אני אגיד את זה בפעם האלף
אתה לא אמור לתכנן קו רק בשביל לתגבר קו אחר, אלא שיהיה לו יעוד משל עצמו. הבעיה בקוי מזלג זה שלא באמת יש להם תדירות משותפת ומסודרת. בבת ים למשל קורה לא מעט ש-25 ו-125 באים ביחד או בסמיכות אחד לשני, ככה זה כשאתה יוצא משני מקומות שונים.
ועם התדירות הגרועה של 389 תושבי איזור אבן גבירול עדיין יצתרכו להסתמך על קו שמגיע מחולון...
אני אגיד את זה בפעם האלףנראה לי שזה יהיה קו מצוין
שיתגבר את 189 בדיוק בחלק העמוס שלו בתל אביב. חבל שרק פעם בשעה, היה כדאי לעשות פעמיים בשעה, ועל חשבון ה 189 שנוסעים עד הרכבת וממנה. הצעתי פה בפורום כמה פעמים משהו דומה.ואת האחרון לא להוציא ב 18:15 - זה מוקדם. להוציא אותו ב 18:45.יש ב 189 ביקוש מאוד גבוה עד אבן גבירול/פנקס. (והפוך בבוקר).
אתה לא אמור לתכנן קו רק בשביל לתגבר קו אחר, אלא שיהיה לו יעוד משל עצמו. הבעיה בקוי מזלג זה שלא באמת יש להם תדירות משותפת ומסודרת. בבת ים למשל קורה לא מעט ש-25 ו-125 באים ביחד או בסמיכות אחד לשני, ככה זה כשאתה יוצא משני מקומות שונים.
ועם התדירות הגרועה של 389 תושבי איזור אבן גבירול עדיין יצתרכו להסתמך על קו שמגיע מחולון...