סכמ"ש

כפרה עלייך

רכילויות על המרצים והמתרגלים (כולל המלצות למי להכנס), עזרה בכל דבר שתרצי (חומר לימודי ומנהלות) תמיכה נפשית במקרה הצורך אליי בבקשה. ואת הפטור המיוחל קיבלת?
 

Thumpers

New member
145 באנגלית :p

אז כן, יש לי פטור! המון תודה - אני אשמח ליצור איתך קשר במידה ויש לי שאלות. (תיכננתי לעשות זאת בכל מקרה, אבל תודה שהצעת :p )
 

innocence

New member
אומג!

אם אלו הציונים שקיבלת שם, רוב הסיכויים שתקבלי מעל כמה שאמרת שאת צריכה. הציון שלי בסימולציות היה מאוד דומה לזה של המבחן האמיתי.
 

Thumpers

New member
אני מקווה - אבל אני בספק.

תודה בכל אופן. אגב, אני ממש לא כזו חכמה, זה באמת מזל.
 
יאאלה :)

משהו טוב שקרה לך השבוע: פגשתי המון חברים יצאתי המון אכלתי סושי ויצאתי מרוצה. היה שבוע כיפי
משהו רע שקרה לך השבוע: עדיין לא התחלתי לעבוד...
שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: גידי גוב- אוהב אותך חזק
התחדשות השבוע: לא עולה לי
תוכנית השבוע: האח הגדול והשרדות..
סרט השבוע: אין סרט... נעשה סדרה- חברים
ספר השבוע: -
מאכל השבוע: סושי כמובן
יציאת השבוע: היו כמה למען האמת. פרנג'ליקו עם חברות קרובות שלא פגשתי מזמן. יציאה למועדון נחמד עם חברות אחרות ועוד משהו קטן. היה טוב!
משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: לא ידוע
משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: כנ"ל
אדם שעשה לך את השבוע:ראיתי כל כך הרבה אנשים שאני אוהבת שכולם מבחינתי...
אדם שהרס לך את השבוע: נציגה של הכוח אדם ששיגעה לי ת'שכל.
אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: כל מי שפגשתי השבוע
ציטוט/יציאת/מילת השבוע: אני תמיד צודקת
תמונת השבוע: יש בפייסבוק
התוכניות לשבוע החדש: להסגר על עצמי... קצת מבולבלת! לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: עבר מעולה! כן ירבו! מסקנת/ות השבוע: נממ שיש הפתעות בחיים!
 

innocence

New member
נסכם?

משהו טוב שקרה לך השבוע: הנאמי (פריחת הדובדבן בירושלים) משהו רע שקרה לך השבוע: לא משהו מיוחד... שיר שלא הפסקת לשמוע/שיר השבוע: היו כמה, אבל באופן עקרוני את השיר של גאורגיה מארוויזיון 2007 sopho - visionary dream התחדשות השבוע: אין. תוכנית השבוע: לא ראיתי טלוויזיה. סרט השבוע: ספר השבוע: גם כזה לא ראיתי מאכל השבוע: בשר על האש אצל החבר *_* יציאת השבוע: הנאמי? משהו שאתה מצפה לו בשבוע הבא: שום דבר מיוחד. להיפך, חבל שאי אפשר לחזור אחורה כדי שיהיה לי יותר זמן לעבוד על התחפושת. משהו שאתה לא מצפה לו בשבוע הבא: שהוא מגיע...? אדם שעשה לך את השבוע: ? אדם שהרס לך את השבוע:? אדם שאתה רוצה לפגוש בשבוע הבא: ? ציטוט/יציאת/מילת השבוע: ? תמונת השבוע: מההנאמי. אין בכלל תמונות שלי, וזו היחידה שמצאתי, אז תסלחו לי שהיא לא מי יודע מה מוצלחת XD התוכניות לשבוע החדש: לסיכום, איך עבר עלייך השבוע: מסקנת/ות השבוע:
 

innocence

New member
תיקים? לא...

אבל תחפושות כן. את שלי לפחות. יש לציין שאת הקימונו בתמונה לא אני תפרתי, אלא הוא נקנה ביפן, יחד עם כל האקססוריז שלו (למעט התיק הקטן והשמשיה שנקנו במקומות אחרים וגם הקישוט לראות שאני הכנתי:))
 
למעלה