תקשורת מול הרופא/CRNP
לפני כמעט שנה היה לי ביקור יחיד אצל רופא מומחה, מאז לא הייתי אצלו, אני מתכתב עם ה CRNP בעת הצורך,
מעבר לכך שהיא עונה במהירות, ביעילות ובאדיבות,
היא מספקת את בקשותי עד כה ללא בעיה ומרחוק (שינוי במרשם, הפקת הפנייה לבדיקת מעבדה וכו'),
שולחת לי את הכל במייל או דרך פורטל המרפאה.
1. האם צורת תקשורת זו (שמאוד מועדפת עלי) הינה מקובלת ונפוצה, או שאינה נפוצה?
אין לי כ"כ אפשרות להשוואה עם רופאים אחרים בארה"ב,
אבל בישראל לא יכולתי להתכתב במייל עם הרופא של קופת חולים,
(אני יודע שיש כאלו שעשו זאת, לא יודע אם מהקופה או פרטי),
וכדי לקבל הפנייה לבדיקת מעבדה (לדוגמא), הייתי צריך להגיע לרופא,
או להשאיר לו פתק עם הסבר משכנע שיהיה מקובל עליו, לא תמיד זה עבד.
2. במקרה המתואר בראש ההודעה, האם ה CRNP לא אמורה לקבל תשלום עבור הזמן שהיא משקיעה בכך?
ממני לא דורשים תשלום, ולפי דו"חות ה EOB אני רואה שגם חברת הביטוח לא משלמת.
כלומר, האם נכון להניח שהזמן והפעולות המתבצעות "Offline" שלא במסגרת ביקור מסודר,
לא טומנות בחובן תשלום אלא מגולמות (כנראה) בעלויות הרגילות של המרפאה? (תשלומים עבור ביקורים וכו')