נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אני חושב, שגם 2 רכבות בשעה, זו תדירות נמוכה

בשני הקווים הפרבריים הראשיים של הרכבת התדירות היא 3/4 רכבות
בשעת שיא ושתי רכבות בשעת שפל: בקו הוד השרון - משה דיין ובקטע נתניה - תל אביב - לוד של קו נתניה - רחובות 4 רכבות, ובקטע לוד - רחובות 3 רכבות (הרביעית מגיעה לתחנת הראשונים).

אין אפשרות לתדירות של יותר מ-4 רכבות בשעה ואתה יודע היטב מדוע.
בקו הוד השרון - משה דיין גם התדירות הזו מושגת בקושי ובמחיר של איחורים די קבועים.
אני חושב, שגם 2 רכבות בשעה, זו תדירות נמוכה
הגיוני, שתהיינה לפחות 3 בשעה, בין אם זה ראשון לציון-תל אביב או נתניה-תל אביב.
זה לפני, שאני הולך רחוק על מעבר ל-4 רכבות בשעה.
בתוך ההסבר, אתה מעלה סיבה לחיבור הראשונים-משה דיין. כתוצאה מהחיבור הזה, יהיה ניתן להוסיף רכבת נוספת בתחנת הראשונים וכך גם בתחנות איילון הדרומי.
 
בתחנות האיילון הדרומי לא ניתן להוסיף רכבת לכיוון ת"א מעבר

אני חושב, שגם 2 רכבות בשעה, זו תדירות נמוכה
הגיוני, שתהיינה לפחות 3 בשעה, בין אם זה ראשון לציון-תל אביב או נתניה-תל אביב.
זה לפני, שאני הולך רחוק על מעבר ל-4 רכבות בשעה.
בתוך ההסבר, אתה מעלה סיבה לחיבור הראשונים-משה דיין. כתוצאה מהחיבור הזה, יהיה ניתן להוסיף רכבת נוספת בתחנת הראשונים וכך גם בתחנות איילון הדרומי.
בתחנות האיילון הדרומי לא ניתן להוסיף רכבת לכיוון ת"א מעבר
ל-4 ובתחנת הראשונים, עקרונית, ניתן להוסיף רכבת גם כיום.
חיבור הראשונים - משה דיין מספיק מוצדק גם ללא סיבות בהקשר הזה, ומצד שני החיבור הזה לא משנה שום דבר בקשר לצורך לפתור את בעיית צוואר הבקבוק החמורה ביותר של רכבת ישראל.
 

אורי404

New member
אני מסכים איתך, בכל הדברים

בתחנות האיילון הדרומי לא ניתן להוסיף רכבת לכיוון ת"א מעבר
ל-4 ובתחנת הראשונים, עקרונית, ניתן להוסיף רכבת גם כיום.
חיבור הראשונים - משה דיין מספיק מוצדק גם ללא סיבות בהקשר הזה, ומצד שני החיבור הזה לא משנה שום דבר בקשר לצורך לפתור את בעיית צוואר הבקבוק החמורה ביותר של רכבת ישראל.
אני מסכים איתך, בכל הדברים
על מעבר ל-4 רכבות בשעה בכל כיוון, כתבתי דבר פחות מציאותי כיום. אבל האידיאל, לדעתי שזה כן יהיה קיים. לשם כך בהחלט הכרחי לפתור את בעיית איילון.

כיום לראשונים, אולי פחות מוצדק להוסיף רכבות, משום שכיום זה פחות קו רכבת ויותר שלוחה. אחרי החיבור למערב העיר, אני מניח שתהיינה יותר רכבות ביום ובאופן משמעותי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
תודה רבה!
 

Bus Nerd

Active member
נראה שיש איזה כתב של The Marker שקורא את הפורום שלנו

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
נראה שיש איזה כתב של The Marker שקורא את הפורום שלנו
כי פרסמו הבוקר כתבה שמבוססת בדיוק על הנתונים שהועלו בשרשור הזה.
 

matrix200200

Active member
סתם מתוך סקרנות, מה הוא אומר בכתבה שלו?

נראה שיש איזה כתב של The Marker שקורא את הפורום שלנו
כי פרסמו הבוקר כתבה שמבוססת בדיוק על הנתונים שהועלו בשרשור הזה.
סתם מתוך סקרנות, מה הוא אומר בכתבה שלו?
אולי יש לף אפילו לינק אליה?
 

Bus Nerd

Active member
לא קישרתי כי לא נאמר שם שום דבר חדש, אבל הנה

סתם מתוך סקרנות, מה הוא אומר בכתבה שלו?
אולי יש לף אפילו לינק אליה?
לא קישרתי כי לא נאמר שם שום דבר חדש, אבל הנה
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4053979

כותרת סנצציונית שמנסה להציג באור שלילי דבר שהוא דווקא חיובי (אנשים משתמשים הרבה ברכבת, זה חיובי), שאחריה בא מידע יבש למדי שבשרשור הזה כבר נותח בצורה יותר מעניינת.
 

matrix200200

Active member
תודה!

לא קישרתי כי לא נאמר שם שום דבר חדש, אבל הנה
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4053979

כותרת סנצציונית שמנסה להציג באור שלילי דבר שהוא דווקא חיובי (אנשים משתמשים הרבה ברכבת, זה חיובי), שאחריה בא מידע יבש למדי שבשרשור הזה כבר נותח בצורה יותר מעניינת.
תודה!
וואו מצחיק שהם הזכירו את הדוחק בתחנת רחובות.
באמת נראה שהם די יצרו את הכתבה הזאת מהדיון שלנו באותו אשכול.
אולי הם צריכים לשלם לנו על זכויות יוצרים
 

GLSRA

Active member
תודה רבה עבור העבודה הסיזיפית והמקצועית

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
תודה רבה עבור העבודה הסיזיפית והמקצועית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה