סיפור לכל חברי הפורום

ומה עם הקבלן אריק?

שהחליט שהפיגומים לא קימיים ולא רלוונטים. אבל בכל זאת עדיין נרצחו עשרות דיריים...
 

שמאלני

New member
roobie סיפור ענק !!!!!!!!!!!!!

תשמע רובי איך עלה בראשך סיפור שמשקף את המציאות,אני אפילו לא חשבתי על דבר כזה. וזה מה שבדיוק קורה,רבין החל לבנות הסכם עם הערבים הסכם שהיה אמור להחזיק לכל החיים. אך היה אדם שלא הסכים עם דעותיו של רבין ורצח אותו. ומאז הסכם אוסלו התחיל לפול,אומנם זה לא קרה בבת אחת לקח לזה כמה שנים. אבל מי שעזר להסכם לקרוס יותר מהר היה ביבי שלא רצה להמשיך את הסכם אוסלו. ורק לאחר לחצים כבדים עליו הוא הסכים לחלק את חברון. אך לא היה בזה משהו מעשי כי רק לחלק את חברון במשך 3 וחצי שנים שהוא היה ראש הממשלה זה כלום. במקום לנסות ולהמשיך את הסכם אוסלו הוא הרס יותר ויותר את הסכם אוסלו. אחר כך שברק כבר הציע לערפאת כמעט הכול,ערפאת לא הסכים בגלל ביבי שהוא הרס את האימון שהיה בין רבין לערפאת. הרשות הפלסטינית בטחה בנו בתקופת רבין האמינה לו,אך לביבי השקרן הזה אפילו השרים שלו לא האמינו לו.
 

Roobie

New member
תודה ../images/Emo13.gif

הסיפור עלה לי לראש אחרי שיחה עם איתן הבר, שהסביר שהסכם אוסלו מעולם לא נכשל - כי הוא מעולם לא בוצע עד הסוף, הוא נקטע באמצע, אז ניסיתי לחשוב על דימוי מתאים. תקרא את השיכתוב שעשיתי, הוא יותר טוב. וצור קשר דרך האי-מייל: [email protected]
 
להיזהר על הלשון

אני שמח שאתם נהנים זה מליקוקיו של זה, אך נא להיזהר על הלשון. איתן הבר? אדם יקר לעם היהודי. אני מעריך אותו מאוד. ועם זאת, איני יכול לשכוח את אמירתו אחרי תוצאות המדגם ב1996: "נתניהו יהיה אפיזודה חולפת בחיי מדינת ישראל". איזה כיף להיזכר באותו לילה, אה רובי? אתה תמשיך להמציא סיפורים יפים שהעם לא קונה. אנחנו נמשיך לנהל את המדינה.
 

Roobie

New member
מה הבעיה עם זה?

אסור לו להגיד שביבי יהיה אפיזודה חולפת? דרך אגב, אביו של איתן הבר הוא ממקימי תנועת החירות. רק לידע כללי. יש כאלה שמתפכחים (ובאמת).
 
אמרתי שאסור?

בסכ"ה נהנתי להיזכר בזכרונות נעימים. איך השמאל אכל אותה באותו לילה... הרי מבחינת השמאל, הליכוד הוא עדיין בסכ"ה אפיזודה חולפת. מבחינת מדינת ישראל לא, וטוב שכך.
 

Roobie

New member
כבר ציינתי בהודעה שכתבתי עכשיו

שהימין נוהג להמציא אידיאולוגיה או עמדות לשמאל ואז לתקוף אותו עליהן. זה טפשי, אני מבקש שתפסיק עם זה. השמאל לא רואה את הליכוד בתור אפיזודה חולפת, ואני חושב שזה חשוב שהליכוד ימשיך להתקיים, לא הייתי רוצה לראות מדינה שהימין לא קיים בה. חוץ מזה שהליכוד עדיף על ש"ס, האיחוד הלאומי, המפד"ל, יהדות התורה ושאר מפלגות הימין ומפלגות החרדים.
 
תראה... לא אני אמרתי את זה

איתן הבר אמר את זה... ב-1981 זה מה שאמר המערך. הספידו את בגין לחלוטין, עד שצחק עליהם אח"כ ואמר: "היתה לי תחיית המתים". ב1984? אותו דבר. ב-1996? איתן הבר והלילה המתוק. אני לא ממציא אידאולגיה לשמאל לכל דבר יש לי הוכחות. מי אמר: "אם הכרעת העם היא הליכוד איני מוכן לקבל אותה"? רמז: מישהו ממפ"ם, המפלגה שטענת שאתה מתומכיה. נ.ב. אם אתה החלפת את אד, אני מאושר. דיון עניני ולא סיסמאות מנבובות.
 

Roobie

New member
תקשיב

זוכר את ההסתות לרצח רבין? בין "מוות לרבין", "רבין רוצח" ועוד סיסמאות של אדמו"רינו ביבי, צילמו אנשים שאומרים "זאת לא ממשלה, זאת סתם כנופייה שהשתלטה על השלטון". אבל שטויות.. לימין מותר
 
סילופים

1. נתניהו לא אמר רבין רוצח ולא מוות לרבין. אני אישית שמעתי אותו אומר לאנשים שצעקו נגד רבין בהפגנה: "רבין לא האויב שלנו, המדיניות שלו היא האויב". 2. כמו כל שמאלני שמגיע לפורום, גם לך אני נאלץ להזכיר את העובדה המרה שמי שהרג יהודים על אלטלנה היה השמאל, ועוד ראשי השבט, ועוד אח"כ התגאו בזה, בניגוד לימין, שם זה היה קיצוני מטורף שזכה לגינוי מוחלט. 3. ומה מותר לשמאל? בוא נראה: להסגיר יהודים לבריטים. למסור את סודות האטום של ישראל (וענונו). לרגל לטובת סוריה (אודי אדיב).
 
רגע, אז ביבי הרס את אוסלו?

אחי, ביבי מת עליך. נתת לו מחמאה שלא מגיעה לו. אני מצלצל מחר לחיים, העוזר שלו, לספר לו על המחמאה שנתת לביבי. אני בטוח שהוא ירצה להודות לך אישית. מאז שמישהו כתב כאן שהליכוד הביא את הכלכלה של מילטון פרידמן, לא קיבלנו כאן (הליכודניקים) מחמאה כזאת גדולה. להיות מי שהרס את את אוסלו זה לפחות כמו להיות מי שהחל את המפנה ביום כיפור ומנע את החורבן שהתרגש על מדינת ישראל בעקבות המחדל של השמאל באותה מלחמ (קוראים לו אריק שרון).
 

byron

New member
סיפור לא לשמאלנים עם לב חלש

היה היה אדם נחמד וסופר פטריוטי שכל חייו עשה למען מדינת ישראל. וגם אם חלק מפעולותיו לא היו מוצלחות כל כך אז העיקר הכוונה. והעם ראה ונתן לו את המלוכה. והאדם הנחמד הזה המשיך במעשיו למען המדינה. הוא לקח 400 מאויביה הנועזים של המדינה ושלח אותם לגלות. בפועל אותם אויבים באו מאירגון דתי קטן ודפוק. ובגלות הם קיבלו השתלמות מאירגון דתי דפוק אחר בשם - חיזבאללה. אבל לא נורא העיקר הכוונה. והאיש הנחמד המשיך למען המדינה והחזיר את ה400 כי בעולם התלוננו והוא רצה שניראה בסדר בcnn. ואז באה עוד טעונונת טפשות אוסלו. וחצי מהעם הרים שלטים "אל תתנו להם רובי" וחלק מהחצי השתמש במילים שאסור להשתמש בהן. וחולה רוח אחד לקח את זה קשה וביצע את הפשע שלא יסלח לעולם. ומאז היו ארבע ראשי ממשלה. שניים מהם ממשיכי דרכו של הבן הבכור של מדינת ישראל. פעמיים נתנה ל"הסכם" (לכל הסכם לפחות שני צדדים) ההזדמנות. ופעמיים הוא כשל. בפעם האחרונה ניסו לקחת את ההסכם עד לסופו. וזה עוד יהיה סופנו. אז אל תנסו למכור את השקר שההסכם לא קיבל הזדמנות.
 
למעלה