נעים להכיר

פלגיה

New member
נעים להכיר../images/Emo150.gif../images/Emo66.gif../images/Emo68.gif../images/Emo98.gif

אני פותחת כאן שרשור היכרות. נכון שזה מתאים יותר לפורומים חברתיים, מאשר לפורום ענייני כמו זה שלנו, אבל החלטתי שכדאי שנדע כאן מי ומי בדוברים בפורום. אז הנה הזדמנות להציג את עצמכם. אם אפשר גם כמה מילים על איך הגעתם לפורום, על מה למדתם (גם אם זה לא לימודים באוניברסיטה או במסגרת פורמלית אחרת), במה אתם עוסקים (גם אם לא מקבלים כסף על העיסוק הזה), וכל דבר אחר שתרצו. מי שסמוי ורק קורא - גם מוזמן להרים ראש וגם להצטרף.
 

תּמר

New member
אני תמר, אמא לארבעה

מגיל 8 עד שנתיים או-טו-טו איך הגעתי לפורום? נראה לי שאני זאת שיזמתי את פתיחתו, ושמחה שזה הצליח ומתחיל לרוץ אני עוסקת בתכנות ו-system (לינוקס בעיקר), וגם ביעוץ לאחרים בפורומים (מאוד נהנית מזה. בחיים ה"אמיתיים" אנשים לא אוהבים לקבל עצות
) יש עוד דברים חשובים? אולי שאני ירושלמית ושומרת מצוות - שני דברים שהם חלק בלתי נפרד מחיי.
 

love4101

New member
שבוע טוב ובשורות טובות!

שמי עליזה אימא לבן בן 12 כרגע לא עובדת אבל חוזרת ללימודים לפתח יותר כמה דברים אצלי לפני שאני יצא לעשות . אם חד הורית ומשתדלת להפיק את המקסימום מהחיים.
 
../images/Emo140.gif נעים גמלי

צביה. 34. אמא לשלוש (כמעט 12, 7.5 ושנה ושבעה). עו"ד עצמאית טריה (חודש). הגעתי לכאן מהקומונה. ואוהבת להישאר.
 
../images/Emo9.gifאני...

מקווה בע"ה להיות אמא עוד לפני חנוכה. (תרגום בגוף הסרט: בהריון ודתיה...) אוטוטו בת 29, עוסקת בחינוך ילדים נוער וחיילים. ומתפרנסת גם מהמון דברים אחרים (מנחת קבוצות, קופרייטרית, כותבת מערכי הדרכה, מעצבת ומאיירת...) נשואה לאיש חינוך מקסים ומיוחד. וכמובן
מושבניקית.
 
מה יש לגיד...

הורה ל-3 צוציקים (בן 12, בת 9, בן 6). ירושלמי, אשתי באה מרקע של חינוך ואומנות. למדתי מתמטיקה ומחשבים לאחר מכן התחלתי בצלאל ועזבתי (פיננסים), מתפרנס ממיחשוב מתעניין ועושה את כל השאר: עיצוב, בניה, אופניים, קריאה, מוזיקה, טיולים (אולי גם ים
)) ומבזבז המון זמן באינטרנט.
 

מיכל שב

New member
נעים מאוד../images/Emo140.gif

אני מיכל, בת 31 נשואה ואמא ליואב בן 4 שמאובחן כ PDD בתפקוד גבוה (אוטיסט), ולאסף בן 9 חודשים. הגעתי לכאן דרך חינוך לגיל הרך והקומונה ונהנית מכל רגע
אני עובדת כמזכירה במשרד עו"ד ובזמני הפנוי (וגם בלילות כי אספי לא ישן
) אני מנהלת יחד עם עפרה ורונית את פורום "להיות הורים" ועם רונית את פורום "פתח תקוה".
 

galia26

New member
פלגיה, סחטיין על השרשור ../images/Emo140.gif

אני באמת חושבת ששרשור כזה הוא חיוני. אני בת 29 אמא לשני קטנטנים (2.5 ו-10 חודשים). לא למדתי כמעט כלום (יש לי בקושי 10 שנ"ל)בשל כך נעזרת המון בפורומים, הגעתי הנה מפורום חינוך לגיל הרך. בין מחלה למחלה מתפרנסת מהנה"ח.
 

אורזיגל

New member
בהחלט נעים להכיר

אני אמא ל- 3 בנים, 12, 10.5 ו-5 (האמצעי PDD), מתגוררת עפ משפחתי במושב בצפון הארץ. יש לי תואר ראשון בסטטיסטיקה + לימודי מנהל עסקים. אני עובדת במח' כלכלית בחברה גדולה. הגעתי הנה בעקבות פרסום שלך על הפורום , בפורום "להיות הורים".
 

לורליי43

New member
אם, אשה ובת

ולא מדליקה נרות שבת אם ל- 3 מקסימים מקסימים מקסימים- 16.5, 14, 5.4. אשה לאיש פרטי ביותר כבר כמעט 20 שנה. ובת . אקדמאית ועוסקת במקצועי. הגעתי בעקבות הענין בנושא חינוך ילדים ונוער.
 
הנה גם אני

אם לשלושה, 12, 10, 2. זה העיקר מבחינת הפורום הזה, לא? הגעתי בעקבות פרסום בהורים לילדים ביסודי. ראיתי כי טוב, ונשארתי.
 

לאה_מ

New member
נעים מאד ../images/Emo39.gif

אני לאה, אם לשלושה (בן 12, בת 9 ובן 4.8). עובדת כיועצת משפטית. בהשכלתי משפטנית - תואר שני במשפטים בהתמחות מו"מ וגישור. מתעניינת בנושאי חינוך - עניין א-פורמלי וא-מקצועי בלבד (או, בעצם, בכובע המקצועי שלי כהורה), ומנהלת את פורום חינוך לגיל הרך בתפוז. כך גם הגעתי לפורום הזה. משתדלת להיות פעילה במסגרות החינוכיות בהן לומדים ילדי.
 

Kalla

New member
גם אני לא מדליקה נרות שבת.

אמא ל-4 פושטקים: בן 11 באוקטובר הקרוב, בן ובת בני 4 וחצי עוד מעט, בת שנה ו-7 חודשים. מתרגמת במקצועי (עובדת בעיקר מהבית) ומנסה לסיים תוך כדי עבודה וכל ענייני הבית והילדים גם תואר שני בתחום זה (לקראת סוף כתיבת התזה שנמרחת ונמרחת, אך לפחות התקדמתי ממש טוב לאחרונה). נשואה לאיש אלקטרוניקה מוכשר שהוא גם כמובן אבא נהדר המתחלק איתי בכל מה שהוא רק יכול. הגעתי לכאן מ"חינוך לגיל הרך" ומלכתחילה הייתי תומכת נלהבת של הקמת הפורום.
 

g u r a

New member
אני..

יעל בת 38, אמא ל-3 הגור- בן 7.5 עולה לכיתה ב הגורה- בת 5.5 עולה לכיתה א והגור בן שנה ו-7 עולה לכיתת הפעוטות
מובטלת מרצון כרגע,בעבר עבדתי כסייעת בגן ילדים. נשואה לאיש תומך ומפרגן שעובד כסוכן מכירות. מאוד רוצה לפתוח צהרון בבית על מנת להקדיש כמה שיותר לילדים. הפורום הראשון והעיקרי שלי הוא "זוגיות"..אבל אני פה על מנת "להתעשר" מנסיונם וחכמתם של אחרים.
 
את מתרגמת ספרים ? אם כן, מה

תירגמת? יש לי חברה שגם היא מתרגמת וחמותה של חברתי הטובה מתרגמת ספרים אף היא.
 

Kalla

New member
בתרגום ספרותי וכתיבה

עוסקת להנאתי. לפרנסתי עוסקת כעת בעיקר בתרגום טכני-מקצועי.
 

ליביתי

New member
נעים מאד להכיר../images/Emo13.gif

אמא לשנים קטנים, הגדול בן כמעט 3.5, הקטן בן כמעט 4 ח'. אקדמאית ועובדת במגזר הציבורי (כשאני לא בחופשת לידה
, ובשלוש השנים האחרונות אני כבר פעמיים בחופשת לידה מוארכת). בתפקיד הנוכחי העיסוק שלי הוא לא 'פרופר' במקצוע שרכשתי, אלא קצת 'ליד'. הגעתי לפורום הזה מפורום "חינוך לגיל הרך". עד כה קראתי באופן סמוי פה ושם, ובעקבות עידוד המנהלת פה, 'מרימה את הראש' ומצטרפת בגלוי. לא מספיקה לקרוא את מרבית השרשורים שפה, אבל מקווה מידי פעם להשלים.
 
נעים גם לי ../images/Emo13.gif

אני נועה (...), בת 20, אקדמאית - תואר ראשון במדעי המחשב וממשיכה הלאה במתמטיקה. מנהלת, על אף היותי לא אם את פורום "הורים למחוננים" (991). לפורום הגעתי פעם אחת מעמוד הפורומים הראשי ומאז הוא נשאר ברשימת "הפורומים שלי" והמשכתי להכנס אליו דרך שם עוד לפני שהתחיל להופיע בהודעות שלי
 

yaeltz

New member
נעים מאוד

אני יעל, חדשה כאן. אמא לשני בנים - בן שבע ובן חמש בוגרת תואר שני, עובדת בחברת מחשבים הגעתי דרך פורום חינוך לגיל הרך.
 
למעלה