מ 1.7 קו חדש של דן 389

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
קודם כל קיצור מסלול כן חוסך

רק מהיכן בדיוק דן יביאו אוטובוסים
ונהגים לצורך הפיכתו של 389 לקו תדיר הפועל כל היום?
קיצור של 189 לרכבת מרכז במקום לעתידים לא יפנה אוטובוסים ונהגים ברמה כזו שתאפשר להפוך את 389 לקו כזה.
קודם כל קיצור מסלול כן חוסך
כי ברגע שאתה משאיר את התדירות אבל מקצר את זמן המסלול אתה זקוק לפחות נהגים. בנוסף אפשר גם להביא מכונות מ-189 שיהיה פחות עמוס אחרי השינוי,, ולהביא מכונות מקוים מתים
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני מתנגד נחרצות לקיצור קו 189 עד התמח"ת.

האפשרות של תחנה סופית ברכבת מרכז
טובה יותר מהתמחת ולדעתי זה משמעותי מכיוון שאם אתה מסיים את קו 189 בתמחת אתה מאלץ מספר רב של נוסעים לבצע החלפה בתחנה מרכזית לקוים 89,289 שמגיעים עמוסים גם כך. למעשה אתה תגרום להגברת העומס על קוים אלה. ניתן לקצר את 189 עד לרכבת בתנאי ש-389 יהיה תדיר, ואז יהיה יופי של כיסוי מאבן גבירול לעתידים ולא תהיה עלייה משמעותית בעומס על הקוים האחרים.
אני מתנגד נחרצות לקיצור קו 189 עד התמח"ת.
אני בחופשות משתמש בקו הזה כדי להגיע מהבית שלי לאבן גבירול.
 

אוהדא11

New member
מה הפריע כש-89 של אגד סיים ברדינג ?

לצפון תל אביב עדיף(בהרבה) רכבת
צודק שהוא משרת גם כאלה שצריכים לאבן גבירול. הוא יכול למשל לנסוע ברחוב,לפנות ימינה בארלזורוב ולסיים ברכבת, זה לא קריטי אם התמחת או הרכבת. אבל המסלול שלו עד עתידים הוא ארוך מדי ומיותר.אפשר גם לנסוע עם אחד הקוים הפנימים לקולנוע רינה ומשם להחליף ל-89/289 שהתדירות המשולבת שלהם גבוהה.
מה הפריע כש-89 של אגד סיים ברדינג ?
 


מה הפריע כש-89 של אגד סיים ברדינג ?
 

אוהדא11

New member
אתמול ראיתי מכונה בקו 189 שעליה שלט לגבי

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
אתמול ראיתי מכונה בקו 189 שעליה שלט לגבי
הפעלתו של קו 389. לא הספקתי לראות פרטים נוספים.מאחר שמדובר בקו ממסוף כרמלית, מדוע לא נתנו לו מספר 2X ?
 

alantan

New member
אני מבין שצריך להגיע ממרכז העיר לרחוב הברזל

קו 12 פועל כל היום ונכנס לרחוב
הברזל (שיש בו, בין השאר, בית חולים).
אני מבין שצריך להגיע ממרכז העיר לרחוב הברזל
אבל אין צורך להגיע מרחוב הברזל למרכז העיר... נכון שמדובר ברחוב חד-סטרי, אבל קו 12 ממש אינו פתרון נאות בשביל רחוב הברזל.עדיף קו שכונתי תדיר שיאפשר מעבר נוח לקווים העורקיים X89 בקצוות רחוב הברזל או לחלופין שיסע ברחוב הנחושת עד לאסותא ויפרסס בכיכר. אולי במקום קו 22.את 389 הייתי פשוט מפעיל כל היום בתדירות יותר גבוהה ואולי במסלול קצת פחות מסורבל בתל אביב. הבעיה היא שהכרמלית במיקום לא נוח עבור קווים עורקיים, וזאת אחת הסיבות לקווי המזלג הארוכים שממשיכים לחולון ובת ים.
 
עם זה אני מסכים איתך, אבל כל עוד זה

אני מבין שצריך להגיע ממרכז העיר לרחוב הברזל
אבל אין צורך להגיע מרחוב הברזל למרכז העיר... נכון שמדובר ברחוב חד-סטרי, אבל קו 12 ממש אינו פתרון נאות בשביל רחוב הברזל.עדיף קו שכונתי תדיר שיאפשר מעבר נוח לקווים העורקיים X89 בקצוות רחוב הברזל או לחלופין שיסע ברחוב הנחושת עד לאסותא ויפרסס בכיכר. אולי במקום קו 22.את 389 הייתי פשוט מפעיל כל היום בתדירות יותר גבוהה ואולי במסלול קצת פחות מסורבל בתל אביב. הבעיה היא שהכרמלית במיקום לא נוח עבור קווים עורקיים, וזאת אחת הסיבות לקווי המזלג הארוכים שממשיכים לחולון ובת ים.
עם זה אני מסכים איתך, אבל כל עוד זה
לא המצב, קו 389 ממש אינו סיבה לבטל את קו 12 ולא מבטל את הצורך בו וזו הייתה השאלה הראשונית שלך.
 

אוהדא11

New member
389 הוא החזרה מאוד חלקית של קו 21 שבוטל לפני

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
389 הוא החזרה מאוד חלקית של קו 21 שבוטל לפני
שלוש שנים, ובמרכז ת"א הוא נוסע מאלנבי עד אבן גבירול במסלולו של 32 שאף הוא בוטל
 
במקום כל השטויות האלה- החזרת קו 20

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
במקום כל השטויות האלה- החזרת קו 20
וקו 27 לקדמותם. קיצור 189 לתחנה המרזית בתל אביב, תגבור קו 12, קיצור 89 חזרה לרידינג ואולי החזרתו לאגד, הכנסת 289 לאזור והעברתו לאגד, ואז אין צורך שיעשה את הסיבוב סביב האוניברסיטה.
 

cwen

New member
לקצר את 189?


במקום כל השטויות האלה- החזרת קו 20
וקו 27 לקדמותם. קיצור 189 לתחנה המרזית בתל אביב, תגבור קו 12, קיצור 89 חזרה לרידינג ואולי החזרתו לאגד, הכנסת 289 לאזור והעברתו לאגד, ואז אין צורך שיעשה את הסיבוב סביב האוניברסיטה.
לקצר את 189?

האוטובוס הרי מפוצץ בקטע אבן גבירול - עתידים. ולא, לא כולם צריכים לאיזור הסנטר.189 נותן חיבור מהיר לתל אביב, במקום לסחוב את כולם בתוך רמת גן.
 

droriko

New member
למה דרך רמת גן

לקצר את 189?

האוטובוס הרי מפוצץ בקטע אבן גבירול - עתידים. ולא, לא כולם צריכים לאיזור הסנטר.189 נותן חיבור מהיר לתל אביב, במקום לסחוב את כולם בתוך רמת גן.
למה דרך רמת גן
389 יסע מהעירייה כמו 189 בדיוק
 

cwen

New member
זה מתייחס לרעיון לקצר את 189

למה דרך רמת גן
389 יסע מהעירייה כמו 189 בדיוק
זה מתייחס לרעיון לקצר את 189
ולהחזיר במקומו את קו 20. שאין לי שום דבר נגד הרעיון להחזיר את קו 20 אם יהיו תשומות בשבילו, אבל זה ממש לא יהיה במקום 189.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני מתנגד נחרצות לקיצור קו 189

במקום כל השטויות האלה- החזרת קו 20
וקו 27 לקדמותם. קיצור 189 לתחנה המרזית בתל אביב, תגבור קו 12, קיצור 89 חזרה לרידינג ואולי החזרתו לאגד, הכנסת 289 לאזור והעברתו לאגד, ואז אין צורך שיעשה את הסיבוב סביב האוניברסיטה.
אני מתנגד נחרצות לקיצור קו 189
 

cwen

New member
נראה לי שזה יהיה קו מצוין

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
נראה לי שזה יהיה קו מצוין
שיתגבר את 189 בדיוק בחלק העמוס שלו בתל אביב. חבל שרק פעם בשעה, היה כדאי לעשות פעמיים בשעה, ועל חשבון ה 189 שנוסעים עד הרכבת וממנה. הצעתי פה בפורום כמה פעמים משהו דומה.ואת האחרון לא להוציא ב 18:15 - זה מוקדם. להוציא אותו ב 18:45.יש ב 189 ביקוש מאוד גבוה עד אבן גבירול/פנקס. (והפוך בבוקר).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה