../images/Emo13.gif כן ולא, יש ואין
קיים טאי סבאקי, אבל כמעט לא נגענו בו בזמן שאני שם, אז קשה לי לאמר איך זה
אמור להיות במצוביאשי. רוב העבודה שחוויתי היא ישירה - עד כדי בלימת אגרוף על ידי אגרוף (לא knuckles ל-knuckles
אלא האגרוף שלי בא מעל או מתחת לאגרוף של התוקף, וע"י כך מסיט אותו ומקדים אותו אל המטרה), או מקסימום תזוזה של המותן כדי שהאגרוף של התוקף 'יחליק', אבל כמעט ללא תזוזת רגליים. מצד שני, בכל קיהון קומיטה (תרגילי זוגות קבועים מראש, ישנם שבעה), ישנה תזוזה הצידה, אז נראה לי שהמושג קיים, פשוט לא דיברנו עליו... לפני שבועיים בקשו ממני להעביר שיעור, ועבדנו בדיוק על זה (כי זה היה חסר לי...), ואז המורה באמת הרחיב קצת את הנושא. אנחנו כמעט ולא עובדים על ראנדורי, וכנראה בגלל זה הנושא נזנח מעט. אני אמשיך "להציק" להם עם זה
בשידוקאן עבדנו הרבה על טאי סבאקי, אני זוכרת שעבדנו הרבה על לזוז הצידה מקו ההתקפה במקום ללכת אחורה או להכנס קדימה. בריחים ושבירות - קיימים בכל קאטה כמעט, אבל לקבוצה הספציפית הזו לא יצא לעבוד על זה לעומק - עדיין קצת "תקועים" על האפליקציות הבסיסיות של הקאטה. ייתכן שזה בגלל המבנה של הקבוצה - מאוד קטנה, מורכבת ברובה ממתחילים, ויש הפרדה מאוד ברורה של על איזה חומר "מותר" לעבוד בכל דרגה, כך שנראה לי שזה יבוא עם הזמן.