סקר : מי מכם יוצא לירח דבש בחו"ל

שמיצית

New member
כתומית ../images/Emo13.gif רק אנחנו עדיין בעבודה?

לא נראה לך מגניב ירח דבש בדיסני וורלד? כל המלונות באתר נראים לי מגניבים בטירוף... הבעיה היא שלדיסני יש סווט שופס... ויהיו לי קצת ייסורי מצפון. רעיון אחר היה ירח דבש במצפה הימים... אבל אז כבר עדיף לטוס לחו"ל כי יותר זול :)
 

כתומית10

New member
אני כבר בדרך הביתה ...

האמת היא שכבר הייתי 7דיסני וולרד זה ההוא שליד פריס ? אם כן - אז הייתי בו ואפילו ישנו לילה אחד במלון שם והיה כיף.... אבל לא נראה לי שאני אעשה את זה שוב. עכשיו אני יותר בקטע של טבע, נופים ... בשנה שעברה נסענו לניו זילנד, השנה טיילנו בדרום אפריקה ונמיביה ... ירח הדבש מתוכנן לאיים של תאילנד. אבל האמת ???? רק לצאת מהעבודה ולהתאוורר ... מספיק לי בהחלט !!! בשבוע הבא אנחנו נוסעים לסופ"ש בים המלח ... מקווה שאוכל לנוח קצת.
 

חסונוס

New member
למי שלא רוצה אנטישמים

יכול לנסוע לאירלנד. נופים מדהימים... הרבה ירוק ואפשר לעשות גם טיול אגמים...
 

14042003

New member
הי..זה המקום שרז הכי רוצה לנסוע ..

אליו....אבל אולי נעשה משהו קטן ואז בקיץ ניסע לשם עוד לא בטוח.... (הוא גם רוצה איסלנד....אבל זה כבר יותר מדי מוגזם עבורי..
)
 

איילתי

New member
אנחנו...אנחנו...

יומיים אחרי החתונה טסנו לתאילנד. אוי, תאילנד... כמה הייתי רוצה לחזור לשם (אבל היעד הבא שלנו זה לניו זילנד)
 

DD23

New member
עונות לטיול ועוד...

ואם אנחנו בנושא טיולים בעולם - יש אתר מעולה שנקרא למטייל, אני נעזרתי בו המון כשנסעתי לחו"ל. בכל מקרה אפשר לבדוק דרך האתר גם מזג האוויר בעולם, לשאול שאלות בפורום ולקבל טיפים לגבי המקום אליו אתם חפצים להגיע. כתובת האתר: http://www.lametayel.com
 

כתומית10

New member
ואפשר גם לקפוץ לשם לשמוע הרצאות

בדיזינגוף סנטר. החבר שלי מכור לחנות הזאת ולהרצאות האלה .... משם באים לו כל הרעיונות. עכשיו הוא רוצה לנסוע לצ'ילה..... אבל אני רוצה את ירח הדבש רגוע .... בלי מסעות טירונות ... אולי לאיים בתאילנד .... בטן-גב עם בגד ים.
 

mich12345

New member
חופים נוספים - קוסטה ריקה, מקסיקו..

אם בא לכם חופים אבל לא תאילנד - אני ממליצה בחום על חופי מרכז אמריקה אני יכולה לשלוח המלצות יותר ספציפיות במסר (וגם אני עדיין בעבודה
)
 

DD23

New member
Club Meds...

היי, לא יכולה להמליץ לך על מקום ספציפי של הקלאב מד, כי לא הייתי (או יותר נכון להגיד כי עוד לא הייתי), אבל כדאי לך להיכנס לאתר שלהם (www.clubmed.co.il) יש להם שם מחירים מיוחדים ליעדי ירח דבש. הכלה מקבלת 25% הנחה אם בוחרים באחד היעדים הבאים: איי הבהאמס, מקסיקו, קובה, האיים המלדיביים, תאילנד, יוון וכו'. ההנחה היא הנחת חורף - בכל מקרה כדאי לקרוא את האותיות הקטנות בקשר להנחה, לבדוק מה זה כולל ומתי המבצע תקף. מבין רשימת המקומות הייתי בקובה ובאיי תאילנד, אומנם לא בקלאב מד, אבל בכל זאת היה מדהים. החופים בקובה מדהימים, הים הקריבי מהמם ביופיו, אבל אני בטוחה שתהנו בכל יעד שתבחרו
 

חסונוס

New member
שמעתי על הצימר בכרם בן במרה

שהוא נהדר. היתה מישהי שהמליצה נדמה לי בפורום הזה. אפשר לעשות חיפוש.
 

חסונוס

New member
אנחנו נוסעים לאיטליה עם המשפחה

שלי. אבא שלי החליט להזמין את כל המשפחה. במהלך השהייה שם נעשה טקס אזרחי. אחרי שהם יסעו ניסע לבד לונציה. עיר רומנטית ומדהימה. אז ירח דבש יידחה לשנה הבאה ואנו מתלבטים בין ארה"ב קנדה- שנינו לא היינו שם, ובין תאילנד (גם לא היינו).
 

זהרלה

New member
אוי ונציה ונציה...../images/Emo99.gif

לפני חצי שנה הייתי יומיים וחצי בונציה (עוד שישה ימים ברומא) וונציה מהממת!!!! ווווואוווו, לראות בפעם הראשונה את העיר בתוך המים זה דבר מדהים, שקשה להתרגל אליו! והאיים שם איזה יופי במיוחד אי התחרה, מדהים, תלכו לראות, פשוט יפיפה וכ"כ רומטי...אוי כמה רומנטי...המממממממממממממממממ....אני בטוחה שתהנו מאווווד - זאת הפעם הראשונה שלכם שם?
 

אורא

New member
נאחנו נצא ליח דבש אבל

לא מייד אחרי החתונה לאא כחודשיים אחר כך. כרגע יש התלבטות לגבי היעד, זה תלוי בכמות ימי החופשה שנקבל מהעבודה.
 
למעלה