עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

צאטמן14

New member
אני רואה שאת כעוסה,,, תנסי להבין אותנו גם

וזה קצת צורם לי כל מה שכתבת הוא נכון אם גם אתם הייתם נותנים לנו הרגשה של המשפט שלך "הייתם אמורים להיות כבר פטורים מכל זה" לא נתתם לנו ולא חשנו שווים אליכם
 

חיימלס

New member
ממש לא נכון

בהתחלה צפיתי בתכנית רק "ברקע" בזמן השידור בערוץ 2 והייתי בכלל אוהדת שפרה, לא הבנתי על מה כולם צוחקים ועוד. משעברתי לצפות בפורמט דרך ערוץ 20 ואתר מקו, פשוט נבהלתי מכמות הרוע שיוצאת מהחבורה הזו שנקראת רשל"צ ונשבתי בטוב לבו וחוכמתו של יוסי ושות'. רשל"צ פורקו כי אנשים לא היו עיוורים לרוע שהיה בהם כחבורה וההתנשאות הדוחה. אין לי מילים יותר עדינות בהקשר הזה.
 
מתי תבינו ש-"התנשאות" - היא לא רוע

גם אם אדם מחליט שאת לא ראויה להיות חברה שלו, זה לא קשור להתנשאות, וגם אם את מרגישה שאדם מתנשא הוא עדיין לא רע. במה הוא רע? שהוא לא סופר אותך? צריך לחוות רוע ממישהו כדי לשים את הדברים בפרופורציה.
 

חיימלס

New member
היי, שבוע טוב ../images/Emo13.gif את מחליטה עבורי שאת מה

שראיתי לא זיהיתי כרוע. בזמן שאני מדברת על התנשאות ועל רוע. כל אחד בנפרד. ובמילים אחרות: גם על התנשאות וגם על רוע.
 
חלילה... לא מחליטה בשבילך, שואלת

את רואה תכנית טלוויזיה, מחליטה על פי ריאות עינייך שאדם מסוים מתנשא, לפי זה את מחליטה שהוא אדם רע?? אם לא לפי זה אזי לפי מה??
 

חיימלס

New member
שוב, כבר אמרתי בהודעה הקודמת שלדעתי יש

בהתנהגות שלה גם רוע וגם התנשאות ושאחד לא קשור לשני, אז לא ברור לי איך הצלחת הגיע מכך למסקנה שהגעת אליה (הדרך בה הסקתי את מסקנתי). עשי טובה, אל תהפכי את דברי, לפחות כבדי את דברי גם אם הם לא מקובלים עליך, בדיוק כפי שאני מכבדת את דעתך. אחרת לא נוכל לנהל דיון אמיתי שחורג מגבולות כיתה א'. ושוב, למרות השפה הכביכול יותר גבוהה*, מצאתי את המנטליות הנמוכה דווקא בשפרה (אגב, עוצרת נשימה ביופיה, לטעמי). יותר מהכל היא הזכירה לי את רבקה מיכאלי מהמערכון "רבע עוף או בורקס" בקומבינה עם דמות שתלטנית שכזו, שממש עושה שטיפות מוח לסובביה ורוב הזמן עוסקת בלמצוא מה לא בסדר בצד השני, במקום קודם כל לבקר את עצמה. רוב הזמן היא היתה עסוקה בלבדל את עצמה מאחרים. נכון שזה נעשה תוך כדי דיבור שקט, רך וכביכול נעים - אבל עפ"י מה שהיא אומרת, ואיך שהיא משחקת (לדעתי) בדעות ובאנשים שמסביבה, שיתאימו לרצונה תוך כדי הרחקתם מהאחרים, במקום לחשוב באמת מהלב גם עליהם (לאון למשל רצה לקום לשיר עם השאר והיא ממש אסרה עליו. בסדר. נאמר שזה מתוך התחשבות באוזנינו הצופים אבל דחילאק... ). את לא חייבת להסתדר עם כולם - אבל לא יכול להיות שכולם לא בסדר ורק את בסדר. סביר שבכל אחד את יכולה למצוא משהו אחד, ולו הקטן ביותר שתוכלי למצוא לעצמך שפה משותפת איתו - או לפחות משהו קטן שיגע לך בלב ממנו - או, לפחות, משהו חיובי אחד. משהו. משהו קטן אחד שיגרום לך לפחות, את יודעת מה, שיגרום לך לחוש אפילו חמלה כלפיו אם את באה מהמקום המתנשא. בנוגע לבובלילים: הכינוי "פרידמנים" הזה לא העליב אותי לרגע. לדעתי הוא מיותר אבל כשהיא אמרה אותו, הבנתי בדיוק למה עינב התכוונה בהקשר בו הוא נאמר והיא לא אמרה אותו בזלזול, או התנשאות, או מבטחון עצמי נמוך. הוא נאמר ממקום שווה. מצאתי שיש משהו מאד יפה ואפילו מרגש (בעיני) באהבה של בובליל לבתו ובדאגה והמסירות של עינבי לאביה. בנוסף, יש לי סמפטיה כלפי אנשים שנקודת המוצא שלהם, כשהם טורחים להעלב ממישהו, היא לנסות בדקה שאח"כ לחשוב איפה הם לא היו בסדר שאולי היה יכול לגרום לצד השני להתנהג בדרך הזו, או לנסות לחשוב גם על הצד השני, שאולי הוא קצת לחוץ, או יש לו יום לא נחמד, לנסות להבין. זיהיתי את התכונה הזו דווקא בבובלילית ובאיתי. שלצערי הצופים לא מספיק חכמים ע"מ לפנק אותו באסמסים. * דחילאק. יותר מהכל מצאתי בשפה הזו ארס ופאקאציות למתקדמים. אם הארס היה במובן הציני המשעשע של המילה, הוא היה יכול להיות נחמד. שם הוא פשוט היה רע שלא לדבר על כך שהעברית שלה, יותר עלגת משל הבובלילים (משימה קשה כשלעצמה), רק שהיא מובעת בטונים הנכונים ובתיבול אנגלו-סקסי אז היא נשמעת יותר "טוב".
 
אנחנו מנהלות שיח חרשים....

א. אני מכבדת את דעתך, רק שואלת איך הגעת אליה ב. ממש לא הפכתי את דברייך. כתבת שיש בשיפרה רוע, ובסך הכל שאלתי איך הגעת למסקנה. מכל מה שכתבת, עדיין לא מצאתי סיבה לחשוב שהיא רעה. כל הדוגמאות שאת נותנת, כולם התנהגו ככה, חלקם בצעקות, חלקם בשקט. לא מוצאת סיבה לחשוב שהיא רעה. ולצורך העניין לא להסיק זאת על אף אחד מהמתמודדים בתכנית. ארס? נו באמת..... אז אינה מה? ועינב מה?
 

טולי88

New member
מיום ליום שיפרה יותר מושלמת בעיניי

קשה לי להבין כיצד יש אנשים שיכולים ל"אהוב" את יוסי בובליל ובני ביתו ועוד לציין שאהבת לראות את אהבת אב-בת שלהם. יש לי זוג הורים מדהימים, בחיים אבא שלי לא אמר לי "תסתמי את הפה שלך" שאני לא מרגישה טוב הוא סובל, בובליל לעומת זאת בתו התעלפה והוא עמד בצד ולא עשה כלום זה אבא מדהים??? אבא שמעליב את ילדיו ועוד בציבור זה נראה נורמלי??? אם היא אופה לו לחם אז זה יחסים טובים???? שיפרה אמיתית, יצירתית, בזכותה אנשים שפויים בבית, היא מכינה להם משחקים שש בש, שח מט ועוד, אפילו הסריגה שלה הוא ריפוי בעיסוק שרוב דיירי הבית לוקחים בו חלק. אל נשכח שאין להם ספרים לקרוא, אין להם טלויזיה, הם נמצאים בתוך כלא יפה. שיפרה משאירה אותם בפוקוס. זה שיש לה קצת יציאות לא במקום לא עושה אותה רעה. בובליל סיפר לכל עם ישראל איך הוא הטריד מינית זו דוגמא לבנות ישראל? שיפרה סיפרה שהיא קיימה יחסי מין עם בחור שלא היה לה כלום אליו ואז כולם דיברו בגינה. אם נעשה מאזן כוחות שיפרה הרבה יותר מוצלחת מבובליל, לא מנבלת את פיה ולא חושבת שהיא מלכה לדעתי היא שיא השלמות. אני אישית מאחלת לה בהצלחה.
 

חיימלס

New member
מה זה מושלמת? מה אנחנו בגן? ../images/Emo13.gif

איזה תכונות את משייכת לאנשים? אפילו הורייך לא מושלמים. אף אחד לא מושלם. מגיע שלב מסויים בחיים שמבינים שאף אחד לא מושלם, ואוהבים ללא תנאי, למרות החסרונות ולא מעט גם בזכותם. בנוסף, כשעינב התעלפה, יוסי ישן, היה כבר מאוחר בלילה. כשהעירו אותו, אמרו לו רק שעינב מרגישה לא טוב. הוא קם ישר, בלי להמתין שניה אחת, ויצא אליה לחצר. סביב כסא הנוח שהשכיבו אותה עליו, היו כולם - ולו לא היה מקום. כולם זזו תוך שתי שניות מרגע הגיעו, והוא נשאר איתה שם עם איתי. אחר כך, לילה שלום הוא לא ישן, גם כשהיא כבר היתה במיטה - הוא נשאר ער עד הבוקר. שכב ביטה עם עיניים פקוחות. הכל מתועד במצלמות. את יודעת מה, אל תסמכי עלי. קבלי בתור נתון, אם לא כך הוא, היית שומעת את זה כבר מכל דיירי הבית אינספור פעמים בזמן שנתון, שבהקשר הזה, מילה לא שמעת מהם על יוסי שפעל שלא כשורה. את השפיות היחסית בבית הזה אני משייכת לאיתי, לא לשפרה. מה גם שבתור נתון, לא יכול להיות מצב בו שני ניגודים (כפי שמציגים אותם בתכנית שמשודרת בערוץ 2) יהיו שצד אחד כל הזמן בסדר (כפי שאת מציגה אותה) וצד שני כל הזמן טועה. בפועל, גם עינב לפעמים לא כל כך בסדר - וגם שפרה. אין טליות צאי מקובית השחור-לבן. את הרוע האמיתי, מצאתי דווקא בשפרה, זו דעתי בלבד, ובעינב מצאתי יותר נקודות זכות, חמלה, חום ואהבה מאשר בה.
 

צאטמן14

New member
נכון,, איש לא מושלם

לכן חיבבנו את יוסי מהתחלה,,, לפחות הוא אוהב ישראל שירת בצבא כקרבי,,, ולא יוצא על עינב שהיא דתייה
 

צאטמן14

New member
טולי ולי קשה -איך את אוהבת את שפרה?

בחיים לא נצליח לגשר על זה אני ואת,, אבל נשאר חברים לפורום כן :)
 

diagonal1

New member
נכון

אני מרגיש כאילו שאני כתבתי את ההודעה הזאת ,כי ככה זה היה גם אצלי.
 

זברה17

New member
למה לאדם מבוגר לא מגיע להשתתף בתוכנית?

מה קרה ? אנשים בגיל של יוסי לא צריכים לחיות? מה הקשר לגיל?מי אמר שהתוכנית שייכת רק לצעירים? עוד מעט תגידי, שאנשים מעל גיל שלושים לא צריכים להכנס לבריכה , להצגות, למופעים וכו. את מזכירה לי את הטיעון האדיוטי של שקרנין ,שכל הזמן הפריע לה שיוסי מבוגר. היא בטח היתה רוצה לסגור את כל המבוגרים במתחם נפרד,כדי שלא יפריעו לה לנהל את הגנון שפתחה בתוכנית.
 
למעלה