>>סמינר הגשמה אירוע הענק של האביב<<

Definetly Maybe

New member
אני גם. ../images/Emo13.gif

נועם, מקרית חיים.. אנחנו יוצאות 3 מסינטה
.
 

irisalt

New member
קרית יובל..

למרות בעיות רבות וממושכות יוצאים בסיביבות השבעה להגשמה!
 
בקשר לקריית יובל וקצת על המצב אצלנו

זה נהדר שבסוף החלטתם לצאת לדעתי. אנחנו היינו אמורים לצאת בערך 7, אבל בגלל דברים דיי אישיים שלא נדון עליהם בפורום אלא בשיחה, 3 חברי קבוצה החליטו סופית לא לצאת. אז נתראה שם חברי גרעין יקרים, ונקווה לטוב :)
 

PinguiNos

New member
ואמרו אמן.

משעשע... זה לפורום גרעיני ולא לפורום התנועה... סוג של כפל משמעות... בכל אופן... זה אכן נפלא ממש... ואיליה, באמת קצת חבל שאנחנו יוצאים 4... אגב, אני לא יודע אם ידוע לך- הספסוד הסתדר והעוגיות כבר לא כשרות והתגלו ע"י שובל כמשלשלות... שלך, שני שניחן בחוסר טאקט אינטרנטי מדהים .
 

PinguiNos

New member
הרבה מזל טוב...

פחדתי כבר שיגידו שיצאתם מעפנים O: כי אני יודע שאתם לא P: שבעה זה משובח... נחכה בקוצר רוח :) אז נתראה שם בת גרעין יקרה
 
גם אני-וכל הצינצילות

שזה רק5 אנשים בסה"כ אבל איך אומרים זה לא הכמות זו האיכות- ניפגש ונשמין בכיף........אוף חבל שמצה זה מצה ולא משו נורמלי
 

invAsion

New member
שכבת המעפילים, ../images/Emo103.gif

אני נאלץ להסכים (לצערי) עם דניאל ולהודות שהמספרים מבזים. בהמשך להודעה שמישהי כתבה כאן לאחרונה על ההרשמות הנמוכות למפעלים - אני מקווה שכולם שמו לב שזה לא פסח על השכבה שלנו.. ההרשמה לסמינר הגשמה היא על-הפנים! ממה שמעתי על מחוזות תיכון-שרון, וממה שאני רואה בפורום יוצאים מעט מאוד אנשים. מעט מדי. כרגע מהקבוצה הגדולה ביותר ששמעתי שיוצאת להגשמה יוצאים 12 חבר'ה (ובאופן יחסי לקבוצה זה מעט..). מה זה אומר אם יוצאים 12 חניכים מתוך 21? אם יוצאים 6 מתוך 15? אם קבוצה מחליטה "החלטה קבוצתית" לא לצאת לסמינר הגשמה אלא לבוםבמלה? נראה לי מיותר לציין שמות, במיוחד בגלל שכל מה שצריך זה להסתכל על הקבוצות שלנו ולהבין ש-3 הדוגמאות האלו מייצגות את המצב בשכבה. אולי עכשיו, לאחר סיום ההרשמה, קצת מאוחר מדי להתעקש עם החברים שלא יוצאים שכן יצאו לסמינר - אבל נראה לי שלאור מס' הנרשמים הנמוך כולם צריכים לעשות עם עצמם חושבים ולראות איפה אנחנו נמצאים, מהי מידת האחריות שאנחנו לוקחים (ביחס למה שאנחנו יודעים להגיד על עצמנו, כמובן) ועד כמה אנשים מרגישים שקוד הדרישה של החברים שלהם לקבוצה קשור לחיים שלהם.. אז.. חג שמח, ונפגש בהגשמה
נדב קן חופ"כ.
 
ממש לא נראה לי שהפורום הזה הוא

דוגמא לכל התנועה כי כמו שהפורום לא מיוצג כדעה של התנועה אלא של חלק מחניכיה ככה גם השאר-זו רק דוגמית מכל התנועה..........
 

invAsion

New member
זה בדיוק העניין.. ../images/Emo103.gif

הפורום כן 'מייצג', במיוחד כשאנחנו לא מדברים פה על דעה אלא על מספרים.. יש פה "נציגים" של הרבה קבוצות מרוב, אם לא מכל, המחוזות. חוץ מזה, גם אם אנשים יסתכלו מסביב במחוז שלהם ולא בפורום (למרות שזה אותו הדבר), הם יראו מה מצב ההרשמה.. פשוט אין הרבה אנשים שיוצאים להגשמה. אין. אפשר להגיד שהפורום לא מייצג ושהוא ככה וככה וככה, אבל עובדתית: אנשים בחרו לא לצאת לסמינר הגשמה. זה הכל.
 
למעלה