נעים להכיר

ו שתי

New member
גמני פה

בת 31 עוד מעט (ובשוק מזה), חיה עם בן זוג בתל אביב, הורים לאלה בת השנה. הגעתי בעקבות הענין המקצועי שלי. תמצית קורות חיי? היה לי ברור שאעבוד עם נוער. בזמן הלימודים חלה תפנית. עבדתי במגזר העסקי כמה שנים, וחזרתי לעבוד מהלב. בוגרת לימודי תעודה בחקר סכסוכים, מגשרת, מתחילה באוקטובר לימודי MA ביעוץ חינוכי. כאמור, מתרכזת בעבודה עם מתבגרים (נוער מחוסר קורת גג, נוער במסגרות חינוכיות של הזדמנות שלישית, וסתם נוער מנותק)
 

iris mom of two

New member
אז אני

ראיתי את הקישור של פלגיה לילדים ביסודי והסתקרנתי. אני איריס, גרה שעה מבוסטון באזור מאד פסטוראלי ויש לי שני ילדים, אריאל בת 10 ואורן בן 7. אני בוגרת אוניברסיטה, עבדתי 10 שנים בראיית חשבון והיום אני אמא במשרה מלאה ואוהבת כל רגע.
 

ola האחד

New member
שלום

אני רק אמא במשרה מלאה ל3 ילדים נפלאים לבת 11 בן8 ובן 2.9 הגעתי לפורום אחרי פרסום בפורום "שיחת נשים" ברגע שקרתי את השרשור קצת נבלתי כולם אקדמאים או אם תואר הרגשתי שאני כלום ואם בכלל אני במקום הנכון?
 

תּמר

New member
אני לא אקדמאית, וללא תואר

אבל אני אמא, ובגלל זה אני פה
 

פלגיה

New member
מה זה "רק"?

אני בטוחה שאמא לשלושה ילדים יודעת המון, בפרט אם זה אמא במשרה מלאה. אני בטוחה שתוכלי לתרום לנו הרבה בדיונים. אמרתי בפירוש לכתוב מה לומדים, גם אם זה לא בוניברסיטה אלא ב"אוניברסיטה של החיים".וחוץ מזה - תראי את גליה. בטח לא "כולם אקדמאים".
 

Kalla

New member
מיד להתחיל בפריחה מחודשת!

אם את רוצה לדבר על חינוך ילדים ו/או נוער את במקום הנכון! ההשכלה הרשמית אינה רלוונטית ואין בדיקת תעודות בכניסה.
 

תיקי א

New member
../images/Emo13.gif בודאי שאת במקום הנכון

התארים באמת לא רלוונטיים, ההורות מאוד.
 

לורליי43

New member
זה היה רק לצורך ציון עיסוק מקצועי

לא לצורך הצהרה על מס' שנות לימוד. במקרה שלי, הסיבה לשימוש במונח הזה היתה רק כדי לא לגלות יותר מדי פרטים אישיים. אז השתמשתי בנוסח סתמי- אקדמאית ועוסקת במקצוע.
 

michal@gal

Active member
מנהל
גם אני הגעתי

מיכל, בת 39, אמא לבת 12.5 עולה לכיתה ח', בת 9.5 עולה לכיתה ד', בן 6.5 עולה לכיתה א', ובן 4 חודשים. הגעתי לפורום דרך הודעה בפורום הורים לילדים ביסודי. חוץ מזה מכירה את פלגיה מזמן כי היינו יחד בפורום הריון ולידה לאחרונה.
 
גם אני כאן.

בת 31, אם ל-4 מיוחדים במינם (3 בנות ובן) בין הגילאים 10 וחצי וכמעט 3 חודשים) עו"ד במקצועי, בחופשת לידה ובלי שום חשק לחזור למשרד...
 

yossi_gu

New member
מציץ מפעם לפעם

בן "30+", במילים אחרות תיכף 40. אב לשלושה מלמד מקצוע מדעי בתיכון עוסק בדברים רבים נוספים שקשורים בחינוך, הכל במסגרות הפורמליות.
 

droli

New member
נעים מאד

בת 39 אמא לבת כמעט בת מצווה, ובת כמעט בת 8. עוסקת ברכש רכיבים אלקטרונים כעשור. שרוטה קשות על אפייה. מנהלת יחד עם חני את פורום הורים לגיל יסודי בתפוז, ובמעטמים את פורום ביקורת מסעדות. הגעתי דרך הפרסום בפורום שלנו ובפורום חינוך לגיל הרך. מבקרת פה על בסיס קבוע. ושתי סוכרזית בקפה
 

ganooov

New member
נחמיה,

לא אב, ובטח שלא אם
. הגעתי לכאן בגלל אחיותי היקרות שמדי פעם מלמדות אותי מה לעשות ו\או לא לעשות; וגם כמובן בגלל הרצון ללמוד וההרגשה שלפעמים הורים שוכחים איך זה להיות ילדים. כרגע אני מחכה לגיוס, ואז עשרות פורומים יינשמו לרווחה
.
 

תּמר

New member
מחכה בנשימה עצורה ../images/Emo8.gif

וכמובן - שלא תהיה קל"ב כי אז נראה לי שאחנק
 

פלגיה

New member
אולי תבקש להתגייס לתפקיד

מנהל פורום? ואז התפוז יקבל צבע ירוק חקי כזה
 
למעלה