סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

nogala1

New member
המלצה על סרט הודי מקסים בנטפליקס : secret superstar

הרגע סיימנו לצפות בו - הוא לא חסר מגרעות - אבל יש בו המון קסם , מוסיקה המעולה ומסר פמיניסטי


https://youtu.be/J_yb8HORges
 

luly10

New member
מחנה קיץ באזור רלי/קרי צפון קרוליינה

מגיעים לצורך עבודה למספר שבועות בקיץ לאזור רלי/קרי עם ילדה מתוקה בת 9. מחפשת המלצה למחנה קיץ (day camp) באזור.
יש למישהו נסיון עם המחנה קיץ של ה JCC?
 

luly10

New member


 
רק סיימנו לחגוג אתמול את יום ההולדת של

הרבה מלובביץ' צדיק הדור שייזכה את כולנו, ותיכף נכנס עלינו לטובה חג חירותינו, והנה מסתבר שגם לפשיסטים לייט יכול להיות חוש הומור לא רע.
כשל"פ שלום לכם, יהודים!

https://www.youtube.com/watch?v=4XzKbfmqR94
 

Midriff

New member
חלם זה שם

עשיתי ביטוח לדירה בארץ באינטרנט בחברה גדולה ומכובדת. קיבלתי את העותק של הפוליסה במייל. הייתה לי איזו טעות (שלי לא שלהם) ולכן התקשרתי. אז היא שואלת אותי הכתובת YYY היא הכתובת שלכם? - נותנת לי כתובת של דירה שכורה שגרתי בה בערך לפני 20 שנה (ולא הכתובת שנתתי בעת יצירת הפוליסה). לא, מתקנים.
יש לך טלפון, כן יש לי טלפון בארה"ב. אנחנו לא יכולים להתקשר לחו"ל יש לך טלפון בארץ? לא, אז איך נשלח לך הודעות על חידוש הפוליסה? אני עונה: באמייל
אין לי את המייל שלך בפרופיל....אז איך שלחתם לי את הפוליסה? לא יודעת אבל זה לא מופיע לי כאן. מתקנים.
לא יאומן.
 

John the Savage

New member
עכשיו השאלה היא רק

האם הפרטים באמת תוקנו, או שבאורח פלא, בפעם הבאה שתתקשרי פתאום כל הפרטים הישנים יחזרו. כי כבר היו דברים מעולם ...
 

Boston Guy

New member
מהנסיון האישי שלי עם חברות ביטוח בארץ - מה שאתה אומר

אחת הבעיות שאני נתקלתי בה היא "עידכון טכנולוגיות תכוף עד אימה" בחברות הביטוח.
בניגוד לאירגונים אמריקאיים שנתקעים עם מערכת מיחשוב מסויימת עשרות שנים ולכן לרוב השרותים שלהם מיושנים להחריד - חברות ישראליות "קופצות" מפלטפורמת מיחשוב אחת לאחרת במין סוג של תזזיתיות, וכל מני דברים משונים קורים לאינפורמצייה של הלקוח...
בעיה שניה היא ש SMS הפך להיות סוג האותנטיקצייה החביב על מוסדות בישראל, והמערכת לא יודעת איך (ולא רוצה) להתעסק עם מספרי טלפון מחו"ל.
מספר טלפון סלולארי אצל איזשהוא SHADY MVNO או מספר PREPAID של איזה BURNER SIM שקנית בפיצוצייה ברחוב - אין בעייה.
אבל חו"ל? לא.
 

Midriff

New member
הקטע הזה

שחייבים נייד ישראלי הוא נורא. יש מקומות שפשוט אי אפשר לעבור את המסך בלי זה.
 

John the Savage

New member
גם בארה"ב נתקלתי בקטעים דומים

בשביל לקבל שירותים מסויימים, דורשים לוודא את הזהות שלי דרך הטלפון. והם דווקא לא מוכנים להתעסק עם פריפייד או MVNO למיניהם, מה שהופך את זה ליותר גרוע. ה-IRS, ה-DMV של קליפורניה, שירות העברת כספים מחשבון לחשבון (Zelle), כולם דרשו ממני מספר טלפון בכדי לוודא את זהותי, והתעקשו על מספר פוסט-פייד שרשום על שמי. ומכיוון שאני משתמש במספר פריפייד, זה סתם סיבך לי את החיים.
 

ranshe

New member
או אלה שהחליטו שגוגל וויס זה לא מספר נייד

רוב ה-API שבודקים האם מספר הוא נייד או לא, מחשיבים את גוגל וויס כ-"לא".
ואז לך תוכיח...
בד"כ לא כ"כ מפריע לי לתת את המספר האמיתי שלי, רק שאני לא זוכר אותו
 

Kender00

New member
בגלל שגוגל וויס זה לא נייד... זה שירות של גוגל שמבוסס על

רשת ״חכמה״ שמנתב את השיחה, אבל המקור (המספר של גוגל וויס) הוא לא נייד לפי ידעתי...
&nbsp
מה לעשות שבארה״ב החליטו לפני הרבה שנים לא להקצות קידמות מיוחדות לניידים בניגוד להרבה מקומות אחרים (כגון אירופה ועוד)
&nbsp
 

Kender00

New member
לפי ידעתי זה יותר לא רוצה או נושא של לייבליטי

עלות שליחה סמס למדינות שונות מייקר את השירות,
ויכול להיות שזה חושף אותם מול החוק (במקרים מסויימים) או מול הרגולציה
 

Fellowship

New member
חברת ביטוח ישירה?

מניסיוני בישראל, דווקא להן יש מערכות מחשוב מתקדמות שאפילו עובדות,
לאחר הרשמה ניתן לקבל את כל המידע והפוליסות וכמובן לבצע שינויים,
עצמאית, Online.
אמנם אם אני משווה אותם ל GEICO (היחידים שיש לי ניסיון עמם בארה"ב),
GEICO משאיר להם אבק, אבל עדיין הן לא רעות.

בעקרון אני לא אוהב לעבוד עם סוכני ביטוח,
אבל יצא לי לעבוד עם סוכנות ספציפית במסגרת הפוליסות הסוציאליות (ביטוח מנהלים, קרן פנסיה וכו') ממקום העבודה הקודם בישראל,
המשכתי עמם גם חלק מהפוליסות הפרטיות ואני מאוד מרוצה, כל התקשרות נעשית במייל, עונים מאוד מהר, שירותיים ויעילים,
אז אני מניח שזה תלוי גם בבעלי התפקיד הספציפיים ולא רק בחברה.

לאחרונה חברת מיטב דש השכילו לאפשר ללקוחות חוץ לקבל מידע דרך אתר האינטרנט,
במקום לקבל SMS אפשר לקבל קוד למייל (רק עבור לקוחות שהוגדרו כלקוחות חוץ).
זה עבד לא רע, אבל היום כאשר רציתי להתחבר שוב, כבר אי אפשר,
כנראה שמישהו "הגדל ראש" וביטל את האינדיקציה הרלוונטית בחשבוני.

אכן חלם.

בחברות שמחייבות SMS (כגון הראל), אני פשוט מקבל את ה SMS למספר של בן משפחה ומבצע זאת כאשר הוא זמין.
בכל מקרה, תוודא לפחות פעמיים שהכל עודכן כהלכה.
 

Midriff

New member
AIG

הם נורא התגאו במוצר האינטרנטי שלהם ומאוד דחפו אותו ואכן תהליך הרישום והקניה היה פשוט (למעט נושא הטלפון הסלולרי). אבל מאחורה כנראה זה התחבר לאוסף של מערכות ישנות וזו התוצאה
 

נחמנית

New member
כאן לא פחות גרוע

הלך הטלפון, הולכת לספק, מחליטים על ריסוט מלא, אבל שאני אלחץ כי הם לא רוצים לייביליטי. עכשיו הטלפון אפילו לא נדלק. טוב הספיק לי, אני רוצה להתנתק מהם. צריך קוד שלא השתמשתי בו בחיים וגם לא אני קבעתי. מנסה את כל הניחושים האפשריים. לא עובד, ברור, כי הפקיד שמכר לי את הטלפון שם משהו. הדרך היחידה לזיהוי חלופי, דרך SMS לטלפון. הטלפון לא עובד. אי אפשר להתנתק. אי אפשר להפסיק לשלם על הטלפון שלא עובד. צריך ללכת לחנות אחרת. הסאגה נמשכה יומיים עד שהתנקתי מהם. שלום ולא להתראות ורייזון
 
למעלה