סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

luckydude

Active member
יכולת לשים את הסים בטלפון אחר של וריזון

ואז לקבל את ה SMS
 

נחמנית

New member
ניסיתי גם את זה

הלכתי הביתה, הבאתי טלפון סמסונג ישן. הסים של המקולקל לא התאים לישן. לא היה להם סים תואם טלפון ישן (גודל שהם הוציאו משימוש). הם לא הסכימו להכניס לרגע את הסים לטלפון שלהם (דוכן של AT&T ליד היה מזועזע ואמר להם, הנה לכם טלפון, תנו לה ללכת, לא הסכימו).

זה נגמר בצעקות. אחרי כמעט 10 שנים בצפון אמריקה בהן מעולם לא נאלצתי להרים קול כדי לקבל שירות, הפעם צרחתי שעכשיו, אבל עכשיו, אני רוצה את המנהל של המנהל של החנות ואמרתי לו שימצא דרך לנתק אותי מוורייזון מיד. אחרי חצי שעה זה נגמר. ואז במשך שבוע פעמיים ביום קיבלתי שיחות על מבצעי טלפון וכבלים של ווריזון כי רשום להם שנכנסתי לחנות לבקש מידע על FIOS.
 

luckydude

Active member
למעט אייפון, בוריזון זה חייב להיות טלפון של וריזון.

אני בספק שטלפון של AT&T היה עובד. מדהים שהם לא הסכימו לשים את הסים שלך במכשיר אחר. בכל מקרה, אני לא בטוח לאן הלכת אבל בגדול תמיד כדאי ללכת ל corporate store מאשר ל authorized reseller (זה נכון לגבי כל החברות).
&nbsp
השירות של FIOS אגב הוא טוב.
 

Fellowship

New member
תקשורת מול הרופא/CRNP

לפני כמעט שנה היה לי ביקור יחיד אצל רופא מומחה, מאז לא הייתי אצלו, אני מתכתב עם ה CRNP בעת הצורך,
מעבר לכך שהיא עונה במהירות, ביעילות ובאדיבות,
היא מספקת את בקשותי עד כה ללא בעיה ומרחוק (שינוי במרשם, הפקת הפנייה לבדיקת מעבדה וכו'),
שולחת לי את הכל במייל או דרך פורטל המרפאה.

1. האם צורת תקשורת זו (שמאוד מועדפת עלי) הינה מקובלת ונפוצה, או שאינה נפוצה?
אין לי כ"כ אפשרות להשוואה עם רופאים אחרים בארה"ב,
אבל בישראל לא יכולתי להתכתב במייל עם הרופא של קופת חולים,
(אני יודע שיש כאלו שעשו זאת, לא יודע אם מהקופה או פרטי),
וכדי לקבל הפנייה לבדיקת מעבדה (לדוגמא), הייתי צריך להגיע לרופא,
או להשאיר לו פתק עם הסבר משכנע שיהיה מקובל עליו, לא תמיד זה עבד.

2. במקרה המתואר בראש ההודעה, האם ה CRNP לא אמורה לקבל תשלום עבור הזמן שהיא משקיעה בכך?
ממני לא דורשים תשלום, ולפי דו"חות ה EOB אני רואה שגם חברת הביטוח לא משלמת.
כלומר, האם נכון להניח שהזמן והפעולות המתבצעות "Offline" שלא במסגרת ביקור מסודר,
לא טומנות בחובן תשלום אלא מגולמות (כנראה) בעלויות הרגילות של המרפאה? (תשלומים עבור ביקורים וכו')
 

gidishemer

New member
אין לי מושג עד כמה זה מקובל

ואין לי מושג לגבי העלויות העקיפות של זה, אבל רק יכול לשתף שתקשורת דיגיטלית היא הדרך העיקרית (למעשה כמעט יחידה) שאני ורופאת המשפחה שלי משוחחים (מעבר לבדיקה שנתית). גם אם מדובר בבקשה לבדיקת דם נוספת בעקבות שינוי תזונתי שעשיתי או שינוי במינון של תרופה נגד לחץ דם
 
הם ממש בסדר איתך

רופא הילדים שלנו הוא כזה, אני מצלצלת ומשאירה לו הודעה, הוא חוזר אלי טלפונית ועונה על השאלות בטלפון, ושולח מרשמים לבית המרקחת. גם הוא לא גובה כסף עבור השרות הטלפוני, זה לא רק חוסך לנו כסף אלא חסכנו את הטירטור לטלטל ילד חולה למרפאה במקרים שהבעיה היתה ברורה וידענו מה הטיפול שצריך... הגענו למרפאה רק אם היה צריך לעשות בדיקה כמו משטח גרון וכ"ו.
הילדה בת 18 ובשנה הבאה תלך לקולג', אבל אנחנו ממשיכים לעבוד איתו כי הוא מקסים ומקל עלינו את החיים. קצת מגוחך להכנס למרפאה של רופא ילדים, כשבחדר ההמתנה יש ריהוט לילדים וצעצועים וספרים לגיל 3, עם שני הענקים שלי אבל זה שווה את זה


גם עם הוטרינרית שלנו זה ככה, פעם שלחתי לה אימייל והיא ביקשה שאני אשלח לה תמונה של האיזור הבעייתי והיא החזירה לי תשובה באימייל בלי לבקש שנבוא פיזית למרפאה.
 
זאת הסיבה שאנחנו איתו כבר 15 שנים

הוא עבר 3 מרפאות בשנים האלה, וכל פעם עקבנו אחריו למרפאה החדשה
 

3rd CYR

New member
תלוי ברופא/מרפאה/ביטוח

היינו בשתי מרפאות עם רופאים שלא נעזרו במייל / מערכות ממוחשבות בכלל ואחת שכן, באופן מוגבל. עכשיו בקייזר הכל בדיוק כמו שאתה מתאר. בכל מקרה, אין על זה חיוב נפרד.
 

Fellowship

New member
תודה, בנוגע לשירות - הנחתי שזה משתנה בין מרפאות ורופאים,

פשוט הופתעתי לטובה בנוגע לאי החיוב הישיר

(אני מניח שזה מגולם בעקיפין בעלויות הרגילות)
 

Midriff

New member
מה שאני מכירה

שהרופאים כמעט אף פעם לא מתקשרים איתנו ישירות, אלא רק דרך האחות שלהם. בהחלט אפשר לקבל לא מעט מהשירותים כשמתקשרים אליהם.
בד"כ לא מחייבים על שירותים כאלה, למעט שיחה שמוגדרת מראש כשיחה טיפולית שמחליפה ביקור (היה לנו דיאטן מעיר אחרת שנתן את האופציה הזאת ואז גם התשלום הוגדר מראש)
 
חג פסח/אביב/חירות שמח


1.
איך אתם מבצעים בפועל את "והגדת לבינך"?

2.
ספרו את סיפור היציאה מעבדות לחירות הפרטי שלכם...

חג שמח
 

3rd CYR

New member
המשך שאלת דואר. מה הלקח שאני צריכה ללמוד?

בהמשך לשאלה משבוע שעבר... מילאתי בקשת חיפוש רשמית של דבר דואר רשום שנעלמו עקבותיו (עם בקשה להחזיר את הדבר דואר אלי חזרה ולא לנמען). כעבור שבוע קיבלתי מייל תשובה רשמית שהם מצטערים אבל הם לא מצאו את הפריט. וזהו. בזה זה תם מבחינתם. לא היה ביטוח כי אין ערך כספי מידי (זה לא צ'ק או חפץ יקר ערך אלא מסמכים).

אז מה עכשיו? יש לי משהו לעשות עוד עם הדבר דואר האבוד הזה?

ויותר חשוב - מה הלאה? אם אני רוצה לשלוח מסמכים שקשה להשיג מחדש או רגישים מאד (נניח דרכון לחידוש בקונסוליה, או תעודת לידה מקורית עם אפוסטיל מסטייט אחר שיש ברשותך רק עותק יחיד ממנו, או "סתם" מסמכים רגישים עם פרטי הזהות הפיננסית שלך, וכו' וכו') מה עושים? שולחים בחברת שילוח פרטי כי הם יותר בטוחים מחברה ממשלתית? מבטחים את זה בסף הגבוה ביותר של ביטוח שאפשר כי זה המחיר של הכאב ראש שיגרם לאובדן המסמכים הללו?
 

Fellowship

New member
לא יודע איך זה בארה"ב (מניח שדומה), אבל בישראל הייתי שולח

עם חברת שליחויות ומסירה ידנית.
&nbsp
לא חושב שיש טעם לבטח בסכום גבוה (או בכלל), מה יעזור לך לקבל פיצוי כספי?
אלא אם המטרה היא כיסוי הוצאות של אובדן ימי עבודה (נניח), או סתם לשיפור ההגשה
 
למעלה