סקר-את מי הייתם רוצים להשאיר בתוכנית?

יניבל1

New member
אתה לא מבין

סבבה אם נתת 2 קולות ל-2 שאתה אוהב באותה מידה יודע מה סבבה גם אם נתת 2 קולות לבן אדם שאתה אוהב אבל להתחיל לשלוח 5000 קולות למתמודד מסויים יהרוס את ההגינות והתחרות לגמרי , ודבר כזה בדרך כלל עושים פרחונים קטנים (אני מקווה בשביל שלא באמת שלחת 100 קולות ליוסי ) ומה לעשות שכל הפרחונים הם בעד יוסי ונעמה (שזה ממש לא אומר שכל מי שבעד יוסי ונעמה הוא הוא ערס או פרחה) חבל שבקשת לא עושים שום דבר כנגד זה .
 
לא נתתי 100 קולות אבל,

נתתי מספיק קולות כדי שיוסי ישאר. חונכתי וגדלתי אחרת, אני חצי אשכנזי וחצי ספרי כלומר ,הסבאים שלי מחצי אחד הגיעו מצפון ספרד והשניים ממערב אירופה ככה, שאני לא בטוח עד כמה אני חצי חצי . בדבר אחד אני כן בטוח, באיך שחינכו אותי. בתור ילד הרגשתי רע אם פגעתי במישהו ובכלל, מבחינת גזענות ההורים שלי מאוד דקדקנים בנושא וככה חונכתי...לשבת מול הטלויזיה ולשמוע "פניני חוכמה" מצבר, שאגב "מלח הארץ" לעולם לא יעיד על עצמו שהוא אכן כזה זה מרתיח. אני נעלב בשביל יוסי ובשביל כל עם ישראל, כי הטיפשות של יוסי מתגמדת אל מול מה שכולם מכנים כהתנשאות של ערן וצבר, אבל זה גזענות לשמה ועצוב לי שצבר לא "נענש" כביכול ע"י הצופים בבית ובפורום וזוכה לאהדה מסויימת על היותו פרצוף יפה. כבר ציינתי את זה בעבר שאני סוג של רנין חחח ,אצלנו בבית זה נושא מאוד משמעותי אמא שלי מתנדבת המון. הכי מרגש אותי זה לראות את אחותי בת זקונים, שמחצית מחבריה אתיופים מכיוון שאמא שלי לפעמיים לוקחת אותה לשחק איתם במקום שבו היא מתנדבת.
 
אם לומר את האמת,

אם לא הייתי בתקופה של אחרי שיחרור וחרישה לפסיכומטרי משמע, סוג של מעצר בית ופרשת דרכים כזו בחיים כנראה, שלא הייתי מודע לקיומה של התוכנית. עד לפני שלושה חודשים שהשתחררתי והתחלתי ללמוד הייתי מסוג האנשים המנותקים שלא ראה טלויזיה שנים ולא מעודכן בשיט ופתאום זה בא לי בכמיות מסחריות... אבל חפיף, הנקודה שזה המצב והפכתי לצופה מתמיד והגזענות שיש בתוכנית מרתיחה אותי. אתה לא מסכים
 

יניבל1

New member
אל תתחיל לתרץ לי, זה לא כזה מעניין אותי האמת

כל מה שנאי רוצה להגיד זה שאם אתה כל כך מחונך לערכים , כמו שאתה אומר, אז תלמד גם לשמור על הגינות ועל תצביע כל כך הרבה למתמודד מסויים, זה משהו שאפשר לצפות מילד בחטיבה שעוד לא הכיר את החיים, לא מאחד שאחרי שיחרור .
 
לא נכנס לויכוח הזה ולא תירצתי לך,

הבעת דיעה מקובל, הסברתי לך למה זה לא כך וזהו.
 

ShukyD

New member
תגיד מה יש לך ממנו

חלאס הבנו פעם ראשונה פעם שניה אז אתה מתנשא מעל אנשים וחושב שבגלל שהם כותבים עם שגיאות אתה יותר חכם.. סבבה אבל פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם חלאס
 
הוא כותב שטויות פעם אחר פעם

ואני אמשיך עד שילמד לכתוב וכן, מעצם זה שהוא לא יודע לכתוב אני יותר חכם ממנו, עניין של הגדרה ואני, אשדודי מקורי, מתנשא מעל כל אחד שלא יודע לכתוב ומתגלה כערס
 

בודהה7

New member
זה טוב לחשוב גבוהה על עצמך,

אבל
כשאין לזה שום קשר למציאות. אני לא יודע לכתוב עצוב או אצוב, אין לי מוסג - זה ממש לא חשוב איך רושמים, אתה אומנם תוכל ללמד אותי עיברית יותר טובה, ואני בטוח ישתפר. רק חבל שאני לא יוכל ללמד אותך להיות נבון.
 

bucky23

New member
זה יכול לקחת הרבה זמן

כי יש כאלה עם דיסלקציה שכמה שלא תלמד אותם עדיין יהיה להם שגיאות, הם פשוט אנשים לא חכמים כמו איינשטיין שגם סבל מזה. או שיש כאלה עולים חדשים שיודעים עברית הרבה יותר טוב משאתה יודע את השפה שלהם, לא כדאי שאתה תלמד לא להיתפש לקטנות במקום?
 

omer719

New member
אני אבקש לשמור על שפה נאותה.

ועל רמת הדיון, ולא להתחיל להתווכח ולריב אחד עם השני, בטח שלא להגיע לרמה של ירידות בפסים אישיים, אז תנסו לעצור את הוויכוח כאן. תודה מראש.
 

בודהה7

New member
אבל אומר - הוא התחיל...

סתם, אני ישתדל להיות יותר מנומס. אני כותב גם בהומור ככה שאני לא מתכוון להעליב אף אחד.
 
למעלה