YossihNew
Well-known member
- אף אחד ב-NWA לא האמין שהקריירה של וילסון לא הצליחה כי סירב לבארנט, כי המוניטין שלו היה של אתלט טוב אבל מתאבק רע ולא כריזמטי. וילסון לא היה מתאבק טוב, והעובדה שאנשים האמינו לבארנט, שגם היה רמאי, אמרה שווילסון היה אויב העסקים. היו אנשים קרובים לפסגה שאמרו שהתערבו על הבתים שלהם שאין כלום בסיפור על ריץ', כי הוא היה לוהט כבר כמה שנים לפני הזכייה והפרומוטרים רצו להביא אותו כאטרקציה למופעים שלהם. החברים של בארנט אמרו שהיה צבעוני, אבל לא התחיל עם מתאבקים, למרות שהיו שערערו על כך, ומתאבק צעיר ב-WWF פנה לברט הארט ורודי פייפר ושאל אותם איך לטפל בטרי גארווין, שרצה להביא גם את בארנט לעניין כדי לתת לבחור פוש. אחרים חשו שבגלל שהיה בצללים, הוא אמנם לא מישהו שתרצה להילחם נגדו, אבל יש עליו המון רכילות. במקצוע כזה, רבים יתרצו שבגלל שהיה הומו לא הצליחו. אבל להגיד שזה לא יכול לקרות בעסק הזה זה נאיביות. ברט הארט, שעבד אצלו בג'ורג'יה וב-WWE, אמר שהיה לו מוניטין רע. מוצ'ניק, שהיה מקורב לבארנט, אבל נאמן לאן גונקל כי היה חבר של ריי, השתגע מהקרב באטלנטה, וחשש שיגישו תביעה נגד מונופולים על ה-NWA, כי החבורה הדרומית ובארנט לא הפסיקו לקחת את הקרב לרמה אחרת, למרות שעמדו לנצח. מישהו שעבד איתו עשורים אמר שבתור הומו נשי וקטן, זה היה נס כמה הצליח בתחום. המון מהכוח שלו היה כי הצליח לשכנע את כולם שהוא מקושר ומולטי מיליונר. הביזנס היה מלא בדעות קדומות, והוא לא היה אתלט או ממשפחה גדולה. זה היה בגלל יכולתו לזהות מתאבקים וחוכמתו.
- הוא היה צריך לעבור המון דעות קדומות, כמו המתאבקים השחורים שעשו גימיקים קומיים. הוא פיתח טכניקות הישרדות. רוב הפרומוטרים לא היו בוחרים בו לעשות עסקים, אבל הוא הרוויח להם. קווין סאליבן, שהיה באמצע המצב כשהארגון של קרוקט התמוטט, חש שאלמלא בארנט ששכנע את טרנר לשמור על הארגון בגלל השידורים, לא היה הסכם רכישה. הוא אמר שהוא ידע מי ימשוך קהל ומי לא. הם נפגשו ב-1974, כשבארנט ניהל את פלורידה, והם עבדו ביחד עד לסגירת WCW. אטה ג'ונסון אמרה שבנה, הרוק, נדהם כמוה מהמוות. בשנות ה-70, כשהגיעו דרומה לראשונה מקליפורניה, ג'ים היה הפרומוטר הראשון שלהם. הוא ופול ג'ונס ידעו שהם היו מוכרים בדרום ונתנו להם תחושה נוחה בג'ורג'יה. הוא היה נחמד ונדיב ותמיד וידא שהם בסדר, ושרוק, אז בן 3, התנהג יפה ליד הזירה.
- אבל היו פרומוטרים שהחליטו, מכמה סיבות וכי לא אהבו את האלוף, או שרצו שהתואר האזורי שלהם ייחשב לחשוב, לא להשתמש באלוף. בארנט וקולר בשיאם יצרו את תואר ארה"ב לטלוויזיה עם גאנייה ככוכב, ושלטו בשידור החשוב של ה-NWA ולא השתמשו בת'אז, וגאנייה די התחרה בת'אז כשהפרומוטרים המקומיים רצו קרב חשוב. גם נכון שאמנם ג'ורג'יה הייתה עם השידור הכי גדול והרייטינג הכי טוב, אבל הם נכנסו לחובות מהמון סיבות, כולל הבזבוזים שלו וזה שהפסידו כסף באטלנטה, והוא קנה שידור בשווקים חדשים כדי לקדם יותר את המופעים במשייגן, אוהיו ומערב וירג'יניה. הם המשיכו לערוך מופעים בג'ורג'יה ,אבל כשהמתאבקים החשובים נשלחו לצפון, הקהל בג'ורג'יה ירד. כשאנדרסון הדיח את בארנט, אפילו שאיכות המוצר ירדה, והרייטינג גם, אנדרסון חיסל את החוב והרוויח עם מוצר יותר רזה ובלי מתאקים חשובים. בארנט הרס את עצמו כי כדי לוודא שאנדרסון יהיה נאמן לארגון, הוא הציע שיקנה את ה-10% של וואטס. אנדרסון היה נאמן וחיפש למה הארגון הפסיד, וגילה כמה בארנט הוציא. הוא קיבל אישור מכמה בעלי מניות, כולל ג'ק וג'רי בריסקו, והעיף את בארנט. אוטס ובארנט שלטו בהרבה מניות, אבל לא ברוב, ולא הצליחו להציל את בארנט.
- בלתי אפשרי לדעת מי המציא את הסרטונים האישיים בהיאבקות, אבל יש שייחסו את זה לבארנט. הם היו די נדירים כשהחליט לעשות אחד על ריק פלייר באמצע שנות ה-70. פלייר בדיוק התאבק קודם באומני, וניסו להוציא אובר את סגנון החיים שלו. בארנט שלח צוות לצלם את פלייר ברולס רויס הלבן של בארנט, כשהנהג שלו לקח אותו לשדה התעופה, למטוס פרטי עם דוגמניות שבארנט שכר, והחברה של פלייר, לימים אשתו בת', שהגיעה לאטלנטה כשהתחילו לצאת. לא ידוע מתי זה קרה, כי פלייר אמר שהוא חי יותר טוב מהנשיא פורד, אז לכל המאוחר זה קרה ב-1976, אבל הוא התחיל לעבוד באטלנטה ב-1977. כוח התחנה והעובדה שהעתיד היה לפניהם, כי הפרומוטרים החלשים כבר לא שלטו בשידור המקומי, היה כזה שבוועידה של ה-NWA ב-1982, פרומוטרים רבים לחצו על בארנט לעוף מהתחנה. אפילו לפני כן, 31 הטריטוריות של ה-NWA ירדו ל-18. האמת הייתה שבעלי הבייסבול כעסו שמשחקי האטלנטה ברייבס בטלוויזיה פגעו בקהל, ודרשו שהכבלים המקומיים יחשיכו את התחנה אם משחק שלהם יהיה מול משחק מקומי. בארנט אמר שייקח מתאבקים גדולים שלהם וישים אותם בתחנה, והכוכבים המקומיים יהפכו לכוכבים גדולים וכולם ינצחו. הרוב עוד לא שמחו, אבל לא יכלו להתלונן כי בארנט שלט באלוף, וזה אמר ששלט בהכנסות שלהם. היה יותר ממספיק לקרוקט ולגרהאם שהמתאבקים שלהם הופיעו בתחנה ובמופעי אומני כי היו קרובים לאטלנטה, ולפריץ ואן אריק, שוורלד קלאס שלו התחילה שידור לאומי בגלל ההפקה שלה, כך שהוותיקים איבדו כוח. אמנם ניסו להוריד מהמחלוקת כלפי בארנט בהיאבקות, אבל אין עשן בלי אש. זה שווילסון טען שבארנט חגג עם אתלטים חשובים בג'קוזי עם אוכל וחשפניות, וקיווה להתחיל איתם, לא כל כך מוזר. בארנט הכחיש הכל, אבל אולי אנדרסון רמז לדפוס באיך שבארנט לקח כסף מהאוס שואוז של ג'ורג'יה עבור מתנות ושוחד לאנשים חשובים, מה שנשמע כמו פרומוטרים אז. הרעיון היה שמנהל הבניין של האומני קיבל שעון זהב, ולמתחרים תהיה בעיה לערוך שם מופעים, וזה מתאים לבארנט. אולי גם אמר שהארגון נתן לבארנט המון כסף למרות שהיה עשיר, ובארנט אמר שיש לו בעיות מזומנים והמשיך את סגנון חייו. הוא מכר מניות לפעמים. מה שמצחיק היה שמתאבק, אולי בובי ג'אגרס, היה בחדר ההלבשה וחיקה את בארנט, מה שהיה נהוג. בארנט היה מאחוריו. בארנט מחא לו כפיים ואמר שהוא מפוטר.
- מה שגם מעניין הוא שאחרי שעף מהארגון בסוף 1982 כשאנדרסון המריד נגדו את בעלי המניות, חלקם היו אותם בעלי מניות שבזכות בארנט, בגדו באולי כעבור 16 חודשים. בארנט עבד אצל טיטאן ספורטס, כי היה קשור לווינס האב. הוא עוד היה בוקר של אלוף ה-NWA, ריק פלייר, שהפסיד ביוני 1983 את התואר להארלי רייס. באוגוסט, הוא ווינס באו לוועידת ה-NWA והכריזו על ההתפטרות מהקבוצה. המלחמה התחילה, כי אולי התחיל לערוך מופעים בפנסילבניה שהיא הטריטוריה של וינס, ווינס ערך מופעים בסן חוזה ליד הטריטוריה של גאנייה. בארנט חשב שנקם באנדרסון כשהצליח לקחת ממנו את הארגון ב-1984 והרג את ג'ורג'יה. הוא כבר מכר 18% מהארגון לאוטס עבור 180,000 דולר, אחרי שהלך לווינס. אוטס, ששלט ב-26% כבר, יחד עם ה-19% של האחים בריסקו, ומשפחתו של בוב ג'ונס הסנילי שהחזיק ב-22%, הם תמכו בעסקה של המכירה למקמהן בלי הידע של אנדרסון, עבור 675,000 או 750,000 דולר. בארנט כבר היה השני למקמהן אז, ונשאר קרוב לבריסקוז, אלופי הזוגות של ה-NWA, שדאגו מהעתיד של ג'ורג'יה כי וינס ינצח. וינס צבר אהדה עם האנגל של סינדי לאופר, אבל הפסיד כס, כי התרחב וקנה תוכניות מקומיות. בדיעבד זה נראה כמו החלטה קלה, אבל הם פשוט רצו להשיג כסף מהיאבקות אזורים שעמדה למות. רק אחרי רסלמניה וההסכם עם NBC, והתוכנית המצוירת בבוקר שבת שפתחה קו צעצועים לילדים, דמוגרפיה חדשה, וינס ניצח. ועדיין, המכירה ב-1984 הייתה מזעזעת. לאחר שרכש את הארגון, וינס סגר אותו וה-WWF השתלטו על השידור ב-TBS בקיץ, כי זה מה שרצה. וינס קיבל את השידור הכי טוב להיאבקות- אולי קיבל שידור לארגון החדש שלו עם הפרומוטרים בג'ורג'יה, בשבע בבוקר שבת אצל טרנר, אבל הארגון לא הצליח. לווינס היה שידור טוב ב-TBS וב-USA, וגם ספיישלים ב-MTV לקראת רסלמניה. סינדי לאופר ומיסטר טי עזרו להיאבקות להיחשף, והאלק הוגאן התפרסם. אפילו שה-NWA היו המבוססים ברוב המדינה, ובשווקים רבים הארגונים המבוססים ניצחו את ה-WWF ברייטינג ובקהל, לתקשורת זה לא שינה. וינס קיבל קרדיט על מילוי הגארדן למרות שזה קרה מאז שנות ה-70, ועבור תוכנית כבלים חשובה, למרות שהשיג פחות מג'ורג'יה בשיאה. כמו הסכמים רבים של בארנט, זה השפיע על העסק. וינס הוביל על ה-NWA ועל כולם בתחילת מלחמת ההיאבקות, ויותר מזה, המתחרים לא היו חשובים בתקשורת. וינס עדיין היה מקבל פרסום עצום, כי הוא היה מניו יורק ויותר מודרני, אבל אם הרייטינג שלו היה פחות משל אטלנטה, כמו שהיה, היו מדברים על מלחמה ולא על וינס ששינה את העסק, והתרברב על הגארדן והכבלים.
- לג'ו פרקינס מגיע הקרדיט על ההתרחבות של ה-WWF ב-1984-85, אבל בארנט, שהיה חשוב אצל מנהלי תחנות ואחראי תוכן, עזר. גם עזר שגנבו את הזמן המבוסס של הארגונים הקיימים, כי בארנט היה מקושר בטלוויזיה מהימים הראשונים שלה. ההיאבקות הייתה במלחמה הכי מרה בהיסטוריה. עבור וינס מקמהן, זה עדיין "אנחנו נגדם", אבל הם עכשיו זה העולם האמיתי ואפילו המעריצים. זה מה שמניע אותו. בארנט שונה, ונשאר ידידותי עם כולם. אף אחד לא יודע, אבל מאמינים שפוטר ב-1987 כי דיבר עם האנשים הלא נכונים. חברים ותיקים שלו היו אויבים של וינס. אבל בסוף, למרות שלא היה חייב, וינס החתים את בארנט בקיץ 2002, והרשה לו לחיות טוב בסוף ימיו, למרות שלא כמו שחי בעבר. בדיעבד, אם מוציאים את בארנט מההיסטוריה, תמיד בלתי אפשרי להבין מה היה קורה. בארנט לא השיג את השידורים ברשתות, הוא רק עבד אצל פרומוטר שהיה לו. הרשת, כשטלוויזיה הייתה בחיתוליה, הייתה יוצרת כוכבים. ולפי אגרוף ורולר דרבי, הטלוויזיה הייתה מתפשטת ולבסוף היה נמאס לה מהיאבקות מרוב חשיפה. הרעיון לקנות שידורים מקומיים היה קורה לבסוף. בארנט נחשב ליוצר ההיאבקות באולפנים, אבל זה היה מצורך, לא מרעיון מבריק, וכבר קרה במרסיקו, למרות שבארה"ב עוד לא ידעו. הרעיון היה נהדר אז, ומישהו היה ממציא אותו, אבל מי יודע? אם המציא את רעיון הסגמנטים האישיים, האם מישהו יהה ממציא אחר כך? כנראה. פריץ ואן אריק עשה את זה בתחילת שנות ה-80, לפני שה-WWF העתיקו ממנו. יש כמה שאומרים שהמציא את הרעיון הזה, אבל לא ידוע אם זה מדויק. אין ספק שמגיע לו קרדיט על ההצלחה באוסטרליה. בג'ורג'יה, ל-NWA כבר היו יתרונות פוליטיים וכלכליים, ובטווח הארוך הם היו מנצחים. זה היה מזל בלבד שטד טרנר, הבעלים של הברייבס, גם שלט בערוץ 17 המקומי כששודר בלוויין. בעלים אחר אולי היה אגרסיבי בהתרחבות, בטח כשההתרחבות לאוהיו הייתה חזקה. אבל וינס מקמהן, מניו יורק ועם הגארדן, ששלט בלוס אנג'לס ויכול היה להשתלט על המערב התיכון עם הוגאן, מושך הקהל המבוסס, היה משיג את USA נטוורק, שנוצרה מהרשת של MSG ושידרה את המופעים החודשיים שלו תמורת תשלום, והוא היה מנצח. וינס לא היה קונה את ג'ורג'יה, לפחות לא במחיר הזה, בלי בארנט מאחורי הקלעים. אבל הארגון היה שורד עוד כמה שנים, כי כל הטריטוריות ירדו כשהפרומוטרים העשירים, וינס וקרוקט, רכשו את כל המתאבקים. קרוקט, עם הקשרים הגיאוגרפיים והקשר ל-NWA, היה מקבל את השידור, כמו שקיבל בעקיפין. יש תחושה בקרב אלו שהיו מעורבים בכך ששאריות ה-NWA כנראה היו גוססות אלמלא בארנט היה לוחץ על טרנר לרכוש את קרוקט, כי עמד לפשוט רגל. עדיין, זה היה הגיוני על הנייר, למרות שזה היה אסון לבסוף. המקורבים לעניין אומרים שכשאריק בישוף פיטר את בארנט ב-1995, זה היה כי לא רצה שיהיו למישהו קשרים כדי שיוכל לדבר עם אנשים כמו הארווי שילר או טד טרנר. בישוף היה מספיק חזק כדי לעשות את זה, ואפילו בארנט, אם היה בארגון כשעשו טעויות ב-1998-99, לא היה יכול לעצור את זה, גם אם הבין עד כמה הם מפשלים כשנדמה היה שהכל בסדר. באופן רשמי, בישוף אמר שבארנט גרם לבעיות בהנהלה כששחרר אותו, ונתן לו פיצויים יפים.
נערך לאחרונה ב: