סכמ"ש

svety

New member
סכמ"ש ../images/Emo9.gif

משהו טוב שקרה לך השבוע: משהו רע שקרה לך השבוע: שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: התחדשות השבוע: תוכנית השבוע: סרט השבוע: ספר השבוע: מאכל השבוע: יציאת השבוע: משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: אדם שעשה לך את השבוע: אדם שהרס לך את השבוע: אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: ציטוט/יציאת/מילת השבוע: תמונת השבוע: התוכניות לשבוע החדש: לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: מסקנת/ות השבוע:
 

IkMfNiY

New member
בא לי

משהו טוב שקרה לך השבוע: 94 במבחן קשההה משהו רע שקרה לך השבוע: התחיל הסמסטר ונפל גראד בב"ש שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: ביטלס, לא משהו ספציפי התחדשות השבוע: סמסטר
תוכנית השבוע: קומיוניטי סרט השבוע: - ספר השבוע: - מאכל השבוע: שוקולד יציאת השבוע: - משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: טיסה לברלין :)) משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: לקבל החלטה של מאיזה קורס לפרוש אדם שעשה לך את השבוע: כל מיני אדם שהרס לך את השבוע: - אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: ? ציטוט/יציאת/מילת השבוע: - תמונת השבוע: - התוכניות לשבוע החדש: ללמוד ולטוס לברלין לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: סבבה :) [חוץ מהגראד!] מסקנת/ות השבוע: אני חנונית יעל
 

Thumpers

New member
למה לא :)

משהו טוב שקרה לך השבוע: משהו רע שקרה לך השבוע: שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: Porcupine Tree - Blackest Eyes התחדשות השבוע: נעלי בית צמריריות :) תוכנית השבוע: המפץ? נניח :) סרט השבוע: לא ראיתי כלום. ספר השבוע: לא יצא לי לקרוא. מאכל השבוע: מאפה פטריות. יציאת השבוע: "מה ההבדל בין חמוד של גברים לחמוד של נשים?!" -- בויכוח עם אדם יקר. אגב - מה לעזאזל ההבדל? (ורק עכשיו שמתי לב שאתמול פעמיים יצא לי לדבר על המילה "חמוד"... קריפי.) משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: יום פתוח בירושלים ובתקווה גם ציוני פסיכומטרי!! משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: ציוני פסיכומטרי. :( אני מפחדת. אדם שעשה לך את השבוע: כולכם כמובן, ומישהו יקר לליבי שיצא לי לדבר איתו לא מעט השבוע. אדם שהרס לך את השבוע: אני, כמובן :) אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: וואו, כל כך הרבה. ציטוט/יציאת/מילת השבוע: לא היה את זה כבר? :O תמונת השבוע: הממ, נו פיקצ'רז. התוכניות לשבוע החדש: לעבוד, להיות ביום הפתוח בירושלים - ולא להתאבד אחרי הציונים של הפסיכומטרי. לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: היה שבוע מעייף, אבל סבבה לגמרי. מסקנת/ות השבוע: אני ממש מקווה להפסיד בהתערבות, אבל אני עוד לא יודעת מה אני הולכת לעשות בעקבות ההפסד. ..
 
מחזיקה אצבעות ../images/Emo249.gif.

כמה את צריכה לקבל בפסיכו? אני שואלת את זה כדי שנדע אם לחגוג לך את התוצאה או לארגן לך מסיבת תמיכה כשתקבלי את התוצאות
.
 

Thumpers

New member
680

אני אבכה מכל תוצאה שאני לא אקבל. אוח, אני מפחדת.... המילולי הולך לדפוק אותי קשה.
 
מספיק להיות בכיינית

כבר אמרתי לך שאת הולכת לקבל יותר ממני. את מוזמנת לשנות את המטרה שלך מ-680 למשהו גבוה יותר. ונכון שככל שמכוונים נמוך יותר אז יש פחות סיכויים להתאכזב, אבל תאמיני לי שגם לכוון גבוה יותר ממה שאת חושב שאתה מסוגל אליו זה לגיטימי. אני כיוונתי למשהו שמבחינתי היה אפשרי רק אם יהיה לי הרבה מזל, וכנראה שהיה לי די הרבה מזל.
 

Thumpers

New member
אבל אני לא מסתמכת על מזל.

רק על השכל שלי, Or lack thereof. :( אני רוצה ציונים, ועכשיו!
 
להסתמך על המזל בפסיכומטרי, זה מבחינתי

1- לקוות שיהיה "פאקטור". לפי השיטת חישוב (הטבלאות שמגיעות עם הערכת הרשמה) הייתי אמורה לקבל 8 נקודות פחות מהציון שקיבלתי, ובמספרים הגבוהים, מדובר בהבדל משמעותי. 2- כשלא יודעים משהו, אז שום מאמץ ובזבוז זמן ואנרגיה לא יעזרו לך במבחן. יש לקוות שדווקא הדברים שאתה חזק בהם יופיעו. גם אם ינסו להתקיל אותך, זה לא יהיה קל כל כך. וגם אני רוצה ציונים. היו לי שני מבחנים לפני שלושה שבועות ולפני שבועיים וחצי, ואני לא רואה שום רמז לזה שאני הולכת לקבל ציון בקרוב, וזה כבר בגדר הלא חוקי. אני מקווה שלפחות בזמן שהם מתעכבים הם חושבים על פאקטור (אולי סוף סוף אני אקבל 100 במשהו)
 

Thumpers

New member
חח

אני מקווה שיהיה פאקטור על כל המילולי. כאילו, אני די בטוחה שיש לי 2 טעויות בפרק מילולי אחד, ושלוש טעויות בפרק מילולי אחר. אוח, אני לא רגילה למספרים כאלו :( אני לא רוצה לחשוב על זה.
 
על זה את בוכה???

את רוצה כאפה, אוו מה? שתי טעויות בפרק מילולי מביא אותך למעל 140. דברי איתי אם עברת את ה-750 (זה לא הציון שלי, אבל לא רחוק), יא בכיינית. (וגם אם לא, אגב) אז למה את רגילה? ל-770 ול-800? תאמיני לי שאת יכולה לחלק נקודות לעניים, ולעשות רפואה ב-PhD במדעי המח. לך אני לא דואגת.
 

Thumpers

New member
בסימולציות של המרכז הארצי? 730-761.

למרות שגם הגעתי לתחום של 762-795. אבל אני ממש, ממש ממש לא חושבת שאני אצליח להגיע לזה על אמת. תראי, זה רק שאלות שאני כמעט בטוחה שמאה אחוז שטעיתי בהן - יכולות להיות לי עוד טעויות.
 
אין לך מה לדאוג

יהיה לך אחלה סכם בכל מקום, ואם בכאלה מספרים מדובר- אז את עוקפת אותי עם עיניים קשורות מאחורי הגב
 

Thumpers

New member
כמו שאמרתי, ואני לא מצטנעת..

לא נראה לי. הייתי בלחץ היסטרי בזמן הבחינה, אני בטוחה שירדו לי המון נקודות. נראה, נקווה לטוב.
 

Thumpers

New member
תודה על התמיכה הנפשית :)

קיבלתי 687. שעם זה אני יכולה להתקבל למה שרציתי :)
 
למעלה