מישהו יודע שבתקופה הזו
(מרד בר כובא), הניתוק בין היהדות לבין היהדות המשיחית, התעצמה. כל זאת, בגלל שהמשיחיים לא האמינו במלחמה של בר כוכבא ברומאים, וזאת מכיוון שידעו מי הוא המשיח, ולא יכלו לקבל תחת מרותם את בר כוכבא. כתוצאה מכך, נראו המשיחיים כבוגדים, וכלא רצויים, ואז הוכנס לתפילות בבית הכנסת, תפילת 18, בעקרון כנגד המשיחיים. ואלה, שבתפילה בבתי הכנסת קוראים קללות נגדם, לא יכלו לעמוד שם ולשבת בשקט, ובגלל זה הפסיקו ללכת לבתי הכנסת. והבשורה התרחבה בקרב הגויים, ובגלל שעל הגויים לא נכלל עול התורה והמצוות, האופי היהודי של האמונה התחילה להיעלם, גם בגלל שלאט לאט היהודים המשיחיים הפכו למיעוט בקרב הקהילה, וגם בגלל התעצמות הגויים והתחזקותם באמונה. כתוצאה מכך, באה אמונה יהודית טהורה, המבוססת על התנ"ך, ועל תורתו של ישוע מנצרת, למשהו זר ומנוכר ליהדות, אף על פי שיסודותיו יהודיים לגמרי, והראשונים,כמובן, שמרו תורה ומצוות. כמובן שאז התבוללה חלק מהאמונה האמיתית באמונות הפאגניות של אירופה, כתוצאה מלחץ של כוהני הדת האלה. וכל הסממנים היהודים נעלמו... ונוצרה בעצם דת חדשה, הנצרות. כמובן, שזאתי גם התרחקה מן האמת, ואף רדפה משיחיים אמיתיים, שדבקו באמת ובקריאת התנ"ך והברית החדשה. נוצרו כל מיני חוקים חדשים, שמי יודע מאיפה הם יצאו. התחילו עבודת אלילים, והשתחוות לצלם ולפסלים. דברים כאלה, ניגדו כ"ך את האמונה הראשונה, שיצאה מן הגליל, בא"י. ואח"כ באה האנטישמיות, הבזויה והבלתי ראויה, שבעצם הלכה נגד עמו של ישוע, וכמובן, הם הפכו אותו לבלונדי עם שיער ארוך ועיניים כחולות, דבר שלא יתכן, כי הוא חיי פה בישראל, והם גם הפכו אותו ל"נוצרי". מה שאני רוצה להגיד הוא שיש לנו זכות להאמין באמונה הזאת, כי היא משלנו! לא האמונה של הנוצרים היום, שבכלל רחוקה ממה שזה באמת, אלא האמונה הפשוטה והכנה שנמצאת בברית החדשה. יש לנו את הזכות להאמין שישוע הוא המשיח, גם בגלל שזה האמת, הנבואות בתנ"ך מדברות בעד עצמן.(ישעיהו נ"ג, תהילים כ"ב, ירמיהו ל"א:ל-ל"ג, בדניאל ט' כ"ד-כ"ז, מיכה ה:א, משלי ל:4, ועוד רבים וטובים אחרים) אותו ישוע, שהרבנים מכנים אותו יש"ו(ימח שמו וזכרו), נמצא בתנ"ך היהודי שלנו! ואתגר, מישהו יכול להסביר על מה מדבר בתהילים ק"י דוד? הנה: לְדָוִד, מִזְמוֹר: נְאֻם יְהוָה, לַאדֹנִי--שֵׁב לִימִינִי; עַד-אָשִׁית אֹיְבֶיךָ, הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ. מַטֵּה-עֻזְּךָ--יִשְׁלַח יְהוָה, מִצִּיּוֹן; רְדֵה, בְּקֶרֶב אֹיְבֶיךָ. עַמְּךָ נְדָבֹת, בְּיוֹם חֵילֶךָ: בְּהַדְרֵי-קֹדֶשׁ, מֵרֶחֶם מִשְׁחָר; לְךָ, טַל יַלְדֻתֶיךָ. נִשְׁבַּע יְהוָה, וְלֹא יִנָּחֵם-- אַתָּה-כֹהֵן לְעוֹלָם; עַל-דִּבְרָתִי, מַלְכִּי-צֶדֶק. אֲדֹנָי עַל-יְמִינְךָ; מָחַץ בְּיוֹם-אַפּוֹ מְלָכִים. יָדִין בַּגּוֹיִם, מָלֵא גְוִיּוֹת; מָחַץ רֹאשׁ, עַל-אֶרֶץ רַבָּה. מִנַּחַל, בַּדֶּרֶךְ יִשְׁתֶּה; עַל-כֵּן, יָרִים רֹאשׁ. אל מי יהוה מדבר פה? "נְאֻם יְהוָה, לַאדֹנִי--שֵׁב לִימִינִי; עַד-אָשִׁית אֹיְבֶיךָ, הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ" את מי הוא ישים לצד ימינו? מי ראוי למקום המכובד הזה? לילה טוב שאלוהים יברך אותכם!