נעים להכיר

מירי 4

New member
הגעתי בזמן../images/Emo178.gif

בדיוק חיברתי את המחשב בדירה החדשה, אחרי שמפלס הארגזים ירד מהראש לברכיים. אני מירי, אמא לשני בנים:7.5 ו-5, ושתי בנות: 2.9 ו- 9 חודשים. דוקטורנטית. מקווה שהבית החדש יהיה מרענן ומצמיח גם באוירה הפנימית, ומשתדלת להתבונן, ללמוד ולהפנים לשם כך.
 

תיקי א

New member
שלום לכולן ../images/Emo20.gif

תיקי (שם בדוי), אמא לסטודנט העולה לכיתה א', לילדונת בת שנתיים וחצי ובהריון
. בת 34.5, בוגרת תואר ראשון ביחב"ל ותואר שני בביקורת ציבורית. מבקרת פנים במספר חברות ציבוריות. הגעתי לכאן מפורום חינוך לגיל הרך, קוראת באדיקות את השירשורים ונהנית מהדיונים המעמיקים, הדעות המעניינות והזויות החדשות אליהן אני נחשפת כאן.
 

חוה 1

New member
חוה אמא לשלושה ילדים

גדולה בת 12 אמצעי בן 8 קטן בן 11 חודש. מורה במקצועי נשואה לאייל מעצב גראפי. משתתפת קבועה בפורום הורים לילדים ביסודי ולפעמים גם בהורים לתינוקות. מאד אוהבת את הפורום חינוך לגיל הרך ונהנית מהפורום הזה.
 
הנני כאן

מציגה את עצמי לפי סדר השאלות שלך. הגעתי לתפוז בעקבות ההנקה. אחרי שרבוט בכל מני פורומים בחופשת לידה, נשארתי בהנקה, גיל הרך וכעת גם כאן. הייתי מורה לכתות א ב עם נשמה של גננת במשך 10 שנים. בעלת תואר ראשון בחינוך, סטודנטית לתואר שני במקרא ולרבנות. אם ל4 ילדים- שניים בני 10, אחת בת 3 וחצי ואחת בת שנה.
 
נעים מאוד../images/Emo140.gif

אני אורנה, בת 36, נשואה באושר לבעל מהמם, שלו, רגוע ומקסים
שותף בכל, מכור לים ולדגים +3 ילדים, נועה בת 8 ו-8 חודשים עולה לכיתה ג', כישרונית בטירוף מבחינת ציורים ועבודות יד, כותבת לעצמה שירים וסיפורים, זיו בן 4 וחצי, מכור לכדורגל, הולך לאימונים, יש לו מספר חליפות, נעלי פקקים ומליון כדורים בסלון הקטן שלנו, וגם את שירה בת חצי שנה, שמאוהבת בי קשות ואסור לי לזוז ממנה לשניה. נמצאת כמעט 4 שנים בתפוז, מכורה לפורומים ומנהלת בעצמי את פורום *שיחת נשים* כחצי שנה. מקווה בעוד מספר חודשים לצאת מהבית ולמצוא עבודה כלבבי, מיואשת מהבטלה. הגעתי לכאן דרך פרסום של פלגיה בפורום להיות הורים. חייבת לציין שזה אחל'ה פורום
 

ימימה

New member
נעים מאד

אם לבת 9, בן 5.5, ולצונמי קטן בן 2.4, שעושה לנו בי"ס. אקדמאית, ועוסקת כעצמאית בתחום הצילום/עריכה, בעבר גם לימדתי את הנושא בבתי"ס. לכאן הגעתי כהמשך טבעי לפורום "חינוך לגיל הרך", שבו אני נמצאת "און אנד אוף" עוד מימיו ביואל, כבר כמעט 7 שנים, וכל הזמן לומדת דברים חדשים. שמחה להתקדם עם גיל הילדים גם לפורום המעניין הזה
 

דבורי

New member
גם אני כאן

דבורי, אם ל-3: בן כמעט 7, ובן ובת בני כמעט 3.5. ירושלמית, שומרת מצוות, מתמטיקאית (בדימוס) ומתכנתת.
 

צימעס

New member
יש דבר כזה דה-פקטו

בחיי, נועה, לגלגלים יש יכולת להחליד אם לא משמנים אותם. כשתגדלי תביני
 

תּמר

New member
לאו דווקא חלודה

לפעמים הם עוברים להיות "גלגל רזרבי", כי יש דברים אחרים - חשובים הרבה יותר.
 

פלגיה

New member
ולפעמים מגלים

שעולם המספרים הרבה פחות מעניין מעולם האנשים. סוג של התבגרות לדעתי.
 

Kalla

New member
לא שאני מתמטיקאית (רחוק מזה)

אבל שניהם לא יכולים להיות מעניינים? ממה שהספקתי ללמוד, מתמטיקה זה אחד התחומים המרתקים שיש.
 

פלגיה

New member
אכן מרתק

עד שאת מגיע לנקודה שבה את חושבת - כל כך הרבה השקעה, ומה הטעם? מי מבין את זה בכלל? בשביל מי זה טוב? למה להשקיע בזה 14 שעות ביממה?
 

noa_f

New member
כי זה מגדיל לך את המוח?

לא שהתעסקות עם ילדים לא, אבל בצורה אחרת לגמרי.
 

פלגיה

New member
אני מעדיפה להתעמק בלמה קשה לילד

בן 13 לפתור משוואה, מאשר בקבוצות סימפליציאליות, דיאגרמות קומוטטיביות והומיאומורפיזמים של חבורות. יש גבול.
 

תמר27

New member
נעים מאד ../images/Emo13.gif

תמר, בת רבע ל-30. אמא לגדולה בת 7 וחצי שעולה לג', ולקטן בן עוד לא 6 שעולה לא'. עסקתי בהדרכה לגילאי תיכון, ולימדתי בתיכון. בשנים האחרונות מורה ביסודי. אין לי בנתיים תואר שני, אבל עשיתי פעמיים תואר ראשון.
ואני קוראת תמיד
, נהנית כמעט תמיד
, וכותבת לפעמים
.
 
למעלה