סכמ"ש

מה הליכה, מתעמלות עם חישוק השבוע ../images/Emo196.gif.

לא מוכנה לשמוע תירוצים, קניתי לך חישוק אז יש לך חישוק ובזה הסיפור נגמר
. הליכה מחר
?
 

StriX Starlight

New member
../images/Emo221.gif סיכום סופ"ש! (השבוע היה סתם משעמם.)

משהו טוב שקרה לך השבוע: כל התוכניות התממשו במלואן והצלחתי אפילו להספיק יותר ממה שתיארתי לעצמי. משהו רע שקרה לך השבוע: המוסד החדש איכזב בגדול. אני לא מאמינה שדחקו אותנו לעליית גג בשביל מסיבת EBM. הו, ההשפלה. שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: הממ.. הנגן התחרפן שוב והפסקול של סוויני טוד לא הפסיק להתנגן בלופים. התחדשות השבוע: מגפי הגולגלות שלי.
וכל מיני שמונץ שמצאתי בקינג ג'ורג במחירי זנות. תוכנית השבוע: פרק חביב של B&G. חבל שעוד לא יצא לנו לצפות יחד. בטח גם השבוע אעבוד עד 22:00... סרט השבוע: ברבור שחור. כל כך שמחה שלא ראיתי אותו בקולנוע, אלא באוירה אינטימית ובאיכות סאונד מושלמת. ספר השבוע: הנקרונומיקון. המקורי. בעברית. עותק ממוספר 036.
מאכל השבוע: כנפה!! יציאת השבוע: מפגש היפיפיות במייקס. כמה ציצים מרהיבים, אלוהים אדירים. משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: אין למה לצפות. שבוע עבודה + משמרת סופ"ש. משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: שבוע עבודה + משמרת סופ"ש. אדם שעשה לך את השבוע: לא יודעת מאיפה להתחיל... עומר, על משחק הפיינטבול של המאה? שחר, על מפגש החנוניות של המאה? ג'ניה, שקנתה לי את הפאקינג נקרונומיקון? אבא שלי, שהוא הבנאדם הכי מאגניב ביקום?? אני מוקפת באנשים מופלאים. אדם שהרס לך את השבוע: לא נגזים ונגיד להרוס, אבל יכולתי לוותר על נוכחות מסוימת במייקס. אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: קרן. החיפאית המתוקה. ציטוט/יציאת/מילת השבוע: "NUM NUM NUM" תמונת השבוע: ממשחק הפיינבול, אחר הקרב האחרון. התוכניות לשבוע החדש: שגרת עבודה. סידורים ביום החופשי ): לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: הסופ"ש הכי טוב בשנה האחרונה. כל כך הרבה אירועים מגניבים ואנשים מוצלחים. מסקנת/ות השבוע: בפעם הבאה, פיינטבול בכפר מסריק. כל כך יותר שווה. דאגת השבוע: מה עושים עם התחפושת לפורים????
שבוע נפלא לכולכן, מדהימות.
 
נשמה שלי יפהפייה ../images/Emo99.gif!

כ"כ נהנינו לראות אותך בפלייס
! מה באמת עושים עם התחפושת לפורים? אני עוד לא גיבשתי תוכנית בנוגע לזה
.
 

Thumpers

New member
האאא - אני מתחפשת למיסטי!

מפוקימון, כמובן. שנים שלא התחפשתי :O
 

svety

New member
לי כבר יש תחפושת למסיבת ניינטיז

Zombie Bride תחפושת קבוצתית
לא ממש מקורי אבל עדיין כיף
 
נראה אם אני זוכרת משהו

משהו טוב שקרה לך השבוע: אני וחבר שלי חגגנו יום הולדת ביחד. זה התחיל בארוחה עם כל המשפחה שלו והמשיך בפאב
עם החברים שלו והחברות שלי. משהו רע שקרה לך השבוע: מבחנים.
זה אף פעם לא טוב. שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: לא זוכרת.
התחדשות השבוע: קיבלתי מתנה- תמונה מהממת,
שלצערי אני לא יכולה לתלות, כי אסור לדפוק מסמרים במעונות. תוכנית השבוע: מי ראה טלוויזיה בכלל?
סרט השבוע: שבוע הבא- "לזרום עם זה"...נראה איך יהיה.
ספר השבוע: 'Hormones' II edition Norman Litwack מאכל השבוע: עוגת קראנץ' קפה שהכנתי לבד.
יציאת השבוע: היום הולדת. היה ממש ממש כיף. משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: לקבל סוף סוף ציונים במיקרוביולוגיה ובביוסטטיסטיקה. כבר 3 שבועות אני מחכה לציונים. אה, ושיעור עם המרצה מספר 1 ביום רביעי. לא ראיתי אותו כבר חודשיים.
משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: לקבל ציון באיזו מעבדה. ובכלל, יש כמה קורסים שלא ממש בא לי לתהחיל איתם בסמסטר הזה. אדם שעשה לך את השבוע: חבר שלי, וחברה שלי שהביאה לי שרשרת מהממת לכבוד היום הולדת. אדם שהרס לך את השבוע: המרצה לאנדו', שבגללו הייתי צריכה ללמוד למבחן והיום דפק מבחן מסריח. אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: נחשו... ציטוט/יציאת/מילת השבוע: קראתי חומר למבחן שהיה ביום חמישי, ויש איזה הורמון, שהפעילות שלו היא כמו החומר הפעיל במריחואנה. אז חוץ מהעובדה שהוא גורם לרעב ומאנצ'יס, הוא גורם גם לחרמנות יתר (בגלל שהוא משפיע על האמיגדלה וההיפוקמפוס), או במלים של המרצה: "...פעילות מינית שאינה ספציפית ומופנית לכל דבר. בעל חיים שנפגע באיזורים אלו יהיה מאוד עסוק בסביבתו, וינסה לאתר חפצים..." אתם מבינים למה הכוונה. בכל מקרה- אני בהתחלה חשבתי שאני קוראת: " בעל חיים שנקרה בסביבה זו- רצוי שיברח מיד" תמונת השבוע: כשחברה שלי תשלח לי באימייל, אז תהיה לי תמונת שבוע. התוכניות לשבוע החדש: קצת חופש. איזו הרצאה שרציתי לראות, וזהו. שבוע אחרי זה בכלל יש לי מלא חופש (משני עד שבת). לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: סבבה לגמרי. מסקנת/ות השבוע: אין.
 

svety

New member
נו, גם אני.

משהו טוב שקרה לך השבוע: חברה ממש טובה שלי התחתנה. היה מטורף ומדהים ומשוגע, כל כך נהנתי! רקדנו כמו משוגעים, שתינו מלא והיה פשוט נפלא. ויום ההולדת של מל-כפרה-עליה, שהיה מעולה וכיף. וגם מפגש החלפת בגדים של פורום אופנה מלאה. אבל בעיקר החתונה של נינה [סורי מל, לא כל יום חברה טובה מתחתנת, וטוב שכך
] אה ו, ו, יש מסיבה של האלטרנטיב עוד שבועיים
. של הליין עצמו כאילו. פאקינג A, כל כך התגעגעתי לליין הזה, לשטויות שהיינו עושים שם, לחבר'ה. שום מסיבה "מסודרת" [הכוונה לא בבית של מישהו], גם לא המסיבות של בוב, גם לא המסיבות הכי מוצלחות שהייתי בהן [ואלוהים עדי, הייתי במספיק], לא יכולה להשתוות למסיבה מוצלחת של האלטרנטיב. אני יכולה להמשיך להשתפך שעות, אבל, כוסאמק, יש אלטרנטיב עוד שבועיים. אלוהים, מה אני אלבש?! אלוהים, איך אני אעבוד בוקר למחרת?! אעאעאעעעעעעעע. וגם, סיילם מופיעים עם קדיש. זה באמת מושלם. חייבת לקנות כבר כרטיסים.
משהו רע שקרה לך השבוע: אמ, עייפות, לחץ בעבודה, ההורים שלי מכרו את הבית שלהם ולמרות שזה לטובה זה עדיין מבאס.
שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: שיר השבוע או יותר נכון שירי השבוע.כל גרסאות הטראנס ל'הלב', 'רכבת ההפתעות' ושאר שטויות. וגם Poison, של אליס קופר, אחרי שלל שירי פרחות ונשבע לך לא בוגד למיניהם. אגב, יש תיעוד שלי רוקדת ושרה לצלילי קובי פרץ, משה פרץ, אבי פרץ ושיראללללללללללל למיניהם. אבויוש.
התחדשות השבוע: מלא בגדים מהחלפת הבגדים.
תוכנית השבוע: היפה והחנון, מחשבות פליליות, אימפריית הפשע, קטנטנות, אליפים, הורים במשרה מלאה, על טבעי.
סרט השבוע: סרט החתונה של נינה, בכיכובי
ספר השבוע: נשים קטנות, בתרגום החדש.
מאכל השבוע: הכריך שטרפתי במייקס פלייס ביום שישי. הייתי מורעבת, הזמנתי כריך גדול, קיבלתי כריך עצום, והתגברתי על זה. ואלכוהול. אלכוהול זה אוכל, נכון?
יציאת השבוע: החתונה של נינה, כמובן.
משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: יום הולדת לענתי.
משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: מליון עבודה.
אדם שעשה לך את השבוע: נינה ואריק ודייויד ומלווינה ושחר ועמית ומיכליק ועידן ולנור ואור ואלון ואלון השני ואלעד והחבר'ה שהרימו מחדש את האלטרנטיב ואני יכולה להמשיך ככה עוד אבל אין סבלנות
אדם שהרס לך את השבוע: אין.
אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: כל מי שיבוא למסיבה של ענתי.
ציטוט/יציאת/מילת השבוע: "שולחן הפריקים"
"סומנת" צלם הוידיאו מהחתונה של נינה, אחרי שהתחמקתי ממנו. צילם אותנו כל הלילה המניאק. "היה לי ממש צפוף בלימוזינה" דברים שלא חשבתי שאני אגיד, מס' 26935843759
תמונת השבוע: יש מלא בפייס נו
התוכניות לשבוע החדש: עבודה עד צאת הנשמה.
לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: השבוע עצמו לא משהו, אבל הסופש היה מדהים.
מסקנת/ות השבוע: קצת אלכוהול, ואני רוקדת מזרחית כמו אחרונת הפרחות. אבויוש.
 
למעלה