>>סמינר הגשמה אירוע הענק של האביב<<

emiln1

New member
מסכים אם כל מילה../images/Emo108.gif

חבל שזה לא נרשם לפניי המון זמן
 

AlmogT4

New member
ובכן

קבוצת אקסטזה המהוללת יוצאת 11 חניכים לסמינר הגשמה ! אקסטזה מעצמה אשדודית
נתראה בסמינר חברים.
 
כל קבוצת אקסטזה יוצאת! ../images/Emo47.gif

כל קבוצת אקסטזה מקן אשדודרום- 11 חניכים בסה"כ, יוצאים לסמינר הגשמה! נס ציונה, רחובות, אשדוד מזרח- הנה אנחנו באים!! ובתמונה- לא אחרת מהמדריכה שלנו, שתתלווה לסמינר ותעביר לנו את הפעולות יחד עם מדריכי הגרעין, קבלו את קים מידן שכל קטן!
 

AlmogT4

New member
וכמובן יודית לא לשכוח!

קבוצת ספירלה המעולה מקן אפרידר
קים מידן דיגידןדיגידן
 
גרעין קן רחובות אימפריה D;

סתם סתם, אני שמח שכל אקסטזה יוצאים ומצטער על זה שרחובות יוצאים רק 7 מתוך 11, באמת עצוב... ועצוב שיש קבוצות שלפחות חצי מהן יוצא לבומבמלה, בייחוד אחרי תהליך כמו פולין, קשה לי לקבל את ההחלטה הזאת.
 

PinguiNos

New member
מ-ל-כ-י-ם!

נראה אותך בסמינר, כמעט חברי גרעין שלי :) כל הכבוד :) ואם כבר אני מהלל אותכם, נהלל גם את ספירלה ונודה להורים שלי ולחיילים ששומרים עלינו בגבולות.... שני:)
 
אני שמעתי

היום מספרים לא הגיוניים (באמת לא הגיוניים אז אני לא כ"כ מאמינה להם), אבל בכל זאת - אני יודעת שהכמות שיוצאים להגשמה ממש ממש קטנה. בכל מקרה - דבר ראשון, מישהו יודע כמה רשומים ארצית? ודבר שני, לדעתי צריכה וחייבת וראוי שתהיה על זה שיחה - בקבוצות, וגם בסמינר עצמו לדעתי, ולשאול באמת מה זה אומר, ומה זה אומר כלפי הגרעינים והתהליך שהם צריכים להתחיל לעבור, וגם מה זה אומר שאין כזה דבר החלטות קבוצתיות, ז"א, איך יכול לקרות מצב שחצי קבוצה הולכים לבומבמלה וחצי הולכים לסמינר הגשמה וזה נראה בסדר באיזשהו שלב (לפחות לאלה שהולכים לבומבמלה, אני מניחה), שכל אחד יעשה מה שעושה טוב לו, ובכלל לא חושבים את זה קבוצתית. לא יודעת, למרות שאני בשכבת י"ב (ואגב גם בשכבה שלי ההרשמה למחנה פסח לא מזהירה), זה מדאיג אותי, מאוד. מה יש לכם לומר על זה?
 

PinguiNos

New member
איכס! הגועל נפש הזה?

סקס, סמים, רעש, עירום ומי מלח?? יש לי את זה בבית.. בשביל מה לבזבז כסף? ת'אמת שזה ממש מבזה שבכלל יש התלבטות בין דברים שאפשר לאמר שכמעט סותרים אחד את השני... כמו להיות צמחוני שעושה טווח המוני לכל החיות בעולם כדי שאף אחד לא יאכל בשר. אבל אתה יודע מה? יש אנשים (לא בקן שלי) ש"נמצאים" שנתיים בקן, ווואלה- כדאי שכבר יחליטו אם הם חלק מהקבוצה או לא! כי הסמינר הזה הוא יותר ממילוי מספרים! הוא חלק בלהגיד "אני ממשיך ובוחר לעבור תהליך!" או "אני בוחר לעבור תהליך עם הקבוצה שלי". לצאת לזה זוהי בהכרח לקיחת אחריות על הקבוצה- פלצני כשיהיה! ואולי אם אתה (לא אתה אתה, אתה כפניה קולקטיבית) מתלבט אם לצאת לבומבמלה או להגשמה, ובוחר בהגשמה כי הקומונרים ו\או הבוגרים ו\או חברים הקבוצה לחצו עלייך ו\או כי אתה רוצה לראות אם הגרעין שלך "מספיק מגניב" כדי שתמשיך בתנועה ובתהליך, ולא כי אתה מבין את החשיבות- יכול להיות שאולי אין לך הרבה מקום בסמינר הזה. וכדאי שתחליט אם אתה חלק מהקן או לא. ולא- לבוא פעם לפעולה, ולהיות חלק ממי שמצייר את שם הקבוצה שלו על הקיר באיזו פעם: זה לא להיות בקבוצה. שני, מפרטוס, נווה זאב.
 

maortop2

New member
אני מסכים איתך אבל לא..

נכון שלהיות חלק מקבוצה זה הרבה יותר מלצייר את שם הקבוצה לשיר מורל ולבוא מידי פעם לפעולה. אבל לצאת בפנייה גדולה שמי שלא מבין את החשיבות (שרובנו נראה לי שלא..זה מתחיל בתקופה הזו רק..) שלא יבוא זה לוותר על המון אנשים. כי מי שיכול היה להביא את עצמו להחלטה שהוא יוצא ועדיין באמת לא רואה את התמונה הגדולה ומבין את החשיבות יש לו עוד זמן לחשוב ולהבין אותה בסמינר ואחריו. עם ההתמודדות שלי עם הקבוצה שלי שנצא איזה 5 יוצאים בסוף 3 (הצפי המקורי..) ואני יכול להגיד שאני רוצה שהשתיים האחרים יצאו גם אם הם לא הכי מבינים את החשיבות. נגרום להם להבין בהמשך... *זו לא הייתה תקיפה, מצטער אם זה יצא ככה. חג שמח!!!
 

PinguiNos

New member
אני מסכים איתך ביותר..

ןמה בדבר אלה שהם לא באמת חניכים? שבאים לקן בשביל מחיובות אישית? או הקומונר החתיך? או להעביר את הזמן? לא יודע... אנחנו כן עושים שיחות, וכן מתמודדים עליהם. אפילו המון... אנחנו באמת נותנים להם את כל כולנו אבל הם זורקים עלינו איבר-מין-זכרי. ובאיזשהו שלב, כשמישהו אומר שהוא בקבוצה, וזה ככה רק בתאוריה, ואתה מסביר לו 50 פעמים את החשיבות ואת האחריות שלו לקבוצה.. ומה זה אומר להיות בקבוצה- ולא אכפת לו ממה שאתה אומר, ומן הסתם לא תכריח אותו לצאת לסמינר עם אקדח מכוון לראשו... אז אולי הוא בעצם לא עד כדי כך חבר קבוצה? ההתמודדות נמשכת ותמשך... לפחות עד שייצא ממנו "אני לא חבר בקבוצה"- כי זה כן יתן לגטימציה להתנהגות שלו. אגב, חג שמח:)
 
גם הארץ הכי מלך בו.

ויאמרו אמן.
ד"א הידעת שבגימטריה שפאכט=זרע וזה עוד בניסוח עדין.
 

MnIkAiSc

New member
אני לא לגמרי מסכימה..

זה קשה לקחת מקרה ספציפי ולהוציא ממנו איזשהו כלל, כי כל קבוצה נמצאת בנקודה שונה לחלוטין... נכון שאמירה של מי שלא מבין את החשיבות שלא יצא- זה ויתור, אבל זה יותר מזה... ברור שאני לא מצפה ממי שיוצא לסמינר שיחליט כבר עכשיו שהוא יוצא לחוות הכשרה ושעתידו הוא בתנועה, אבל הבחירה לצאת לסמינר היא כן איזושהי הכרעה כלפי התנועה. בשביל בנאדם שנמצא בתנועה כבר לא מהיום, לא לוקח אחריות על הקבוצה והקן שלו וגם לא מתכוון לקחת בקרוב, הבחירה לצאת לסמינר הגשמה לא צריכה להיות כמו הבחירה לצאת לכל סמינר אחר, ואולי זו נקודה שבה אנשים צריכים להחליט אם הם בכלל רוצים בתנועה או לא. אני לא אומרת שצריך לזרוק כל אחד לבד עם ההחלטה שלו.. זה כן צריך לההתקיים תוך איזושהי שיחה קבוצתית, וכן צריך לרצות ולהתמודד על זה שכולם יצאו (לא סתם בשביל מספרים, אלא כי זה באמת מה שנכון לי ולקבוצה), אבל בסופו של דבר אנשים צריכים להחליט.
 

MnIkAiSc

New member
משום מה

הקבוצה שדיברת עליה נשמעת לי מאוד מוכרת...:/
 

PinguiNos

New member
אני לא מבין על מה את מדברת P:

אגב, המקרה השני יותר שלנו... ואם כבר אני מדבר פה, לגבי מה שענית לבחור- אני חושב שכל עוד כביכול חבר הקבוצה שלך, לא עונה לך "אני לא רוצה להיות בקבוצה!", אז לא אמורים להפסיק את ההתמודדות... וזה בעקרון פלוס מינוס מה שאני ואיליה עושים... ובגלל זה התסכול.. כי אף אחד לא מוכן להגיד "אני לא בקבוצה", אז חוץ מלהמשיך להסביר לו מה זה כן להיות בקבוצה- את לא יכולה לעשות כלום. בחברתיות למסע, שני.
 

MnIkAiSc

New member
לא יודעת..

להגיד שאתה בקבוצה זה טוב ויפה, השאלה היא מה אתה עושה עם זה שאתה בקבוצה ואיך אתה מתייחס לזה והייתי ממשיכה לכתוב עוד הרבה בנושא, אבל זה יאלץ אותי להכנס לפרטים אישיים, ואני לא יודעת עד כמה זה הוגן לעשות את זה בפורום הזה...
 

צופלח

New member
לדעתי

גם אם מישהו אומר "אני לא רוצה להיות בקבוצה" עדין צריך להמשיך להתעקש עליו. (אבל לא ללחוץ עליו!) חברה שלי התחילה לשנוא את התנועה אחרי קורס מד"צים ובאמצע השנה הפסיקה להדריך ולבוא לפעולות ומאז היא גם התחילה להגיד הרבה שהיא שונאת את התנועה. ובכל זאת לא ויתרנו עליה, המשיכו להזמין אותה לפעולות אבל לא ציפו ממנה ליותר מידי ועכשיו היא ביקשה שיזמינו אותה לפעולות איזוריות. בקצב הזה היא גם תצא לחווה =] אגב, שלום בן גרעין! (לפחות לבנתיים)
 
למעלה