עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

דטין

New member
זה לא סיאנס. זה אסמסים.

רק קהל הבובלילים מסמס באטרף, ויש גם השקעה בובלילית משפחתית גדולה מאוד. רק לבובלילים יש מיגזר- אין לאף דייר אחר! יוסי זוכה כי עורר את השד העדתי בעצם דמותו שמכילה כל סטריאוטיפ מזרחי אפשרי,ונוסף על זה הדיבור העדתי עצמו. יוסי הכי לא ראוי לזכות במשהו בעולם. פרזיט אנוכי מרושע חסר גבולות. מסמסי הבובלילים קבעו מההתחלה את המשחק הזה-לא שום דבר אחר.
 

צאטמן14

New member
אתם מתפוצצים מגלי האהדה ליוסי../images/Emo195.gif../images/Emo195.gif|חיי

 

דטין

New member
לגמרי. מוציא מהכלים.

אני רצינית לגמרי. לא מסוגלת להבין איך אפשר.
 

צאטמן14

New member
אני אסביר לך

את תמכת באופן אובססיבי ברנין הקהל לא אהב אותה,,,, נישארת עם פה פתוח את אהדת את צבר ושי, הקהל הדיח אותם,, בטח תלשת שערות מעצבים את כעת אוהדת את שארית רשל"צ (שיפרה ולאון) את יודעת שיוסי מנצח,,, ואת לא מבינה איפה טעית העם רוצה אנשויות,,, ורשל"צ לא סיפקו את הסחורה
 

דטין

New member
מי שמדבר על אובססיביות...

ראשלצ הם הטובים. רנין נהדרת. מלכה נהדרת. לאון ורנין הכוכבים. לא טעיתי ולא נעליים. _____________________ מה שקובע בלעדית את ההדחות מתחילת המשחק באופן חד משמעי וללא תחרות--סימוסי תומכי הבובלילים. סימוסי הבובלילים הם השחקן הראשי במשחק הזה. הם עוות של המשחק הזה-אבל הם הקובעים. עוות-מאחר ולאף דייר אחר אין מיגזר אוטומטי. המיגזריות האוטומטית של מסמסי הבובלילים נשענת בעיקרה הדומיננטי על רקע עדתי. הבובללים מסומסים באטרף שנשען על מניעים זרים .
 

צאטמן14

New member
את בעצם אומרת

שגם אובמה ניבחר בארצות הברית ממניעים זרים תחזרי בך, זה לא נשמע טוב
 
ברשותך אנסה להסביר - 'מניעים זרים' הכוונה

לא רלוונטיים למשחק. הסימוס לבובליל לא קשורה לדרך המשחק שלו.... אלא לגורמים אחרים שלא קשורים לאח הגדול
 

זו דרכי

New member
ועל ההבטחות של בובליל

לפני התוכנית לתגמל את המסמסים לו אם יזכה. הוא אמר זאת לעינב כשרצתה ליפרוש : "עכשיו את רוצה לעזוב, אחרי שהשקעתי בך כל כך הרבה?" השקיע בה השקעה נבונה מאוד: הגדלת חזה, ניתוח אוזניים, מילוי שפתיים , בגדים, סיגריות וסגירת המינוס בבנק. וצעקות וקללות. אכן זו השקעה ומה עם השכלה גבוהה ? ומה עם חינוך לדרך ארץ, ומה עם חינוך לשיחה שקטה. או ליצירה וכו' רק יודעת לצעוק ולשאול "איך אני?"
 

צאטמן14

New member
את מערערת על אהבתו של יוסי לבתו?

זו דרכך, כי את נאורה זו דרכו ,כי ככה סביבו האנשים פועלים תהרגי אותו על כך ?
 

זו דרכי

New member
כדברי בובלילה: "מה קשור" ?

לא הלכת רחוק מידי? להרוג אותו? אני ביכלל לא מתייחסת לאהבתו לביתו. אני רק מהרהרת על הדרך שבה הוא מביע את אהבתו. אני הייתי מעדיפה שאבא שלי יקרא לי בשם חיבה ויחבק אותי. ולא יכנה אותי " כלבה" יתחשבן איתי על סיגריות ויקלל אותי " אינעל אבוק"
 

זברה17

New member
בכיינין ושקרנין לא שרדה אפילו הדחה אחת.

העלק אינטלגנטית עפה מיד. בכל בפעמים שפתחה את הפה,לא שמעתי ממנה דבר חוכמה אחד. כל השיחות שלה בבית היו רדודות, משעממות וחסרות תוכן. היא בפירוש בחורה ריקה חסרת אישיות. את כל הריקנות שלה ,היא ניסתה להסתיר עם חצאי משפטים באנגלית. היא חשבה שאם היא תדבר באנגלית ,יחשבו שהיא מתורבתת ומשכילה. מזל שניגאלנו מהשירים הצורמנים שלה.
 

libe3

New member
לא מבינה על מה המהומה כולה איזה צ'חצ'ח

אנלפבית, ומניפולטור לא קטן מאשקלון. אוי ואבוי לנו אם הוא הפייבוריט שלכם. פשוט התנהגות מגעילה, אנוכית ודוחה. לא איכפת לו מאף אחד, וראו את שיא האדישות שלו, כשעינב בתו התעלפה. מעניין אותו רק מעצמו, מצידו לדרוך על גופות עם צריך. בעצם אם תשימו לב, ככה מתנהלת המדינה שלנו, אז זה ממש לא פלא... אגב, איך יתכן הדבר שאדם בגילו נכנס לתוכנית כזו? ואיך ההפקה קיבלה גם את בתו? משהו כאן מסריחחח ולאללה. טוב, מה שהכי חשוב, שמפניני חוכמתו הוא מעלה את הרייטינג הכי טוב. וכנראה שבגלל זה, משאירים אותו.
 

דטין

New member
ראשלצ פורקו כי יוסי גירה עיצבובי תסכול הסטורי

של שכבות באוכלוסיה, שמצאו פתאום דרך ל"נקום". נקמה דרך תוכנת טלויזיה.. ראשלצ פורקו כי סטריאוטיפים עלק מזרחיים פתאום קיבלו אפשרות ל"נצח" בעזרת "שלח אסמס". קישון היה עושה על זה סרט בפני עצמו!
 

צאטמן14

New member
מצער אותי שאת מודה

שרק כך המזרחיים יכולים לנצח בארץ ושאין להם דרך אחרת לנצח אז הפעם ניצחנו,,, ומניסיון ניצחון יביא איתו עוד ניצחון תצפי לקריסה כלל מערכתית
 

דטין

New member
אותי מצער שהלכתם על זה !!!!

מעצבן אותי ! מעצבן אותי שלא התגברתם על הגירוי הזה ! ולא הבחנתם שיוסי הוא יוסי שלא ראוי לאהדה, ויוסי הוא לא (!!)האב או הדוד או קרוב משפחה האחר,או כל האחרים שסבלו כך או אחרת (מסיבות מכוונות או לא). מעצבן אותי שבעצם הייתם בעמדה נחותה שמאלצת אתכם לקחת "עיסקת חבילה" (שכוללת אדם לא ראוי ומושגים לא ראויים) במקום להיות בעמדה חופשית לבחור בחופשיות ללא אילוצים ממניעים לא לעניין. מעצבן אותי שאימצתם את יוסי. הוא נראה כמו המזרחי לדורותיו-אבל התוכן שלו (אישית שלו!!) לא טוב. הייתם אמורים להיות כבר פטורים מכל זה. להגיב רק לתוכן -לפי שיפוט אוניברסלי (סליחה על המילה המפוצצת).
 
אל תדאגי - עוד יגלו שהמלך הוא עירום

לדעתי אישתו כבר לוקחת קורסים בכל מיני תחומים כדי לדבר במקומו בכל ריאיון אפשרי.... הוא לא ידבר כמעט...
 
למעלה