נעים להכיר

פלגיה

New member
טוב אז אני נזכרת להציג את עצמי ../images/Emo13.gif

אני פלגיה, מנהלת הפורום. ל"תפוז" הגעתי באוקטובר השנה כשבער לי לפתוח בלוג. לפורומים הגעתי בדצמבר בעקבות בעיות בהריון. לפורום חינוך לגיל הרך הגעתי בעקבות תמר שהיא אחותי, ואחת מהאמהות הרוחניות של הפורום הזה. לא נורא רציתי לנהל את הפורום, אבל רציתי שהוא יהיה קיים. לכן הרמתי את הכפפה והתחלתי לנהל. יש לציין שאני לא סובלת מזה
בחיים האישיים אני בת 32, נשואה לאיש הכי מקסים בעולם שהוא גם מורה. ביחד אנחנו הורים לשישה - חמש בנות ובן אחד. הגדולה בת 12 וחצי, הקטנה בת ארבעה חודשים. יש לי תואר ראשון ותעודת הוראה בתנ"ך ובמתמטיקה. לפני שמונה שנים התחלתי תואר שני במתמטיקה, לפני ארבע שנים אפילו סיימתי את הקורסים והתחלתי לכתוב את התזה, ומאז זה מדשדש. בעבר הייתי מורה, כיום אני עוסקת בפיתוח תוכניות לימודים במתמטיקה. אוהבת מאוד ילדים (בעיקר ב"גיל שנתים המופלא") ולומדת מהם המון. אוהבת גם ספרי ילדים, ומכורה לפורומים.
 

פלגיה

New member
תורת K האלגברית ממבט טופולוגי

(סניף של טופולוגיה אלגברית)
 

תּמר

New member
כבר יצאנו מהארון מזמן

לפני חודשים רבים בכל זאת, אני לא אוהבת להציג את עצמי כ"אחות של-", למרות שאני מאוד מעריכה אותה. לכל אחת מאיתנו יש דעות עצמאיות, גם אם הן לפעמים מתלכדות.
 

פלגיה

New member
אף פעם לא נכנסנו לארון

כבר בשרשור היכרות בחינוך לגיל הרך הזכרנו את זה, ובעוד הרבה הזדמנויות 0כשזה רלוונטי)
 

ציפי ג

New member
מי אני ומה שמי

אני צפי בת כמעט 39 אם לשישה בנים הבכור בן 14.5 ואח"כ 12, 10, 7.5, 5, ושנה ושבעה חודשים. בעבודתי אני אחראית מלאי, וכן מוסמכת להוראת פלדנקרייז לקבוצות. כמוכן אני גם עו"ד. אני מסיימת את לימודי הוראת פלדנקרייז ואוסמך בקרוב ממש להורות גם ליחידים. ומעבר לכך אני מנהלת יחד עם נוע את פורום הורים למחוננים.
 

noa128

New member
הנני כאן

כמו ציפורים שרות.. בת 37 , אם ל- 3 המופלאים - הבכור בן ה 12 וחצי+ העולה לחטיבה, הנסיכה בת ה 10 וחצי - עולה ל ה' וקטנצ'יקי בן ה 6 וחצי העולה לא', שלושתם אינטיליגנטים עד כאב, לפחות אחת כנראה מחוננת (פספסנו את המבדקים וממש לא היה לנו דחוף להשלים את הפספוס), לומדים בבי"ס לאמנויות ועושים חיל והרבה נחת. אני לכשעצמי גרושה וחיה בששון ובחטא עם אבי ילדיי (שיקום וטיפול זה שם המשחק
) , אשת טלויזיה במקצועי ובעיסוקי מזה המון שנים, גם האיש שלי בתחום הזה. שנינו בוגרי שנתיים וחצי בבי"ס להורים של מכון אדלר (מציינת רק מה שרלוונטי
) . הגעתי מהעמוד הראשי, ראיתי כי טוב ואני ממשיכה לזפזפ בין כאן לבין "הורים לילדים ביסודי" (שלפחות לפי הרכב הכותבים כאן - הוא די 'פורום אחות'..) ומוכרחה לציין את התפעמותי מכך שיחסית לגילו הצעיר מפגין הפורום הזה את היכולת המופלאה לדון (ארוכות..) בדיוק בסוגיות הכי סבוכות ובדילמות שחותכות את שני התחומים - חינוך והורות. אחלה!
 

אמאפלוס

New member
ורק את הכלבה לא הזכרתי../images/Emo107.gif

אז ככה. בספטמבר ילדי יחגוג את יום הולדתו החמישי. יש לי תואר שני בריפוי בעיסוק, אני לומדת ועובדת, נורא נעים לי לקרוא את ההתלבטויות שמובאות בפורום, גם אם זה כבר לא רלוונטי או עדיין לא רלוונטי. פעם היו יורדים לגינה לשחק והיה שם מן פורום של אמהות. היום אני לא רואה כאלה, גם בפארק כל אחד יושב עם משפחתו ותו לא.אז נחמד להתייעץ בפורומים ממוחשבים. מה עוד? אני אלמנה, וכן אני מחפשת משהו (אקדמאי, לא מעשן, מתחת למטר תשעים). אם אתם מכירים בירושלים = אשמח להכיר.
 

אמאפלוס

New member
למה לא? בבקשה, אולי יצא מזה משהו...

נדמה לי שזה ייתן יותר אופציות להבטים דומים על החיים - תחומי עניין (לא שזה צריך להיות אותו הדבר, אבל חשוב לי שזה משהו שמתעניין שמתרגש מרכישת ידע חדש, סקרן ואופטימי. אם אכיר משהו לא אקדמאי ויילך לי - מצויין. כרגע אני מרגישה שזה יכול לפתוח פער לא רצוי = אני עם תואר שני והוא בלי תואר. לא אכפת לי אם זה משהו שגמר מכללה או ביה"ס מקצועי, העקר שהלימודים הם בראש מעייניו. דרך אגב, אני בת 34
 

שרון123

New member
נעים מאד../images/Emo140.gif

אני שרון בת 34
, נשואה לדודו(38)
ואמא של ירדן בת
8.5, ושל שקד
וגיא
, בני 3.5 הגעתי לפורום דרך
הקומונה דרך
פורום חינוך לגיל הרך. למדתי ביולוגיה
, ואח"כ עשיתי קורס של הסבת אקדמאים ל"מהנדסי תוכנה"
. עובדת 7.5 שנים בחברת ביואינפורמטיקה
. מותר גם תחביבים אם כבר? אני אוהבת מאד לבשל
, לאפות
ולקשט עוגות בבצק סוכר
חוץ מזה הקמתי לפני כ2.5 ומנהלת
את פורום הורים לילדים עם מחלות
.
 
אני שרון

בת 39, אמא במישרה מלאה של לולי ואדוארד, נשואה לש' אחות של שניר ושירה, הבת של יהודית ויגאל, נכדה של רוני וצבי ושרה ויהודה, בת דודה של אסף , איתי, זיו, אריאל, לילך, תמר, נדב וניצן שכנה של אבי וליאורה ורונן ואורלי ואמנון וענת ומנחם וחביבה למדתי ניהול משאבי אנשו ועסקתי בכך 12 שנים, כשנולדה לולי עשיתי הסבה להוראה, לפני שנה כשנולד אדוארד פרשתי ואני עוסקת בכתיבה לילדים (ושיר שכתבתי הולחן ומופיע בדיסק שירי ילדים).
 
למעלה