סיפור לכל חברי הפורום

Roobie

New member
תבין

ערבים זה לא לאום - ערבים זאת אומה הפלשתינים זה לאום נפרד מהמצרים, לדוגמא וזיקה היסטורית היא לאו דוקא דתית, מן הסתם איפה שהם גרים נחשב עבורם למקום עם זיקה היסטורית. זאת אדמה שהם מגדלים בה, יש לזה קדושה אצלם.
 
מה האומה של היהודים?

אני מבין שלפי גישתך, יהודי ארצות הברית שונים מיהודי ישראל, יהודי פולין שונים מיהודי אוסטרליה, וכן הלאה... מה דעתך שהיהודים יבקשו לעצמם הגדרה עצמית בכל אחד מהמקומות הללו? האם תתמוך בכך? אני דווקא בעד!! סוף סוף יהיו לנו גם 21 מדינות (לפחות), כמו לערבים. אני מקווה שתצטרף אלי בתמיכתי זו, כי אם אתה תומך ב21 מדינות לאומה הערבית, למה שלא תתמוך בכמה מדינות לאומה היהודית?
 

Roobie

New member
לא...

אני לא תומך ב"21 מדינות לאומה", זה דבר גאוני שימנים נוהגים לעשות, להמציא לשמאלנים אידיאולוגיה ואז לתקוף אותם עליה. אני תומך במדינה ללאום שמהווה רוב בשטח שבו הוא יושב (וואדי ערא זאת לא דוגמא, זה אזור קטן בתוך מדינת ישראל. הגדה והרצועה הם מחוץ לשטח מדינת ישראל, חוקית).
 
ובכן, יצא המרצע מן השק

אמרת ש"אתה תומך למדינה ללאום בשטח שבו הוא יושב". ובכן, הויכוח שלנו הוא על ההגדרה של השטח. מהו השטח שלאורו נקבע האם ללאום שיושב בו מגיעה מדינה? הרי אם ניקח את הגליל בתור יחידת השטח הרלבאנטית, לשיטתך צריכה לקום שם מדינה ערבית! אך כמובן שלא עולה על הדעת שניקח את הגליל, כי מה הופך אותו ליחידה גיאוגרפית מובחנת? באותו אופן, לא ניתן לקחת את יש"ע בתור יחידה גיאוגרפית מובחנת. אין שום דבר שמבחין את היחידה הזו, שמפוצלת לשניים, מבחינה גיאוגרפית, משאר חלקי א"י המערבית. המסקנה: יחידת השטח הרלבאנטית בעניננו היא א"י המערבית, שנתחמת ע"י הירדן במזרח. בשטח זה מהווים היהודים רב, ולכן לא תהיה בו ריבונות זרה. מנגד, ביחידת השטח שממזרח לירדן (מדינת ירדן), מהווים הפלשתינאים רב, וכאן אני נזקק להסכים עימך: הם זכאים שם למדינה. אני שמח שהגענו להסכמה: שתי מדינות לשני עמים. בקשר לחוק. הסבר לי בבקשה על איזה חוק אתה מדבר: הישראלי? הבינלאומי? אז אוכל להגיב.
 

Roobie

New member
אתה סותר את עצמך

קודם כל אציין שאני מדבר על החוק הישראלי. יש"ע מעולם לא סופחה למדינת ישראל, וגם החוק הבינלאומי כמובן לא מכיר בכך שזה חלק ממדינתנו. חוץ מזה - אתה אומר שזה הולך לפי דמוגרפיה - אז למה כשהערבים היוו כאן רוב לא הגיעה להם מדינה? אין מה לעשות, זה המצב כרגע. הם רוב בשטחים שלא סופחו לישראל, ולכן צריכה לקום להם שם מדינה.
 

Charlie

New member
לקרוא בפורום הליכוד על הטרנספר?!

יפה, אתם מתקדמים...
 

Ergil

New member
אמממממממ

מה הקישור שלך קשור לכתבה של בגיניסט שאומרת שהכלכלה השתפרה בתקופת ביבי?
 

Ergil

New member
מתמטיקה פשוטה

שנתיים - 30 פיגועים שנה - 15 פיגועים בממוצע שלוש שני - 45 פיגועים אני יודע שזה לא באמת תקף, אבל זה הדבר הכי קרוב. בכל מקרה, בתקופת ביבי היו פחות פיגועים.
 

רפי2002

New member
אתה בעצמך אמרת

שאי אפשר לעשות מטמטיקה כזו.... נכון, אצל ביבי היו פחות פיגועים.... כמו שילד שיעשה חצי מבחן יש לו סיכוי לקבל פחות מאשר ילד שעשה מבחן שלם...יענו ענה על כל השאלות... לא ככה?
 

Ergil

New member
זה הדבר הכי טוב שיש לנו

והאנלוגיה שלך למבחן לא נכונה, כי ביבי היה בשלטון שנתיים, לא שנה וחצי.
 
לא נתנו להם ללכת עד הסוף?

אני מבין שללכת עד הסוף מבחינתך זה לקבל את כל דרישות הערבים. את זה באמת לא עשה אף ראש ממשלה, כולל אהוד ברק, שהציע 97% מהשטח, חולות חלוצה ומזרח ירושלים. אפילו הוא הבין ש"ללכת עד הסוף" ולהיכנע לדרישות הערבים פירושו חורבן מדינת ישראל. אני בטוח שאם היינו מסכימים לזכות השיבה, השיחות היו מצליחות ובגדול. האם אתה חפץ בכך?
 

שמאלני

New member
ergil...

אתה קשה קליטה אהה? אתה לא קולט שלא מדובר רק בהרוגים או פצועים. הרי לא מסתכלים רק על המצב הביטחוני איך שהוא היה מסתכלים בכללי מה עושה ראש הממשלה בסוף קדנציה,וביבי עשה אפס. ומה אתה משווה לי עכשיו מספר הרוגים,אתה קצת דפוק. דבר שני,בהודעה הזאת הראת כמה שאתה ילד טיפש מפגר וחסר שכל שכותב כאלה שטויות שאפילו בפורום נוער הליכוד לא כותבים כאלה שטויות. תגיד לי ואיך בדיוק תהרוג את כל הערבים?? תראה איזה שטויות כתבת אני מתמוגג לי כאן,אהה נכון צה"ל צבא של 20,000 קרבים יכנס ל-21 מדינות ערב ויהרוג את כל הערבים. רעיון מצוין אין לא חשבו על זה קודם. איך שמיר ביבי וכיום שרון לא חשבו על רעיון כזה מבריק. דבר שלישי,מה זה בדיוק להעביר את כל הערבים הרחק מכאן?? תראה איך אתה סותר את עצמך,מצד אחד אתה כותב שצריכים להרוג את כולם מצד שני אתה כותב שצריכים להעביר אותם הרחק מכאן. תספיק ילד אתה עושה מעצמך יותר מדי טיפש,אני מציע שתעשה הפסקה בלכתוב כי אתה אפילו לא שם לב מה אתה כותב.
 

Ergil

New member
איזה אידיוט

לקרוא אתה יודע? זה להרוג את כל הערבים או להעביר אותם לכל הרוחות מכאן. אם להרוג אותם לא מקובל עליך, כל מה שנשאר לעשות זה טנספר, ובאותה הזדמנות לזרוק אותך איתם.
 

Roobie

New member
אם אני או שמאלני אחר היה כותב

שצריך להעיף אותך מהמדינה הזאת, כי עולים ממך ניחוחות פאשיסטיים, הבגיניסט היה מציין את זה בהבלטה ודואג לפרסם זה באתר ליכוד1, בתור דוגמא לזה שהשמאל רוצה להעיף מפה את הימין. אבל לימנים מותר להגיד מה שהם רוצים.
 
באמת

תמיד יש תחושה שהשמאל פשוט שונא יהודים. תגידו לא שמעתם על דבר כזה שנקרא לאומיות? בגלל זה מדינת ישראל הוקמה. ישראל כמדינת היהודים.
 

Roobie

New member
תסתום!

נמאס לי מאנשים כמוכם שחושבים שהם המציאו את הציונות אתה יותר ציוני ממני? יש לך מושג בכלל? יש לך מושג מה המשפחה שלי תרמה למדינה הזאת? לך יש רעיון איך לשמור על המדינה הזאת, לי יש רעיון. שנינו רוצים לשמור על המדינה. שנינו ציוניים. הבנת??
 
למעלה