מרתק ומרגש
הנושא, וגם הסיפור האישי שלה והשיתוף שלה.
מזכיר לי מאד את פרופ' פוירשטיין
https://www.themarker.com/career/1.570880
וגם את התפילה הידועה:
אֵלִי, תֵּן בִּי אֵת אֶת הָאוֹמֶץ - לְשַנוֹת אֵת אֲשֶר בִּיכוֹלתִּי לשנות,
את הַשַּלְוָוה - לְקָבֵּל אֵת הַדְּבָרִים שֶאֵין בִּיכוֹלתִּי לְשַנוֹתָם,
וְאֵת הַתְּבוּנָה - לְהַבְדִיל בֵּינֵיהֶם.
נקודה חשובה בעיניי בהקשר זה: השינוי המדובר, מהותו, מטרתו וניהולו.
מהותו ומטרתו: שינוי ביכולות הלמידה של הבנאדם, כדי לאפשר לו יותר ריבונות על חייו
(כמו שהיא הדגימה- לא ללכת לאיבוד, לא להתקל בדברים ולסכן את עצמה,
לפתוח לפניה עולמות של פילוסופיה וכד' שעניינו אותה).
לא מדובר בשינוי אישיותו, טבעו, מהותו של האדם.
גם לא בהתאמתו לסביבתו.
ניהולו: הבנאדם עצמו מנהל אותו. הוא (או היא
) בוחר את השינוי, טיבו וכיוונו.