סקר-את מי הייתם רוצים להשאיר בתוכנית?

יוני678

New member
הצילו את יוסי!!!

אנשים יקרים-ללא יוסי בובליל,האיש והאגדה,"האח הגדול" לא יהיה אותו הדבר. בואו נשאיר אותו בבית ונעצבן את שאר הדיירים!! רוצים לצחוק,רוצים עניין השאירו את הדורבן שחבל על הזמן!!!!
 
יוסי יצא לא טוב לא מעט פעמים...

גם הקטע עם הכספת ,אם הסכמת להצעה והחלטת לא לקחת את הכסף ,אז למה לגלות בסוף ?? לא חכם (מיקי עשתה בחכמה כשלא גילתה) גם הגניבה של הסיגריות מה אתם רוצים מונסה ? לא משנה מבוגר לא מבוגר, כל אחד היה מתעצבן אם היו גונבים לו משה אם אני בן 18 ולבד בבית וגנב נכנס אלי הביתה והוא בן 40 אז אני צריך לכבד אותו ? איזה שטויות !!! וזה ברור שהוא גנב ,השאיר קופסא ריקה ולקח קופסא כמעט מלאה ולא שם לב לזה ? נו באמת יוסי ,עם כל הכבוד , כבר לא מצחיק , כמה אפשר לראות אותו מערכון של יובל סמו ? הוא מתווכח עם רוב הדיירים כי הוא חושב שהוא הכי חכם מכולם בגלל ניסיון החיים שלו , נותן משפטים עילגים ,הדעות שלו פרימיטיביות ממש כמו איש מערות (אישה מקומה במטבח ולגדל ילדים), מצד אחד אומר שהוא לא רוצה אלכוהול ואיכפת לו רק מהסיגריות ,מצד שני לוקח בקבוק בירה ושותה כמו גדול, ביום הראשון הוא ביקש לישון על הריצפה בסלון בגלל הבעיות בגב שלו פתאם הוא בוכה שהוא רוצה מיטה. הוא פשוט לא מתאים לשם. ולדעתי יוסי לא כל כך הבין את מטרת המשחק , מטרת המשחק היא להתחבר עם כמה שיותר דיירים כדי שלא יעמידו אותם להדחה , הוא רק יצר שהרבה לא יסתדרו איתו ולא יאהבו אותו ולכן ,לדעתי , הוא כמעט כל שבוע יהיה מועמד להדחה למזלו, האנשים בחוץ ששולחים אס אמ אסים, אוהבים רמה נמוכה ומצחיק אותם לראות אנשים לא כל כך חכמים,ולכן ישאירו אותו.
 

insane sanity

New member
כי יוסי רצה בסך הכול לעשות קצת אקשן.

הוא לא חשב שהאחרים כאלה כבדים וייקחו את זה ככה. הוא כולה לקח את הקוד, לא חשב באמת לגנוב. וכשהוא שיתף אותם, זה היה לשתף בחוויה.. של כל העניין. הוא תמים.. קסום.. זה מה שיפה בו. ואלה עשו מזה סיפור, כאילו אין מחר. במיוחד שי "הגבר". הם לא מבינים שזה משחק.. צריך גם להינות, לעשות דברים. לא כל היום לשבת ולהעביר את הזמן ולחכות שיגיע מחר. סתם מעפנים.. באמת..
 
אני לא רוצה להיות כבד ורוצה אקשן

אפשר לבוא אליך לקחת משהו ? נקרא לזה משחק
 

יניבל1

New member
יש לי התלבטות בין יוסי לשיפרה

נכון הוא קצת טיפש, נכון הוא לא בחור שאפשר לנהל איתו שיחה עניינית , אבל לא יודע יש בו משהו נוגע כזה, אתה מתחבר אליו ואתה לא מבין למה ולפעמים יש לו יציאות שרק בשבילן שווה לצפות שעות שלמות באינטרנט . את שיפרה לאט לאט התחלתי לחבב , היא עושה רושם של אינטיליגנטית וחריפה , למרות שצקת מתוסבכת (בגלל זה היא לא עושה לי את זה מינית) לא יודע, לא הייתי רוצה שתלך נראה לי שבסופו של דבר אני אצביע בעד שיפרה. היא נראת כמו אחת שיותר מזינה שיחות . עינב כמו שכתבת כתבתי בפורום , אין לי שום דבר נגדה אבל לה לא טעם ולא ריח , אז שמבחינתי שידיחו אותה את בוריס הנודניק להעיף וכמה שיותר מהר!
 

Lanni

New member
אישית אני רוצה שכנרת תישאר../images/Emo47.gif

ללא ספק בלעדיה אין תוכנית ומבין הארבעה שעלו להדחה - הייתי מעיף קיבינימאט את בובליל ג'וניור 6 שניות אחרי שנכנסה לבית. עם האחרים אין לי בעיה
 

Nunatak

New member
אני מקווה שיוסי ישאר ועינב תלך

בוריס ושפרה לא מעניינים אותי
 

יוני678

New member
בובליל המלך!!!!

הצביעו ליוסי!!!!חייבים צחוקיאדה בבניין ובמיוחד להצביע את דיירי הבית!!!!!
 
הייתי רוצה שיוסי עינב ובוריס ישארו

יוסי - לא צריך אפילו להסביר למה.. עינב- כי האבא והבת ביחד זה הרבה יותר מעניין ובוריס- כי אני ממש מרחמת עליו! מסכן, שישאר לפחות עוד שבוע... שפרה- חייבת ללכת. אני ממש מקווה שהיא תלך.
 
למעלה