נעים להכיר

kimc

New member
גם אני כאן ונעים להכיר

הגעתי כמו חלק מהכותבים פה דרך פורום הורים לילדים ביסודי. נשוי לעינת ומגדלים יחדיו 3 קטקטים בני שנה וחצי, רבע לתשע ובת חמש. עוסק בכספם של אנשים אחרים... כרגע גם נמצא באמצע התואר השני במשפטים. מקווה לתרום גם מנסיוני. אגב, אחלב פורום!
 

סמאדי

New member
נעים מאוד... סמאדי.

אני אמא לשני בנים, האחד בן שלוש וחצי והשני בן 9 חודשים. האמהות, כמו החיים, היא עדיין חידה בשבילי. כל יום מביא איתו מצבים חדשים, אתגרים וסיפוק שלא הכרתי ביום הקודם. במקביל אני מעצבת בגדים ומוכרת אותם בחוגי בית. רק פעם או פעמיים בשבוע. אני נשואה לטיבטי מקסים ומאוד אוהבת את השוני. גם חיי הנישואין, כמו כל דבר אחר בחיי, מביאים איתם את השאלות, האתגרים והאהבה שלא ידעתי ביום הקודם... אנחנו חזרנו מהודו לארץ בשנה שעברה, וגם החיים בארץ וההתאקלמות הם אתגר לא קטן... בדרך כלל אני לא פעילה בפורום הזה. יותר מציצה... ולומדת מכן. תודה על קיומכן... נעים להכיר את כולכן!
 

2אני

New member
טוב אז גמני

אמא לשלושה 12.5 9 ו- 4.5, מפוטרת הייטק שלא ששה לחזור לשם.. חטפתי את גיל ההתבגרות של הבכור בפנים ואני לא יודעת איך לאכול אותו. לא מוצאת הרבה תשובות בפורומים השונים אבל "צרת רבים..."
 
גם אני מצטרפת לשירשור ההיכרות../images/Emo140.gif

שמי מיכל, בת 38, נשואה + שנים בנים בני 5 ו- 12. מזכירה משפטית ומנהלת משרד, כרגע לא עובדת בשל מחלה. הצטרפתי קודם לקומונה בעקבות פורום חינוך לגיל הרך, ושמחתי מאוד על פתיחת הפורום. הדיונים בו מעמיקים מאוד והמנהלת מקסימה
בהצלחה
 

מחשבות

New member
אותי מכירים מפה ומשם, אבל למי של,

אז אני אב לשלוש בנות 3, 6, 8.5. לפורום הגעתי בזכות הגשת בקשה שלי לתפוז לנהל את הפורום הזה. בגשה חסרת סיכוי, למי שמבין. לימודי באוניברסיטה הם בחוג לפסיכולוגיה והיעוץ החינוכי. העיסוק שלי הוא בשיווק, שימור לקוחות ובלי קשר, גם הדרכת תוכנה.
 

noa_f

New member
אמנם קצת באיחור

ככה זה כשיש לך דלקת גרון ולמחשב דלקת משלו... אמא לשניים: בן כמעט עשר ובן שנתיים ויומיים. מעצבת אתרים, מאיירת, מלמדת, מניקה ומה לא...
 
למעלה