חברת ביטוח ישירה?
מניסיוני בישראל, דווקא להן יש מערכות מחשוב מתקדמות שאפילו עובדות,
לאחר הרשמה ניתן לקבל את כל המידע והפוליסות וכמובן לבצע שינויים,
עצמאית, Online.
אמנם אם אני משווה אותם ל GEICO (היחידים שיש לי ניסיון עמם בארה"ב),
GEICO משאיר להם אבק, אבל עדיין הן לא רעות.
בעקרון אני לא אוהב לעבוד עם סוכני ביטוח,
אבל יצא לי לעבוד עם סוכנות ספציפית במסגרת הפוליסות הסוציאליות (ביטוח מנהלים, קרן פנסיה וכו') ממקום העבודה הקודם בישראל,
המשכתי עמם גם חלק מהפוליסות הפרטיות ואני מאוד מרוצה, כל התקשרות נעשית במייל, עונים מאוד מהר, שירותיים ויעילים,
אז אני מניח שזה תלוי גם בבעלי התפקיד הספציפיים ולא רק בחברה.
לאחרונה חברת מיטב דש השכילו לאפשר ללקוחות חוץ לקבל מידע דרך אתר האינטרנט,
במקום לקבל SMS אפשר לקבל קוד למייל (רק עבור לקוחות שהוגדרו כלקוחות חוץ).
זה עבד לא רע, אבל היום כאשר רציתי להתחבר שוב, כבר אי אפשר,
כנראה שמישהו "הגדל ראש" וביטל את האינדיקציה הרלוונטית בחשבוני.
אכן חלם.
בחברות שמחייבות SMS (כגון הראל), אני פשוט מקבל את ה SMS למספר של בן משפחה ומבצע זאת כאשר הוא זמין.
בכל מקרה, תוודא לפחות פעמיים שהכל עודכן כהלכה.