סיפור לכל חברי הפורום

שמאלני

New member
ergil....

ילד למה אתה מושפע מחבריך הימנים,אתה לא מבין שלא הייתה לרבין ברירה אחרת אלא ללכת למשא ומתן עם הפלסטינים. הרי אצל שמיר הייתה אינטפאדה והוא לא עשה כלום. אצל רבין גם הייתה אינטפאדה והוא ראה שצריכים לעשות משהו בנידון ולכן החליט ללכת על הסכם,שנקרא הסכם אוסלו. לפני ההסכם אף אחד לא ידע מה יקרה כולם קיוו לטוב,ועובדה שרוב העם היה עם רבין ובחר בו. תראה כיום יש טרור וזה ימשך אם לא נפסיק את זה איכשהו,ובטרור אי אפשר לטפל בכוח כי זה לא יעבוד בחיים גם ככה הוא מתאבדים. הדרך היחידה להשתיק את המחבלים זה דרך הסכם שלום. תראה מה היה קורה לולא הרשות לא הייתה לוחצת על ארגוני הטרור,כיום היו ממשיכים הפיגועים אך הרשות לוחצת ואין פיגועים. אנחנו מחסלים להם מחבלים,אנחנו עושים עליהם כתרים,אנחנו שמים מחסומים,מכניסים יחידות של צה"ל שיעצור מחבלים ולפעמים מידי פעם יש מבצע של צה"ל בשטחים. אז כל מה שאנחנו עושים שווה {סליחה על המילה} שווה לתחת. אי אפשר לעשות יותר,גם ככה אנחנו מתעללים בעם מסכן רק בגלל כמה ארגוני טרור. אבל בגלל דעות של אחרים רוצחים בן אדם?? זה נראה לך נורמלי. ולאחר רבין שנרצח עלה לשלטון ראש ממשלה בין הגרועים שאי פעם היה בשלטון. אי אפשר להגיד שהוא הוריד את מספר הפיגועים,כי אי אפשר להוריד את מספר הפגיגועים הכול תלוי בארגוני הטרור. תראה איך אנחנו מכתרים את השטחים ושמים מחסומים,אז זה עוזר? לא עוזר ולא בדיך. וכיום בשלטון ראש ממשלה חביב אבל חרא. דוגרי אני אוהב את שרון,יש לו חוש הומור והוא חביב כזה. אבל בתור ראש ממשלה הוא חרא,חרא זה עוד מחמאה. והוא יכול לעשות הרבה תאמין לי. שיש מיתון ואבטלה לא קונים וולו בשווי 220,000 לאיזה 50 אנשים בכירים ששולטים במדינה. ולא משקיעים 10 מיליון ש"ח במשרד ראש הממשלה בת"א. זה רק קמצוץ קטן איך אפשר לחסוך ותת לנזקקים,רק צריכים לחשוב קצת.
 

Ergil

New member
שמאלני

אתה קשה קליטה? בגניסט נתן לך את מספרי ההרוגים לפי שנה, ורואים שם בבירור שבתקופתו של ביבי היו פחות. הוא נתן לך קישור לכתבה שמראה שהכלכלה של מדינת ישראל השתפרה בתקופתו של ביבי. מה עוד אתה רוצה? הנה שתי דרכים לעצור את הטרור: 1) להרוג את כל הערבים. 2) להעביר את כל הערבים הרחק מכאן. שום מו"מ לא יעזור. ההוכחה הפשוטה היא, חוץ מזה שמו"מ נכשל בעבר, שכשהערבים קיבלו את רוב א"י ב48, זה לא הספיק להם והם התחילו את המלחמה.
 
egril, הנה עוד כמה רעיונות

1) להתקין מגנטים ענקיים על גבול שימשכו את כל כלי הנשק מהמחבלים 2) להעביר חוק שבכל חנויות הבגדים ימכרו רק אפודי מגן 3) להחזיר בתשובה את כל האוכלוסיה הערבית בעש"י אולי יש לך רעיונות קצת פחות הגיונים ונאצים מלהרוג את הערבים?
 

Ergil

New member
אני רואה שהשמאל לא מזהה אירוניה

כשהיא חולפת בשריקה ליד אוזניו(אין קשר למה שאני רוצה להגיד, אבל זה ציטוט נחמד). אם להרוג את כל הערבים לא מקובל עליך, כל מה שנשאר לעשות זה טרנספר.
 

רפי2002

New member
סלח לי שאני מתערב....

אבל...בקשר לכתבה של בגניסט....כתבתי משהו...לא זוכר, וכזכור אף אחד, לא הגיב לי....מעניין למה, אולי.......כי אני צודק....אבל רק אולי.... בכל מקרה, רד קצת למטה, ותראה את זה... בקשר לדרכי הפתרון שלך אני לא יגיב....לא נראה לי שיש טעם.... עכשיו...אם אני מבין נכון, אין מו´´מ....נכון...? יש ביטחון עכשיו???? אתה יודע, שאף פעם, אבל אף פעם, לא נתנו לדיוני השלום ללכת עד הסוף...תמיד היה משהו שעצר את זה באמצע.... אז לא נראה לי שאפשר להגיד שהם נכשלו.... זה כמו שתלמיד יקבל נכשל, כשענה רק על חצי מהשאלות..... יום טוב...
 

Ergil

New member
אין בעיה, תתערב כמה שאתה רוצה

אולי תמצא קישור להודעה שלך? אין טעם להגיב, זה כי אין לך מה לומר, נכון? גם הדרכים שלא כוללות מו"מ לא נוסו אי פעם.
 

רפי2002

New member
בבקשה....

הלינק מצורך.... אני לא מגיב....כי אני מקווה בשבילך שאתה צוחק וכל הניסיון ללא מו´´מ נוסו לפני אוסלו....לא ככה?
 

רפי2002

New member
בבקשה....

אני לא מגיב...כי אני מקווה בשבילך שאתה לא רציני!!!!!!! כל הדרכים שלא כוללות מו´´מ נוסו לפני אוסלו....
 

Ergil

New member
בטח שאני לא רוצה להרוג את כל הערבים

אבל זה אומר שהפתרון האפשרי היחדי הוא טרנספר.
 

Ergil

New member
בשנת 1948

כל השטחים שהערבים מבקשים היום, ויותר, היו בשליטתם, ובכל זאת הם פתחו במלחמה כדי להשמיד את היהודים בא"י לגמרי. מסקנה: בילתי אפשרי להגיע לשלום.
 
כן, בטח, טרנספר...

אני בטוח שארצות הברית, נאט"ו והאו"ם פשוט ישתגעו על הרעיון הזה... בדיוק כמו שהם השתגעו שטנספר של מילוסוביץ´
 

Ergil

New member
למה להעמיד פנים שאתה לא יודע על מה

אני מדבר? טרנספר מרצון, עם כרטיס טיסה למדינה לבחירתם ו10000 ש"ח. ומי יודע? אולי אחרי עוד כמה פיגועים בקנה המידה של מגדלי התאומים יכניסו קצת שכל לעולם והם יעזרו לנו בטרנספר.
 
רק צריך 30,000,000,000

והחלום שלך יתגשם. בחיי, אין שום דבר שאני יותר רוצה מטרנספר מרצון, שנחייה במדינה יהודית בלי ערבים. אבל תהיה ריאלי, זה לא יקרה. כדאי להפנים את זה לפני שהם יהיו הרוב ואז בכלל לא תהיה מדינה יהודית זה לא רחוק 10 שנים והדמוגראפיה תכניע את מדינת ישראל
 

Ergil

New member
אני בטוח שאם

ראש הממשלה שאחרי הבחירות הבאות יחליט לעשות את זה, הכסף יגוייס.
 
תגיד, אתה היית עוזב את הארץ תמורת

כרטיס טיסה ואזרחות לחו"ל ו10,000 שקל? i rest my case...
 

Ergil

New member
אם הייתי יודע

שאני לא משאיר מאחורי ערבים, ומה שיותר גרוע, אנשים כמו ג ל י, הייתי עוזב. אני לא יכול לומר שאני רואה את הקשר, אבל ניחא.
 
אתה כנראה קצר ראיה...

הייתי ממשיך עם הויכוח אבל יש לי מחר מבחן בביולוגיה שעה ראשונה אז רצוי שאני אשן קצת
 
ידידי, ועוד איך הייתי עוזב!!!

אם הייתי יודע שאני עוזב למדינה שנשלטת ע"י אנשים שהלאום שלהם הוא הלאום שלי והדת שלהם היא הדת שלי, בעוד שלארץ שאני חי בה אין לי שום זיקה היסטורית (ירושלים מופיעה בקוראן פעם אחת), הייתי עוזב גם בחינם. מצפה לתגובתך.
 
למעלה