אני חושב, שגם 2 רכבות בשעה, זו תדירות נמוכה
הגיוני, שתהיינה לפחות 3 בשעה, בין אם זה ראשון לציון-תל אביב או נתניה-תל אביב.
זה לפני, שאני הולך רחוק על מעבר ל-4 רכבות בשעה.
בתוך ההסבר, אתה מעלה סיבה לחיבור הראשונים-משה דיין. כתוצאה מהחיבור הזה, יהיה ניתן להוסיף רכבת נוספת בתחנת הראשונים וכך גם בתחנות איילון הדרומי.
אני חושב, שגם 2 רכבות בשעה, זו תדירות נמוכהבשני הקווים הפרבריים הראשיים של הרכבת התדירות היא 3/4 רכבות
בשעת שיא ושתי רכבות בשעת שפל: בקו הוד השרון - משה דיין ובקטע נתניה - תל אביב - לוד של קו נתניה - רחובות 4 רכבות, ובקטע לוד - רחובות 3 רכבות (הרביעית מגיעה לתחנת הראשונים).
אין אפשרות לתדירות של יותר מ-4 רכבות בשעה ואתה יודע היטב מדוע.
בקו הוד השרון - משה דיין גם התדירות הזו מושגת בקושי ובמחיר של איחורים די קבועים.
הגיוני, שתהיינה לפחות 3 בשעה, בין אם זה ראשון לציון-תל אביב או נתניה-תל אביב.
זה לפני, שאני הולך רחוק על מעבר ל-4 רכבות בשעה.
בתוך ההסבר, אתה מעלה סיבה לחיבור הראשונים-משה דיין. כתוצאה מהחיבור הזה, יהיה ניתן להוסיף רכבת נוספת בתחנת הראשונים וכך גם בתחנות איילון הדרומי.