עדכוני בוקר, יום 89

א ח ת18

New member
הוא הציע לעשות משהו עם העוף

ואיתי אמר לו שהוא הקפיא אותו.. לא נראה לי שיוסי יודע בכלל לבשל
 

carmit4

New member
איתי אומר שעינב מזלזלת בשבת

ושאחרי שעשו את הקניות היא פתאום לא רוצה לעשות ארוחת שישי. לא נראה לו כל העניין הזה הוא חושב שהיא מזלזלת בשבת...
 

clearer

New member
חשבתי שאיתי הבין את המשימה....

עכשיו אני רואה שלא בטוח והוא כן עצבני על עינב. ומה יהיה עם החלות.....
 

osnat45

New member
תגובה ל-clearer

הוא מבין טוב מאוד שעינב במשימה. הוא פשוט מעוצבן שהוא מבשל ואף אחד לא רואה מה שהוא עושה כך שלא יהיה שוב מישהו שיגיד לו תודה ושוב תודה ושוב תודה על כל מה שהוא עושה. דמות משעממת לחלוטין.
 

diagonal1

New member
לא נכון. איתי לא הבין שהוא במשימה.

איתי אמר : "עינב גירשה את כולם מהמטבח ועכשיו היא לא מבשלת" "היא ביאסה אותי" "היא יודעת לקום יפה מאוד כשצריך"
 

carmit4

New member
איתי לא מכין ארוחת ערב? ../images/Emo12.gif

הוא הולך לעינב שישנה ואומר לה "עינב אני הולך לישון אם את רוצה שתהיה ארוחת ערב תעירי אותי" ואחרי זה לעצמו "עשיתי את חלקי".... הוא הכין אוכל אבל לא הרבה... הוא חושב שעינב עוד מעט קמה להכין את השאר...
 

א ח ת18

New member
איתי פרש

אמר לעינב שהוא הולך לישון ואם היא רוצה שיהיה אוכל אז שתקום
 

osnat45

New member
סוף כל סוף הוא פורש

עינב מבשלת כל יום שישי ולא מקטרת כל כך הרבה כמו איתי. אז בישלת נו אז מה, אתה הרי כבר יודע שהיא במשימה אז למה לקטר כל הזמן, לך לישון קצת פחות לראות את הפרצוף המעצבן שלך יטב לכולם.
 

חיימלס

New member
איתי הוא בדיוק זה שעוזר לה לבשל כל יום שישי

קוצץ לה ומנקה את כל הדברים, הם דברו על זה אתמול... אז לא להפוך שהכל על עינב (ואני, אגב, מאלה שבעדה... אבל לא לקחת לאיתי את הקרדיט שמגיע לו. יש גבול לכמה פראייר בנאדם יכול לצאת מהמשימה הזו...).
 

מיקה 123

New member
כבוד לחיימלס ../images/Emo45.gif

מה גם כשחגית "לקחה" לעינב את מעמד השף עינב העמידה אותה להדחה. עיני אוהבת לבשל ואוהבת כשנהנים מבישוליה...המשימה היא שלא תבשל. כך שכדאי שכולם יפסיקו עם הפסיכואנאליזה שלהם. שבת שלום גם ולכולם
 
איתי נשמע ממש ממורמר

לא יקרה כלום אם עינב לא תבשל שישי אחד והוא לא מפסיק לקטר ולהתמרמר
 

balbala5

New member
לכל אורך התוכנית איתי שיווק את עצמו כסמרטוט

אז בואו נסחט ממנו את הטיפה האחרונה ונוציא אותו יבשוש כמו שהוא.
 

osnat45

New member
תגובה לbalbala

צודק ב-100% אחוז הכן סמרטוט יבש והוא ממש נמאס כבר. יבש כמו הנגב ממש דמות לא מעניינת
 

דולטש

New member
אנשים! אני צריכה עדכונים!

ראיתי אתמול ערוץ 20 סביבות שעה 12-1. אז השאלה שלי היא- מה קרה שם לעזאזל?!?! הבנתי ששפרה, יוני ועיני צריכים לגרום לכולם לעשות מה שהם רוצים ואסור להם לעשות כלום. אבל מה קרה עם הקרמבואים? ואינה? שלא הפסיקה לצעוק על כולם? גם לשחר היה משימה? מה היא בכלל משימת הקרמבואים?!? חח תודה לכל העונים:)
 

Heineken

New member
אז ככה..

שפרה יוני ועינב קיבלו משימה לשמור על הקרמובים עד יום שבת בצהריים... לכל אחד מהדיירים מותר לכל היותר לאכול קרמבו אחד. על כל קרמבו נוסף ירד מהתקציב 20 ש"ח. סה"כ היו 40 קרמבואים... ככה ש 32*20 = 640 שקל פחות בתקציב. בסופו של דבר בגלל הלחץ שנוצר עינב שפרה ויוני אכלו את כל הקרמבואים כדי שהאחרים לא ימצאו אותם ויאכלו (להם מן הסתם מותר לאכול מהקרמבואים). שחר ולאון גם קיבלו משימה, האח הגדול סיפר להם על המשימה הזו (ושאר המשימות שהם קיבלו), המטרה שלהם למנוע מהם מלבצע את המשימה... כלומר שחר צריך עם לאון לחטוף מהם את הקרמבואים ולאכול את כולם, אם הם ינצחו את המשימה יהיה להפ תוספת של 35% לתקציב.. בשורה תחתונה שפרה עינב ויוני אכלו את הקרמבואים ככה שהם לא הפסידו כסף, אבל גם לא קיבלו עוד כסף שיכלו לקבל אם שחר וליאון היו מנצחים... כאמור יש עוד משימות, כמו שיר הערס, שחר אמור לקחת את עינב על הגב, שפרה עינב ויוני - מלכים שכל שאר הדיירים משרתים שלהם.. והיו עוד כמה.
 

אסתי31

New member
למה שחר אומר שהמשימה של האדונים שרופה?

והמשימה שלו ושל ליאון היא האמיתית? איזה בלגן...
 

diagonal1

New member
כן גם לשחר וללאון היתה משימה.

המשימה שלהם היתה לשבש את המשימה של ה"אדונים" כלומר משימה נגדית. ה"אדונים" היו צריכים לאכול כמה שיותר קרמבואים ומנגד שחר ולאון היו צריכים גם כן. ל"אדונים" היתה משימה לכשיל את משימת הדומינו ושחר ולאון היו צריכים לעשות את עצמם כאילו שהם כועסים ולא ידעו את זה.
 
כמה נעים לגלות שהרוב בפורום (שוב) טועה

בוקר טוב על פי רוב הדוברים בפורום, ברגע שרנין תצא היו אמורים לסקול אותה באבנים, השב'כ היה אמור לחטוף אותה למרתפיו האפלים ולחקור אותה בעוון בגידה במולדת, וכו'. ומה מסתבר? אתמול רנין טיילה בקניון מודיעין (לא אום אל פחם - מודיעין) הסמוך למקום מגוריה לערוך קניות אך לא הצליחה בכך בגלל המעריצים הרבים שעטפו אותה , ביקשו ממנה חתימות , בקשו להצטלם איתה ושאלו אותה שאלות רות על החיים בווילה. הידיעה כתובה בעמוד האחרון של ידיעות אחרונות היום.
 
למעלה