנה בתל אביב
החלפה או לא החלפה,ואני אומר לך שלבטל את הקוים הישירים היתה טעות.

היום לקחת 82 או 18 לעירייה ולהחליף ל-189 לא לוקח פחות זמן מלנסוע עם קו 20(אני לוקח בחשבון גם את ההמתנה ל-189 שהוא לא תדיר במיוחד). בנוסף בגלל הקרבה לנקודת המוצא אתה מרויח גם אוטובוס מרווח יותר וגם יכול לדעת פחות או יותר מתי לרדת לתחנה. כשהקו מגיע מחולון זה בעייתי מאד בשני המובנים.
מה גם שבתחלופה אתה מבלה יותר זמן בחום/קור מאשר בתוך אוטובוס ממוזג.

תחבורת מעברים היא טובה במידה וכל הקוים בתל אביב הם תדירים מאד,וזה כמובן בלתי אפשרי. בגלל זה הרפורמה היתה טעות שחזינו פה מראש.
 

alantan

New member
דווקא הדוגמא שנתת הייתה אמורה להיות מעולה

אני מכיר כל תחנה בתל אביב
החלפה או לא החלפה,ואני אומר לך שלבטל את הקוים הישירים היתה טעות.

היום לקחת 82 או 18 לעירייה ולהחליף ל-189 לא לוקח פחות זמן מלנסוע עם קו 20(אני לוקח בחשבון גם את ההמתנה ל-189 שהוא לא תדיר במיוחד). בנוסף בגלל הקרבה לנקודת המוצא אתה מרויח גם אוטובוס מרווח יותר וגם יכול לדעת פחות או יותר מתי לרדת לתחנה. כשהקו מגיע מחולון זה בעייתי מאד בשני המובנים.
מה גם שבתחלופה אתה מבלה יותר זמן בחום/קור מאשר בתוך אוטובוס ממוזג.

תחבורת מעברים היא טובה במידה וכל הקוים בתל אביב הם תדירים מאד,וזה כמובן בלתי אפשרי. בגלל זה הרפורמה היתה טעות שחזינו פה מראש.
דווקא הדוגמא שנתת הייתה אמורה להיות מעולה
לא רק 18 או 82 (כי רוב האנשים אינם גרים בתוך מסוף הכרמלית) אלא קווים 24, 25, 125 שעוברים גם הם באלנבי בתדירות מצויינת וממשיכים באבן גבירול באותו הכיוון ואז גם ההחלפה מאוד נוחה. אם קו 89 היה ממשיך באבן גבירול כפי שנעשה בהתחלה, התדירות המשותפת לעתידים היתה טובה יותר.
 

DRORIKO8

New member
רק ש-89 עושה סיבוב בכל צפון תל אביב בערך

דווקא הדוגמא שנתת הייתה אמורה להיות מעולה
לא רק 18 או 82 (כי רוב האנשים אינם גרים בתוך מסוף הכרמלית) אלא קווים 24, 25, 125 שעוברים גם הם באלנבי בתדירות מצויינת וממשיכים באבן גבירול באותו הכיוון ואז גם ההחלפה מאוד נוחה. אם קו 89 היה ממשיך באבן גבירול כפי שנעשה בהתחלה, התדירות המשותפת לעתידים היתה טובה יותר.
רק ש-89 עושה סיבוב בכל צפון תל אביב בערך
 
אבל אחרת התדירות הייתה נמוכה עוד יותר

אני מכיר כל תחנה בתל אביב
החלפה או לא החלפה,ואני אומר לך שלבטל את הקוים הישירים היתה טעות.

היום לקחת 82 או 18 לעירייה ולהחליף ל-189 לא לוקח פחות זמן מלנסוע עם קו 20(אני לוקח בחשבון גם את ההמתנה ל-189 שהוא לא תדיר במיוחד). בנוסף בגלל הקרבה לנקודת המוצא אתה מרויח גם אוטובוס מרווח יותר וגם יכול לדעת פחות או יותר מתי לרדת לתחנה. כשהקו מגיע מחולון זה בעייתי מאד בשני המובנים.
מה גם שבתחלופה אתה מבלה יותר זמן בחום/קור מאשר בתוך אוטובוס ממוזג.

תחבורת מעברים היא טובה במידה וכל הקוים בתל אביב הם תדירים מאד,וזה כמובן בלתי אפשרי. בגלל זה הרפורמה היתה טעות שחזינו פה מראש.
אבל אחרת התדירות הייתה נמוכה עוד יותר
כי לכל מקום היו רוצים אוטובוס ישיר. לכן, צריך להסתכל על הבעייה בפרספקטיבה יותר רחבה מאשר "האוטובוס שאני צריך".לגבי המסלול הספציפי לא מתמצא אך נדמה לי שגם לעיריה וגם לרמת החייל יש אוטובוסים תדירים אז אפשר לקחת אותם בתדירות משותפת גבוהה או להחליף בתחנה אחרת (רכבת מרכז למשל)כמובן הפתרון שיקימו כבר את הקו האדום והירוק ואז יהיה ברור ומסודר היכן תחנות ההחלפה
 

DRORIKO8

New member
זה לא "האוטובוס שאני צריך"

אבל אחרת התדירות הייתה נמוכה עוד יותר
כי לכל מקום היו רוצים אוטובוס ישיר. לכן, צריך להסתכל על הבעייה בפרספקטיבה יותר רחבה מאשר "האוטובוס שאני צריך".לגבי המסלול הספציפי לא מתמצא אך נדמה לי שגם לעיריה וגם לרמת החייל יש אוטובוסים תדירים אז אפשר לקחת אותם בתדירות משותפת גבוהה או להחליף בתחנה אחרת (רכבת מרכז למשל)כמובן הפתרון שיקימו כבר את הקו האדום והירוק ואז יהיה ברור ומסודר היכן תחנות ההחלפה
זה לא "האוטובוס שאני צריך"
אני לא מדבר על אחד שגר באיזה שיכון ביהוד ורוצה אוטובוס כל 5 דקות לעתידים. אני מדבר איתך על מרכז תל אביב,שזה איזור עם ריכוז מאד גדול של אוכלוסיה צעירה שעובדת בעתידים. קו ישיר בהחלט נחוץ במקרה כזה.
 

אוהדא11

New member


זה לא "האוטובוס שאני צריך"
אני לא מדבר על אחד שגר באיזה שיכון ביהוד ורוצה אוטובוס כל 5 דקות לעתידים. אני מדבר איתך על מרכז תל אביב,שזה איזור עם ריכוז מאד גדול של אוכלוסיה צעירה שעובדת בעתידים. קו ישיר בהחלט נחוץ במקרה כזה.
 
לי נראה שחסרים קישורי מערב מזרח בתל אביב

זה לא "האוטובוס שאני צריך"
אני לא מדבר על אחד שגר באיזה שיכון ביהוד ורוצה אוטובוס כל 5 דקות לעתידים. אני מדבר איתך על מרכז תל אביב,שזה איזור עם ריכוז מאד גדול של אוכלוסיה צעירה שעובדת בעתידים. קו ישיר בהחלט נחוץ במקרה כזה.
לי נראה שחסרים קישורי מערב מזרח בתל אביב
שממערב לאיילון. מתמחת עד רחוב ארלוזורוב יש הרבה קווי צפון דרום ופחות קווי מערב מזרח. אם יהיה ציר שבו נוסעים קווים לעזריאלי\רכבת מרכז ומשם קו להחליף לקווים שנוסעים מזרחה (כולל רמת החייל)אפשר קו ישיר לרמת החייל אך לדעתי לא צריך בתדירות גבוהה.
 
אין צורך לקצר את 189 עד לתחנה

2 דברים
1.שסוף סוף, שנתיים באיחור אמנם, החזירו את הקישור מאלנבי ודיזינגוף לרמת החייל שקו 20 היה מספק, והבינו ששיטת ה-2 אוטובוסים נכשלה.

2. ברגע שהקו הזה קיים אין שום סיבה ש-189 יסע עד עתידים,הוא צריך לסיים בתחנה המרכזית. כמובן של-389 צריכה להיות תדירות נורמלית+תיגבור של קו 12
אין צורך לקצר את 189 עד לתחנה
מרכזית. הוא משמש את אזור חולון ודרום תא להגעה לאיזור מרכז תא וצפון תא, מה ש-389 לא נותן. לכן קיצור הקו עד לתחנה מרכזית לא ייתן כלום בעצם.
 

DRORIKO8

New member
לצפון תל אביב עדיף(בהרבה) רכבת

אין צורך לקצר את 189 עד לתחנה
מרכזית. הוא משמש את אזור חולון ודרום תא להגעה לאיזור מרכז תא וצפון תא, מה ש-389 לא נותן. לכן קיצור הקו עד לתחנה מרכזית לא ייתן כלום בעצם.
לצפון תל אביב עדיף(בהרבה) רכבת
צודק שהוא משרת גם כאלה שצריכים לאבן גבירול. הוא יכול למשל לנסוע ברחוב,לפנות ימינה בארלזורוב ולסיים ברכבת, זה לא קריטי אם התמחת או הרכבת. אבל המסלול שלו עד עתידים הוא ארוך מדי ומיותר.אפשר גם לנסוע עם אחד הקוים הפנימים לקולנוע רינה ומשם להחליף ל-89/289 שהתדירות המשולבת שלהם גבוהה.
 
האפשרות של תחנה סופית ברכבת מרכז

לצפון תל אביב עדיף(בהרבה) רכבת
צודק שהוא משרת גם כאלה שצריכים לאבן גבירול. הוא יכול למשל לנסוע ברחוב,לפנות ימינה בארלזורוב ולסיים ברכבת, זה לא קריטי אם התמחת או הרכבת. אבל המסלול שלו עד עתידים הוא ארוך מדי ומיותר.אפשר גם לנסוע עם אחד הקוים הפנימים לקולנוע רינה ומשם להחליף ל-89/289 שהתדירות המשולבת שלהם גבוהה.
האפשרות של תחנה סופית ברכבת מרכז
טובה יותר מהתמחת ולדעתי זה משמעותי מכיוון שאם אתה מסיים את קו 189 בתמחת אתה מאלץ מספר רב של נוסעים לבצע החלפה בתחנה מרכזית לקוים 89,289 שמגיעים עמוסים גם כך. למעשה אתה תגרום להגברת העומס על קוים אלה. ניתן לקצר את 189 עד לרכבת בתנאי ש-389 יהיה תדיר, ואז יהיה יופי של כיסוי מאבן גבירול לעתידים ולא תהיה עלייה משמעותית בעומס על הקוים האחרים.
 
רק מהיכן בדיוק דן יביאו אוטובוסים

האפשרות של תחנה סופית ברכבת מרכז
טובה יותר מהתמחת ולדעתי זה משמעותי מכיוון שאם אתה מסיים את קו 189 בתמחת אתה מאלץ מספר רב של נוסעים לבצע החלפה בתחנה מרכזית לקוים 89,289 שמגיעים עמוסים גם כך. למעשה אתה תגרום להגברת העומס על קוים אלה. ניתן לקצר את 189 עד לרכבת בתנאי ש-389 יהיה תדיר, ואז יהיה יופי של כיסוי מאבן גבירול לעתידים ולא תהיה עלייה משמעותית בעומס על הקוים האחרים.
רק מהיכן בדיוק דן יביאו אוטובוסים
ונהגים לצורך הפיכתו של 389 לקו תדיר הפועל כל היום?
קיצור של 189 לרכבת מרכז במקום לעתידים לא יפנה אוטובוסים ונהגים ברמה כזו שתאפשר להפוך את 389 לקו כזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה