עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

לבאל לב

New member
מה שעצוב לי באמת זה שהבנתי את זה

כי בכדי להבין איך בהמה פועלת יש צורך להתחבר לחלק הבהמתי שבך. ואני בוחר להתחבר יותר גבוה.
 
@חשבת על זה שכל שבוע נגמר ליוני הסיגריות

ביום שבת או שישי ואז הוא חי על יוסי בסיגריות טיפשה יוסי אמר לו את לוותר על היין בגלל שהוא שיהי לו קשה לשתות אותולבד שכולם מסתכלים לא בגלל ההדחה ולא בטיח
 

שלווה8

New member
ותראי איך יוסי עזר לשכנה שלו נכנס לפח כדי

להוציא לה את המפתח. זו דוגמה לבן אדם לא משנה באיזו מין דת עדה ולאום. הכינוי פרידמנים הוא חנונים זה לא משהו שאומר שהאשכנזים לא בסדר, ושכינו את המזרחים פרנקים זה בסדר? עינב לא עשתה לשכנים שלה כלום. אלה הילדים מפרשים זאת בצורה לא נכונה. ההתנהגות של שיפרה שבכוונה הביאה לסבלימינל את הביצים של שחר היא הנחותה והמבישה ויש עוד הרבה דוגמאות .....
 
לכל מי שפספס את ההודעה של יוסי היהודי העתקתי

כדי שנוכל לשמוח לצהול ולהרים כוסית של יין
שלום לכולם, ביום חמישי בשעה 17:00 קיבלתי את מצב ההצבעות. מאז לא הצלחתי לצור קשר עם רונית עוז אז הנתונים שיחשפו תואמים ליום חמישי בשעה 17.00. קיבלתי גם את מספר הSMSים שנשלחו לכל מתמודד אך אלה נתונים סודיים שנאסר עלי לחשוף. אדרג את המתמודדים מהמקום הראשון לאחרון: 1. יוסי 2. עינב 3. שיפרה 4. לאון 5. איתי 6. שחר 7. יוני 8. אינה מצב הSMSים לאיתי שחר יוני ואינה קרובים מאוד כך שיכול להיות שמאז יום חמישי חל שינוי והמקומות השתנו. מקווה שביום ההדחה אקבל עדכון סופי ומדויק.
 

shiri1707

New member
אין מה לשמוח

יש עוד זמן עד הגמר וזה נראה שהסיכויים של שפרה לזכות רק יעלו בזמן הקרוב, תראו איזו נחמדה היא נהייתה פתאום ואפילו זה נראה שהיא ועינב חברות טובות.
 

shiri1707

New member
לא ראיתי שהיא ריכלה עליה

בכל מקרה, היא הרבה יותר נחמדה מהרגיל...לא מתבודדת, יושבת כל הזמן עם כולם ומדברת איתם, השלימה עם שחר, מדברת בסבבה עם עינב. אני אישית לא ראיתי אותה מרכלת על עינב אבל גם אם כן, נראה לי שלא יראו את זה בתוכנית בערוץ 22 כי ינסו להוציא אותה נחמדה ולא להיפך. אני בטוחה שבשבוע הזה הפופולריות שלה תעלה, לאנשים יש זכרון קצר וישכחו איך היא התנהגה עם רשל"צ (וזה לא שאני בעדה, אבל היא באמת נהייתה יותר נחמדה לדעתי).
 

אובאמה1

New member
לשפרה אין סיכוי לזכות

אם בגמר היו שלושה דיירים (יוסי, עינב שפרה) היה לה עוד סיכוי קלוש, אבל עכשיו כשבגמר חמישה דיירים ובטוח שלאון אחד מהפיינליסטים, הסיכוי שלה לזכות שואף לאפס.
 

אובאמה1

New member
תקווי בשם עצמך

מזיז לי ת'ביצה הימנית אם יוסי או שפרה יקחו, הכסף עובר אלי ? לא. אני רוצה מתח וחוסר וודאות וכשזהות המנצח ידועה מראש, העניין בגמר פוחת.
 

diagonal1

New member
../images/Emo24.gif ../images/Emo140.gif צריך לעזור לנמוש הדובון המתוק

רק על המשחק המפתיע לטובה ביום חמישי מגיע לו להשאר.
 

קפרי

New member
אני כן חושבת שיוסי מקבל לצערי ואם כך זה גם

ממש מפחיד שאינה צדקה עם הסיאנס (גורם לי להאמין בזה).
 
למעלה